Hvordan tager jeg mig dog sammen til fitness ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2012

Frk. Himmelblå

AalborgPigen skriver:

JEG KOM SKU AFSTED IDAG !! HEP HEP 

Og vil meget gerne afsted igen imorgen, så pakker tasken og gør mig klar  

Hvor mange dage træner du om ugen ? 

Hvor er du SEJ!!!!!!!

Super godt gået!

SÅDAN!!!!

KEEP IT UP!

(Svar på sp: Jeg træner selv helst 3-4 gange om ugen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

Muffin_girl

LR85 skriver:

jeg synes bare det er SÅ rart at komme lidt ud og væk fra mand og børn.

det er MIT frirum.

Så høre jeg mit aller ynglingsmusik og skruer højt op, og ofte får tempoet ret højt op også..

men mest af alt, er det der a jeg kommer ud for en stund uden a være mor til en 2½ årig og 2 måneders.

Kan være jeg skal gøre det til et slags fri rum Så det ikke bare føles som noget der skal overståes . 

Anmeld

31. august 2012

Muffin_girl

Camillamuz skriver:

Gør dine fitness besøg, til noget positivt, sæt små sedler op, med små ord der skal sætte motivationen igang!  Tag evt, en god veninde eller andet med nogen gange, sørg for at fortæl om at du gerne vil begynde at bruge dit fitness, så andre måske kan hive lidt i dig.. 

Et godt råd fra mig, som også er dårlig bruger af medlemskabet, lad være med at gøre det samme i fitness hvergang, husk at cirkulere rundt, at bruge forskellige maskiner, for hver gang, ellers køre man bare træt i det.. 

Jeg tror især at det med at variere er en SUPER god ide ! Ellers kan det nemt blive ret så kedeligt.. 

Tror faktisk det med små sedler er noget jeg må afprøve

Anmeld

31. august 2012

Muffin_girl

Frk. Himmelblå skriver:

Hvor er du SEJ!!!!!!!

Super godt gået!

SÅDAN!!!!

KEEP IT UP!

(Svar på sp: Jeg træner selv helst 3-4 gange om ugen)

Taaaakk  

Jeg har meldt mig til zumba imorgen .. Så jeg vil bare så gerne ..  

Jeg tror også 3-4 gange er rimelig for mig

Anmeld

31. august 2012

LR85

AalborgPigen skriver:

Kan være jeg skal gøre det til et slags fri rum Så det ikke bare føles som noget der skal overståes . 

ja, nu ved jeg ikke om du har børn, eller arbejder meget eller er meget sammen med manden eller andet.

Jeg har som skrevet to børn, og den ene meget lille. Min mand er tjener og ofte væk om aftene, så derfor er det bare så fedt a kunne sige, NU er det MIN tid, min ego-tid, når man ellers er vant til a være sammen med børnene alene rigtig tit.

Jeg synes det der gør det sværest, er at pakke sammen og tage derned for 'bare' a være der en time, for a tage hjem igen. Det er nærmest mest det a tage sig sammen til turen derned.

Anmeld

31. august 2012

Frk. Himmelblå

AalborgPigen skriver:

Taaaakk  

Jeg har meldt mig til zumba imorgen .. Så jeg vil bare så gerne ..  

Jeg tror også 3-4 gange er rimelig for mig

FEDT!!! Du bliver så glad i låget! OG sund!

Hurra. Og hold nu fast!

Selvfølgelig kan du det!

Hep hep til Zumba!

Anmeld

31. august 2012

Muffin_girl

LR85 skriver:

ja, nu ved jeg ikke om du har børn, eller arbejder meget eller er meget sammen med manden eller andet.

Jeg har som skrevet to børn, og den ene meget lille. Min mand er tjener og ofte væk om aftene, så derfor er det bare så fedt a kunne sige, NU er det MIN tid, min ego-tid, når man ellers er vant til a være sammen med børnene alene rigtig tit.

Jeg synes det der gør det sværest, er at pakke sammen og tage derned for 'bare' a være der en time, for a tage hjem igen. Det er nærmest mest det a tage sig sammen til turen derned.

Jeg arbejder rigtigt meget lige pt.. Men ingen børn endnu. 

Men jeg vil jo også gerne ind i rytmen, inden jeg får børn  

Men ja jeg syntes også turen derhen er værst, eller bare det med at tage sig sammen .. ORK ! 

Anmeld

31. august 2012

Muffin_girl

Frk. Himmelblå skriver:

FEDT!!! Du bliver så glad i låget! OG sund!

Hurra. Og hold nu fast!

Selvfølgelig kan du det!

Hep hep til Zumba!

Haha det håber jeg .. Og er sikker på når jeg kommer igang, så bliver jeg glad for det .. 

HEP HEP 

Anmeld

31. august 2012

Deaktiveret profil

AalborgPigen skriver:

Jeg tror især at det med at variere er en SUPER god ide ! Ellers kan det nemt blive ret så kedeligt.. 

Tror faktisk det med små sedler er noget jeg må afprøve

Jeg kørte ihvertfald hurtig træt i alt det fitnes, når det bare var det samme og det samme, men så varierede jeg lidt i det også blev det fantastisk igen.. Bla. også med cykelture eller løbeture udenfor. så man ikke altid står i et center.

Ja, selvom det lyder lidt dumt med de små sedler, så hjælper de altså. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.