Hvordan tager jeg mig dog sammen til fitness ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2012

Christina.78

Er så heldig at ham, som træner mig op, er en rigtig god ven, der støtter og motiverer mig fandens meget - uden ham var det heller ikke gået

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

Isabella_mor

AalborgPigen skriver:

Problemet er bare at dem jeg kender der gider er flyttet.. Så har ikke nogen jeg kan tage med .. Jeg gad ellers super gerne have en og følges med.

Hvad med din kæreste?? 

Eller måske een herindefra. Du bor i aalborg ik??

Anmeld

29. august 2012

Muffin_girl

Isabella_mor skriver:

Hvad med din kæreste?? 

Eller måske een herindefra. Du bor i aalborg ik??

Han kan ikke gå i fitness pt, pga gigt.. 

Jo bor i Aalborg ..

Anmeld

29. august 2012

Muffin_girl

Christina.78 skriver:

Er så heldig at ham, som træner mig op, er en rigtig god ven, der støtter og motiverer mig fandens meget - uden ham var det heller ikke gået

Nej vel! Det er skide svært at tage sig sammen .. 

Anmeld

29. august 2012

morethanperfect

AalborgPigen skriver:

Ja jeg kan godt se det du siger .. Og virkede det .. Tjah så svarede jeg ikke... ahahha..

Men nu har jeg meldt mig til zumba imorgen. Så skal det lykkes !! 

Anmeld

29. august 2012

Muffin_girl

morethanperfect skriver:

Hepper på mig selv 

Specielt fordi jeg skal op kl 5 imorgen, så er sikkert rigtigt træt.. 

Men det skal lykkes

Anmeld

29. august 2012

Frk. Himmelblå

AalborgPigen skriver:

Ja sagen er den at jeg nu har været medlem af fitness i ½ år.. Brugt det maximum 5-6 gange.. Det er da bare SÅ MEGET spild af penge...

Men sagen er den at jeg ikke kan tage mig sammen ! Virkelig ikke... 

Jeg finder på 10.000 undskyldninger for IKKE at tage derhen. Og føler det er mere end belastning end noget rart.. 

Er jeg den eneste der har det sådan ?! 

Jeg har idag købt nye fitness sko.. Det flotteste par, efter min mening Fordi de har en lyserød kant.. Hihi

Grunden til jeg har købt dem er fordi kæresten ville give mig et par, så jeg kunne komme igang. Grunden til jeg føler den store nødvendighed for at komme igang er fordi jeg har 2 sygdomme, der bare gør at motion, er en stor faktor, for at jeg kan få det bedre .. 

Hvordan DÆLAN får du dig selv lettet, og lavet det motion ? 

BABY.DK TRÆNER MED DIG!!!!!

Opret en træningstråd. 

Du skal skrive i den hver dag!! Jeg skal gerne følge tråden. Og det VED jeg, mange andre også gerne gør.

Du skal skrive, hvor meget du har trænet. Hver dag. Hvis du ikke har trænet så - fair nok, hvis det er en restitutionsdag, eller du har en GOD undskyldning - hvis du bare er doven, får du HØVL.

Til gengæld får du masser af  og , når du behandler dig selv ordentligt og kommer afsted.

Du kan jo begynde NU!!!

(Og ja, jeg mener det seriøst, men gør du?? Eller spilder du bare vores tid?? 

Anmeld

29. august 2012

Muffin_girl

Frk. Himmelblå skriver:

BABY.DK TRÆNER MED DIG!!!!!

Opret en træningstråd. 

Du skal skrive i den hver dag!! Jeg skal gerne følge tråden. Og det VED jeg, mange andre også gerne gør.

Du skal skrive, hvor meget du har trænet. Hver dag. Hvis du ikke har trænet så - fair nok, hvis det er en restitutionsdag, eller du har en GOD undskyldning - hvis du bare er doven, får du HØVL.

Til gengæld får du masser af  og , når du behandler dig selv ordentligt og kommer afsted.

Du kan jo begynde NU!!!

(Og ja, jeg mener det seriøst, men gør du?? Eller spilder du bare vores tid?? 

Tror du ?! Jeg vil ikke engang ane hvad jeg skal skrive deri. Og jeg har ikke mulighed for at træne hver dag. Jeg arbejder sååå meget lige nu. Netop det der gør det sværere at få det passet ind.. 

Jeg mener det skam ganske seriøst ! Og ønsker at det skal lykkes .. 

Anmeld

29. august 2012

Frk. Himmelblå

AalborgPigen skriver:

Tror du ?! Jeg vil ikke engang ane hvad jeg skal skrive deri. Og jeg har ikke mulighed for at træne hver dag. Jeg arbejder sååå meget lige nu. Netop det der gør det sværere at få det passet ind.. 

Jeg mener det skam ganske seriøst ! Og ønsker at det skal lykkes .. 

Du kan træne 3-4 gange om ugen så.

Arbejder du døgnet rundt??

Selvfølgelig kan du træne*

(*Jeg har to små børn, den ene med svære udfordringer, en mand der rejser hele tiden , og JEG har TID!!!)

Anmeld

29. august 2012

Miss-86

AalborgPigen skriver:

Ja sagen er den at jeg nu har været medlem af fitness i ½ år.. Brugt det maximum 5-6 gange.. Det er da bare SÅ MEGET spild af penge...

Men sagen er den at jeg ikke kan tage mig sammen ! Virkelig ikke... 

Jeg finder på 10.000 undskyldninger for IKKE at tage derhen. Og føler det er mere end belastning end noget rart.. 

Er jeg den eneste der har det sådan ?! 

Jeg har idag købt nye fitness sko.. Det flotteste par, efter min mening Fordi de har en lyserød kant.. Hihi

Grunden til jeg har købt dem er fordi kæresten ville give mig et par, så jeg kunne komme igang. Grunden til jeg føler den store nødvendighed for at komme igang er fordi jeg har 2 sygdomme, der bare gør at motion, er en stor faktor, for at jeg kan få det bedre .. 

Hvordan DÆLAN får du dig selv lettet, og lavet det motion ? 

Jeg har en træningsmakker, det tror jeg hjælper en hel del også har jeg en dejlig kæreste der støtter mig i at komme afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.