Hvordan tager jeg mig dog sammen til fitness ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2012

Muffin_girl

Frk. Himmelblå skriver:

Du kan træne 3-4 gange om ugen så.

Arbejder du døgnet rundt??

Selvfølgelig kan du træne*

(*Jeg har to små børn, den ene med svære udfordringer, en mand der rejser hele tiden , og JEG har TID!!!)

God ide !

Nej self arbejder jeg ik døgnet rundt.. Men fx fredag arbejder jeg 12-22... Og gad faktisk godt træne inden. Men så tænker min dumme hjerne at så bliver jeg for træt senere på dagen (står op hele dagen) 

Hvordan får du det passet ind ? Træner du på et hold, eller ? 
Sejt klaret !  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

Kloster

Jeg kæmper også en kamp, kan du tro. Dog er det ikke direkte i fitness center, men motion udendørs som løb, gang, cykling.

Men jeg har bare en mega drøm om at få en pænere krop, sundere livsstil og derved skal jeg ned i vægt.

Jeg er faldet plask for Jennifer Lopez's krop. Får self aldrig lige præcis sådan en krop og kommer jo aldrig til at se sådan ud, men noget ved billedet af hende, drager mig...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. august 2012

Dinna88

okay, du har godt nok skrevet til mig på facebook. Men der er nogle enkelte faktorer der gør at jeg SKAL afsted!

For det første så er hovedpine ikke en undskyldning, ligeledes med træthed. Hovedpinen forsvinder IKKE af styrketræning, men du kan helt sikkert få bugt med den med konditionstræning. Og det er meget nemmere at konditionstræne når du er træt, end at styrke. 

Men jeg SKAL afsted fordi jeg kan mærke en forskel. Vil du af med trætheden? Hovedpinen? Dovebskaben? Hvis der er en da Så AFSTED - det er fandme ligesom sex Man gider måske ikke rigtig..... Og så bruger man undskyldningen med mavepine, hovedpine, træthed... men det er jo en omgang L*RT!

hvis ikke jeg tager afsted så bliver jeg træt, lad, ondt i ryggen og hovedet..... Så derfor er det ikke et spørgsmål. MEN er der en dag jeg ikke giiiiiiiiiiiiiiider,..... så er det ok! fordi træning skal ikke være en pest, det skal være FEDT, ET FRIRUM, MIN TID..... Og det bliver det med tiden, tro mig

Derudover så se rjeg sådan på det: min træning gør at jeg ikke skal være nedern over at min vej til og fra studie er i en bus hvor jeg intet fysisk laver (er vant til at gå og cykle frem og tilbage) OG jeg tillader mig at spise USUNDT hvis jeg vil. Fordi jeg VED at jeg ellers er god ved min krop

Anmeld

29. august 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

God ide !

Nej self arbejder jeg ik døgnet rundt.. Men fx fredag arbejder jeg 12-22... Og gad faktisk godt træne inden. Men så tænker min dumme hjerne at så bliver jeg for træt senere på dagen (står op hele dagen) 

Sejt klaret !  

Træning = energi! så nej, du bliver ikke træt senere! Ikke af træningen i hvert fald  For at skabe energi skal du bruge energi. Og det gør du ved at spise kulhydrater og proteiner der er brændstof for din krop. et ORDENTLIGT læs havregryn INDEN træning, en masse tun EFTER træning - OG SÅ på arbejde
I starten vil det være hårdt. din krop er ikke vant til det. men tro mig - det giver pote! 

Anmeld

30. august 2012

Christina.78

Dinna88 skriver:

Træning = energi! så nej, du bliver ikke træt senere! Ikke af træningen i hvert fald  For at skabe energi skal du bruge energi. Og det gør du ved at spise kulhydrater og proteiner der er brændstof for din krop. et ORDENTLIGT læs havregryn INDEN træning, en masse tun EFTER træning - OG SÅ på arbejde
I starten vil det være hårdt. din krop er ikke vant til det. men tro mig - det giver pote! 

Du forstår sgu da at motivere

Anmeld

30. august 2012

Christina.78

Kloster skriver:

Jeg kæmper også en kamp, kan du tro. Dog er det ikke direkte i fitness center, men motion udendørs som løb, gang, cykling.

Men jeg har bare en mega drøm om at få en pænere krop, sundere livsstil og derved skal jeg ned i vægt.

Jeg er faldet plask for Jennifer Lopez's krop. Får self aldrig lige præcis sådan en krop og kommer jo aldrig til at se sådan ud, men noget ved billedet af hende, drager mig...

Men vi står jo sammen i vores Tabergruppe  og støtter hinanden - det er så fedt ved den gruppe

Anmeld

30. august 2012

Dinna88

Christina.78 skriver:

Du forstår sgu da at motivere

Åh, tak!

Anmeld

30. august 2012

Frk. Himmelblå

AalborgPigen skriver:

God ide !

Sejt klaret !  

Jeg gør hvad jeg kan for at nå det. Som reelt i "hvad jeg kan".

Du skal tænke på, at du får flere timer i døgnet af træningen, for du får meget mere energi. Jeg har oplevet omkring 2 1/2 times mere friskhed efter jeg er begyndt at træne regelmæssigt! Du bliver ikke for træt! Du får et boost! Super idé at klare det inden job om fredagen, så har du energi til den lange dag, hvor du ovenikøbet kan føle dig totalt sej!

Anmeld

30. august 2012

Lone Jakobsen

hvor har jeg dog været hvor du er

men der er ALTID en undskyldning.

for mig hjalp det at sætte motion på skemaet. simpelthen skrive ned at mandag er det zumba og onsdag og fredag er det løb. når det står der er det sværere at se bort fra.

jeg informere også min mand og børn om at de dage skal jeg ud og løbe lidt, og det fungere fint. tror det vigtigste er at du ikke acceptere nogle former for undskyldninger. om du løber 500 meter eller 5 km er lige meget. bare du kommer afsted.

du kan altid finde tid, hvis du vil.

min arbejdsuge er 48 timer og jeg er mor til 4 børn. men stadig dyrker jeg motion 3 gange om ugen (man kan sagtens tage børnene med) bare stop dem i klapvognen/barnevognen eller lad dem tage cyklen eller løbehjulet.

vi hepper på dig, men det kræver at du ønsker, virkelig ønsker at komme i gang

Anmeld

30. august 2012

Muffin_girl

Kloster skriver:

Jamen det er sådan en laaaaang sej kamp !! 

Men jeg kom trods alt afsted idag alligevel Og er også glad for det nu .. 

Hun er også en SMUK dame.. Men sådan kommer jeg i hvert fald ikke til at se ud .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.