Mariekiksen skriver:
Okay. Så har du også været igennem møllen kan jeg godt høre- Lød bar lige til du havde kunne "nøjedes" med de 2 operationer. Og vi har bar fået ørene fyldt med de operationer vi nu ku forvente...
Det var bare et kæmpe chok. Er som sagt hjertesyg og det har alle dage været det folk har talt om og forberedt os på, at hvis der var noget så var det i den boldgade. Og for at være ærlig. At være hjertesyg har ikke været nemt altid, for folk har ikke kunne se på mig at jeg var syg og det har været pinligt når jeg f.eks. ikke kunne cykle så hurtigt som de andre eller har måttet se på en elcykel osv. Har så altid tænkt at jeg på den led var "heldig" at jeg kunne skjule jeg ikke var helt som andre, så tanken om min lille skat skulle få noget synligt andre kunne pege fingre af, sys jeg var svær.
Men ja, det er kosmetisk og kan rettes. Hader bare et så lille væsen skal udsættes for sådan noget grimt og ja så har vi talt meget om mobning og sådan. Man vil jo sit barn det allerbedste. Men som specialsundhedsplejersken sagde, at putter vi en masse kærlighede og selvværd og selvtillid til barnet vil det nemt ku modstå smådrillerier og hun fortalte, at hun sjældent hører at spalte børn mobbes. Det tit de børn der har en baggrund der gør dem "sjove" at mobbe der udsættes for det. Måske også fordi modgang gør stærk så de lader sig måske ikke så nemt gå på, kender jeg også fra mig selv. Men vi vil bare gøre alt for at vores bebs kan klare det hele.
Vi elsker vores øjesten op til skyerne og vi er sikre på vi bliver de bedste forældre ligemeget hvad.
jeg kan sagtens sætte mig ind i din frygt og i dine bekymringer :-)
ja der er operationer, og ja der er en risiko ved det,Men idag er de så dygtige at risikoen er lille, og resultatet pænt :-)
jeg tror på, og vil altif tro på, at hvis man som forældre støtter og bakker sit barn op, og fortæller det hver eneste dag at uanset hvad andre tænker, mener, synes eller føler, så er det altid mors og fars lille øjesten. da tror jeg at det barn kan komme langt, og det barn kan overkomme en hver barriere i livet. heg ser ofte børn med små skavanker som de stærkeste børn, de børn som er mest ukuelige, de børn som ved hvad modgang er men også hvad medgang er, og de børn som måske ikke behøver at råbe allerhøjest for at få opmærksomhed, for de får den allervigtigste hjemmefra.
selvom operationerne formenligt har lydt forfærdelige i jeres øre, så er jeg sikker på (100%) at jeres barn vil komme stærk igennem det, og at når det nu skulle være at så ønsker du hellere det i skal igennem nu, end hvis at jeres barn fejlede noget med hjertet 
men hvis du har nogle spørgsmål, så er du altid velkommen til at spørge