Dum dum md :'((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

Schonert

ville sigr jeg kender en der ikke fik det tjekket til MD scanning og hendes datter her/hade det, og idag kan man ikke rigrig se det. det ikke noget man ligger mærk til. 

men håber det bedste få jer. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Frk-Lotusblomst

Stort knus herfra søde! Er ked af at md ikke var som forventet!

Kan sagtens forstå jeres tanker og frygt ang. De mange ting i og vidunderet skal igennem!

Knus knus knus!

Anmeld

27. august 2012

CamillaSoefelt

En kæmpe krammer skal du ha! Kender ikke noget til det, så kan ikke hjælpe..

Anmeld

28. august 2012

Bellas Mor

Stort kram til dig

Anmeld

28. august 2012

Mariekiksen

Tak hvor er i søde allesammen! 

Anmeld

28. august 2012

ditski

Vil bare give dig et Uden bare at smutte igen. 

Men lægerne er virkelig dygtige til det 

Anmeld

28. august 2012

Najsen86

28. august 2012

VNB

Mariekiksen skriver:

Så jeg tilbage fra MD i dag. Vi blev jo scannet pga. mine hjertefejl for knap 3 uger siden hvor alt så fint ud. Det var desværre ikke helt tilfældet i dag 

De kunne konstatere at vores guldklump har læbe-gane spalte. Det var et kæææmpe chok. Når man ser denne misdannelse, kan andre ses også så blev tilbudt fostervandsprøve vi med det samme sagde ja til og den fik jeg så lavet med det samme.. 

Nu kan vi så vente en uges tid på svar på om den har andre umiddelbare fejl og endeligt svar på kromosom fejl får vi om 14 dage.

Havde regnet med, at var der noget galt var det hjertet ligesom dens mor. Men her så alt heldigvis fint ud. Det stadig bare et hårdt slag at min baby ikke er som andre. 

Vi blev med det samme ringet op af en specialsundhedsplejerske og hun har allerede været på besøg og vidste billeder af før og efter. Det ser voldsomt ud inden, men efter er der næsten intet at se. Det er for os en lille trøst. Dog er det uendelig hårdt at indstille sig på at man skal gennemgå op til flere operationer med vores lille vidunder. Jeg om nogen ved at narkose og smerter IKKE er sagen! 

Amningen bliver nok også en udfordring, men det er hvad det er.. 

Det har bare været en dum dum dag. 

Mon her er andre herinde med børn med læbe-gane spalte??

Louise

du får lige et kæmpe kram! 

kan sagtens forstå at du/i er rystet... 

men hvor er det bare godt at den lilles hjerte ikke fejler noget! 

kan godt forstå at det er svært at tænke på at jeres lille barn har læbegane spalte, men jeg synes lige at jeg vil fortælle at jeg har en veninde som har det, og det kan man næsten ikke se! og det var altså i 80´erne hun blev født, og de er jo kun blevet endnu bedre siden dengang til at lave det rigtig pænt! 

er sikker på at jeres lille guldklump bliver gude skøn alligevel 

Anmeld

28. august 2012

dina1980

Min faster har 4 børn, og hendes de 2 første børn er født med læbe-gane spalte, og det kan man næsten ikke se den dag i dag.

Anmeld

28. august 2012

jydeinden

Mariekiksen skriver:

Tusind tak. Vi har også talt om herhjemme at det kunne være meget værre. Havde bare sådan indstillet mig på, at var der noget var det dens lille hjerte. Så var bare et rigtigt chok. Jeg er selvfølgelig umådelig glad for at hjertet umiddelbart ser fit for fight ud.

Og hvor er jeg dog ked af at vide vi kommer til at skulle udsætte det lille vidunder for generne en operation medfører.

Hvor mange operationer har du været igennem og har du haft mange gener af din læbe-ganespalte? 

altså jeg kan hilse og sige som trøst at jeres barn kommer IKKE til at kunne huske senere hen hvad der er sket eller hvad vedkommende er blevet udsat for .

Jeg selv har været igennem to hvis ikke tre indgreb, dette er mine forældre ikke sikre på, men i hvertfald to. den ene var dels for at lappe hullet i ganen helt (hvilket ikke lykkeds vha kirurgi men af sig selv) og den første var en slags "hurtig" lappe løsning da jeg jo gerne skulle kunne spise uden at mælken røg ud af læbe eller igennem næse .den første får man foretaget i en tidlig alder ( tror nok det er imellem et halvt og et helt år man er der)

den anden eller tredje er først når man er voksen det skal dog siges at hvert barn er forskellig så det er jo desværre muligt at der skal flere indgreb til, men alt i alt vil jeg stadig sige tillykke og bare rolig alt skal nok gå helt fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.