„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Jeg tror ikke man kan sætte det så sort og hvidt op... Jeg tror man skal studere sit nærområde ang skoler og hvad de står for, samt vurdere hvad de barn kan klare...
Jeg har valgt en friskole til min søn, den store går i folkeskole... Og begge skoler er gode for lige netop dem..
Folkeskole, som min store går på, gør rigtig meget for eleverne og de er ressuorce stærke.
Friskole er god for min søn, da den er lille i klasserne og de tolere ikke mobning og de er sammen på kryds af alderstrin.. samt de fremmer børnenes selvværd rigtig godt med den undervisning, som skolen har... de har anderledes måde, at have undervisning på.. Madmatematik, leg og læring og udeskole... noget som er en stor succes på skolen... skolen har kun 140 elever og på måde, er den overskuelig...
Det med at forældre skal involere sig, så synes jeg da, at det er naturlig ting, at du som forældre skal angagere dig i dit barns hverdag og skolen er stor del af den.. og det må da være i din interesse, at skolen fungere for dit barn....
Anmeld