Blondinedum eller kan det passe?? (biler)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Eva skriver:

Men er det ikke også ok?? Altså jeg tror mange har ondt i røven over det hernede især, men det fortæller vel mere om dem selv....jeg synes da det er super fedt at man tjener så meget at man kan købe lige netop det man ønsker sig...men hvorfor er det at andre ikke kan rumme det og så kalder mennesker for arrogante blærerøve, bare fordi de har midlerne til at udleve drømmen....hmm..
Knus..

Han må købe lige den bil han vil have, så længe der er plads til mig og Jesse Pt kører han alligevel rundt i en amerikaner med V6 motor Og han går op i den med liv og sjæl Men det er hans hobby, så værsågod for min skyld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2009

Honningblomst

Jeanne skriver:

Han må købe lige den bil han vil have, så længe der er plads til mig og Jesse Pt kører han alligevel rundt i en amerikaner med V6 motor Og han går op i den med liv og sjæl Men det er hans hobby, så værsågod for min skyld

Ja...alt for børnene-smiler

Anmeld

15. maj 2009

lonemus

MIn bror har en dejlig Audi til den nette sum af 750.000 kr. Foruden dette har han en Camaro (staves?), som er tunet osv.

Audien er flot nok, men der er bare intet bagagerum i og han er så bange for der skal ske noget med den. - Kort tid efter han havde købt den, bakkedehans kone ind i et træ med den og smadrede hele bagklappen.......sådan tror jeg han så ud i ansigtet, da hun kom hjem....

Jeg kunne aldrig drømme om at købe en så dyr bil...vi kører rundt i en helt almindelig WV Passat Stationcar, og jeg er altså ikke bange for der skal ske noget, når jeg kører

Anmeld

15. maj 2009

Heidi.

Miamaja skriver:

hvor er du sej.. blondine mekaniker

Jeg er ikke naturlig blond

Anmeld

15. maj 2009

Mira0911

Man behøver ikke være total dum, fordi man er blondine....

Anmeld

15. maj 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

MIn bror har en dejlig Audi til den nette sum af 750.000 kr. Foruden dette har han en Camaro (staves?), som er tunet osv.

Audien er flot nok, men der er bare intet bagagerum i og han er så bange for der skal ske noget med den. - Kort tid efter han havde købt den, bakkedehans kone ind i et træ med den og smadrede hele bagklappen.......sådan tror jeg han så ud i ansigtet, da hun kom hjem....

Jeg kunne aldrig drømme om at købe en så dyr bil...vi kører rundt i en helt almindelig WV Passat Stationcar, og jeg er altså ikke bange for der skal ske noget, når jeg kører

Om bilen er dyr eller billig tror jeg faktisk ikke ænger sammen med vor nervøs man er for den....men mere om vor vigtig sådan en død ting er-smiler

Anmeld

15. maj 2009

lonemus

Eva skriver:

Om bilen er dyr eller billig tror jeg faktisk ikke ænger sammen med vor nervøs man er for den....men mere om vor vigtig sådan en død ting er-smiler

Jo dyrere bilen er, jo dyrere er det som regel at reparere på den, så jo, jeg tror helt sikkert bilens pris er afgørende

Anmeld

15. maj 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

Jo dyrere bilen er, jo dyrere er det som regel at reparere på den, så jo, jeg tror helt sikkert bilens pris er afgørende

Det tror jeg altså ikke....jo dyrere biler jo flere penge ar man jo også til at lave den....vi avde en nabo der pudsede og passede sin bil som en baby og har oplevet flere som ham og der var det ikke prisen men manden den var gal med...griner
Knus Eva..

Anmeld

15. maj 2009

Jordbærpigen

Lindskjold skriver:

Jeg troede heller ikke man kunne købe en så dyr bil med mindre man købte en ferari eller ligende, men spurgte så lige min mand som fortalte at der er en ww som ikke er særlig køn, et stor lokum af en klodset bil som koster deromkring

Hehe en Ferrari koster liiiidt mere en én mill.

Anmeld

15. maj 2009

Jordbærpigen

lonemus skriver:

Og jo dyrer er den også i forsikring osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.