Blondinedum eller kan det passe?? (biler)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2009

Honningblomst

Loggidut skriver:

jo da Eva, det er der da!
Jeg har kørt i en, sammen med en del fra min mødregruppe, da vi skulle til fest på Falster!

så de findes, også her i landet...men vi blev grinende enige om at så lang tid bilen ikke kunne lave kaffe, så var den satme ikke de penge værd...og hvad hed sådan en dyt så lige...ja det kan jeg jo ikke huske...men det kan være IVF eller Grynt, eller Kalija kan huske det...

men de findes, og ja de kan betales kontant...af nogle...men altså, spørgsmålet er om det ikke mest har været blær fra hans side?

desuden er det ham de stjæler bilen fra, da den er så dyr, og ikke dig...så grin hellere af ham!

Hæhæ..nemlig og det her er også på landet...men man kan jo ikke se den er så dyr...der er jo ikke guld på den eller noget, så det kan der da ikke være meget staus i, kan der??

Men ja, den var betalt kontant.....vildt....og så var den jo ikke praktisk til ungerne, så der havde han en audi....hmm...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2009

Heidi.

Eva skriver:

Nåhr, ja, smukke...du er jo vores baby.dk-mekaniker-smiler.
Kan du så ikke fortælle mig hvad den kan som andre biler ikke kan??
Knus..

JO.. Nu skal du bare hører... IKKE EN SKID Andet en at fourene vildt meget, kører rigtig kort pr. L og være sindsyg dyr i vægterafgift og forsikring...

Anmeld

14. maj 2009

Heidi.

Lindskjold skriver:

Jeg troede heller ikke man kunne købe en så dyr bil med mindre man købte en ferari eller ligende, men spurgte så lige min mand som fortalte at der er en ww som ikke er særlig køn, et stor lokum af en klodset bil som koster deromkring

En Ferrari.. Koster 4-5 gange så meget.

Anmeld

14. maj 2009

Heidi.

Loggidut skriver:

det var navnet jo på den bil jeg var ude at køre i...tak for det!

Anmeld

14. maj 2009

Honningblomst

Leneur skriver:

Jeg er også blondinedum men ved fra min x-kæreste at biler sagtens kan koste en million. Ja hvis jeg havde så mange penge ville de ikke blive kastet efter en bil men hver sin interesse.

Nej, vel?? Jeg valgte også lige at fortælle ham om han var klar over at den spand derude kostede det samme som mit hus og at jeg kunne få MANGE par sko for de penge...men han sagde at det varf en drøm med sådan en spand og det er nok bare noget jeg har svær ved at forstå...

Man ja, man skal sgu have mange penge for at give en mill for en bil, ikke...

Anmeld

14. maj 2009

Honningblomst

Heidi-Godsk skriver:

JO.. Nu skal du bare hører... IKKE EN SKID Andet en at fourene vildt meget, kører rigtig kort pr. L og være sindsyg dyr i vægterafgift og forsikring...

Så forstår jeg godt der ikke er mange af dem...hmm...mærkelig mand..

Anmeld

14. maj 2009

Heidi.

Eva skriver:

Så forstår jeg godt der ikke er mange af dem...hmm...mærkelig mand..

Jo.. Men der er jo bare nogle mennesker der skal vise at de har mange penge osv..
Jeg ville ALDRIG heller ikke selvom jeg vandt 25mil i lotto, købe sådan en miljøsviner..(manden er sikkert af en anden mening)
næhh jeg er glad for min Suzuki Liana

Anmeld

14. maj 2009

Moar'en

Heidi-Godsk skriver:

En Ferrari.. Koster 4-5 gange så meget.

Ja det gør den nok, jeg har ikke en skid forstand på biler , har kun min 2. bil nu som er en brugt nissan og den første var en kia, så ikke ret dyre biler til mig.

Anmeld

14. maj 2009

Heidi.

Lindskjold skriver:

Ja det gør den nok, jeg har ikke en skid forstand på biler , har kun min 2. bil nu som er en brugt nissan og den første var en kia, så ikke ret dyre biler til mig.

Heller ikke mig

Anmeld

14. maj 2009

Honningblomst

Heidi-Godsk skriver:

Jo.. Men der er jo bare nogle mennesker der skal vise at de har mange penge osv..
Jeg ville ALDRIG heller ikke selvom jeg vandt 25mil i lotto, købe sådan en miljøsviner..(manden er sikkert af en anden mening)
næhh jeg er glad for min Suzuki Liana

Han er bare ikke typen..anede faktisk ikke han havde penge...altså i hvert fald ikke så mange at man køber sådan en spand....og jeg er også glad ved min lille tøf...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.