Blondinedum eller kan det passe?? (biler)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2009

Balderson

Om der findes biler i den prisklasse, ja masser...

Det er ikke så unormalt, at der køre bilen rundt i dk i den prisklasse...

Men selvfølgelig ser du flere der kun koster 500.000 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2009

Honningblomst

Balderson skriver:

Om der findes biler i den prisklasse, ja masser...

Det er ikke så unormalt, at der køre bilen rundt i dk i den prisklasse...

Men selvfølgelig ser du flere der kun koster 500.000 kr.

For pokker jeg er uvidende inden for det område..tror dog ikke der erf mange af dem hernede...

Anmeld

14. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Eva skriver:

Piger, jeg kan ikke finde ud af om der virkelig er en der har taget pis på mig eller ej....-griner
Jeg var ude og tale med en af Jeppes skolekammeraters far i går og andr fra forældrerådet...er sket nogle meget dumme ting i jeppes klasse..men det er så ikke lige det der er problemet.
Den her mand har en bil....en ww af en slags...grim klodset bil og jeg kommer der i min polo som jeg syntes var købt til en super pris...kontant. Skønt ikke at skylde noget på en bil. Og jeg var jo bare glad...og fortalte om de kommende blomster på den.
Manden sagde så han også havde købt sin kontant...fra ny...hmm, nå...til 1 mill!!!! helt ærligt...det kom hurtigt ud af mig at så havde de sgu da taget røven på ham..for der er da ikke biler der koster en mill, er der vel??
Hvad siger i...er der biler der koster så meget??

Knus Eva..som vidst var til grin eller....bare dum eller??

En nørd har lige hvisket i min øresnegl at denne v w'er er i SUV klasse som en porche et-eller-andet.

Anmeld

14. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Der er FORHOLDSVIS mange biler i danmark der koster en mill fra nye. Og det er faktisk helt almindelige biler

Selv en bimmer stationcar ting, koster på den forkerte side af 700 kilo

Jeg ville ALDRIG give et halvt hus for et køretøj, selv hvis jeg vandt 5 mill i lotto!!!

Anmeld

14. maj 2009

Fiona78

Jeanne skriver:

En nørd har lige hvisket i min øresnegl at denne v w'er er i SUV klasse som en porche et-eller-andet.

Porsche Cayenne

Anmeld

14. maj 2009

DK

He he, altså min kæreste har en dyr bil (dog slet ikke i 1 mio. klassen) og den har han købt udelukkende fordi at han er dybt og inderligt forelsket i den.Han ELSKER den bil.
 Han har adopteret den fra de tidligere ejere. Inden han købte den var han i ca 9 mdr. på bimmerforum.com dagligt (den mandlige version af baby.dk), og læse alt om hvad den kunne, hvordan den skulle fixes hvis den blev syg, hvad den kunne komme til at fejle, hvordan han kunne finde en der var billig, hvilken farve der var den bedste, hvilken forsikring han kunne lokke til at forsikre den, hvilket udstyr der ville være fedt at have, og hvor han kunne købe det henne og hvad der var af den bedste kvalitet (genkender i noget...)
Inden han hentede den hjem, ryddede han op i børneværelset (garagen), lagde fliser derude, garagen fik nyt tag, og blev malet så den var fin til at modtage og opbevare den lille ny.
Så kom dagen og han skulle til Tyskland og hente den. Han var så nervøs og kunne ikke sove dagen før.
Da han endelig kom hjem med den, var han pavestolt over hans lille ny. Han vaskede den og pudsede den og plejede den. Det gør han stadig.

Altså det er hans BARN. Og fred være med det. Den gør ham glad og lykkelig hver dag, og det synes jeg bare er fedt. Han ved ALT hvad der er at vide om den bil, og for ham er det SLET ikke om at blære sig. Det er kærlighed mellem ham og bilen. Mange synes det er en blærebil, og ja den er også flot. Men det er IKKE derfor Mikkel har købt den. Han ejer den kun for hans egen skyld. Han er ligeglad med hvad andre mener. Ingen har fået lov at køre den (kun mig), selv hans far har kun siddet på passagersædet.

Nå han er så glad for den, så synes jeg egentligt at pengene er godt brugt. Også selv om den var 4 gange så dyr som min HELT NYE bil, og hans var fra 2001 og havde kørt 70.000 km. 

Han taler allerede nu om, at når Kirstine bliver 18 år, så er det næsten en veteran, og så har han nok fået en ny, men så kan hun få den, og køre i skole i den, og vi kan beholde den forevigt, he he he...

Så jo, kender bestemt biler der er pengene værd. Men hvis ejeren er ligeglad, så kunne en billigere end 1 mio helt sikkert også have gjort det. Men hvis ejeren passioneret elsker bilen, så lad dem dog!!!

Knus

Anmeld

14. maj 2009

Tina2

Der er masser af biler i den prisklasse og dyrere... Min mand siger kronprinsens koster i nabolaget af 2 mio:-)

Min brors firmabil kostede 800.000 kr.

Fuldstændig sindssygt at en bil kan koste så meget!!!! Skulle bestemt ikke ha en bil i den prisklasse, ville sgu da være nødt til at parkere den inde i huset af skræk for der skete den noget....

Anmeld

14. maj 2009

Moderator

DK skriver:

He he, altså min kæreste har en dyr bil (dog slet ikke i 1 mio. klassen) og den har han købt udelukkende fordi at han er dybt og inderligt forelsket i den.Han ELSKER den bil.
 Han har adopteret den fra de tidligere ejere. Inden han købte den var han i ca 9 mdr. på bimmerforum.com dagligt (den mandlige version af baby.dk), og læse alt om hvad den kunne, hvordan den skulle fixes hvis den blev syg, hvad den kunne komme til at fejle, hvordan han kunne finde en der var billig, hvilken farve der var den bedste, hvilken forsikring han kunne lokke til at forsikre den, hvilket udstyr der ville være fedt at have, og hvor han kunne købe det henne og hvad der var af den bedste kvalitet (genkender i noget...)
Inden han hentede den hjem, ryddede han op i børneværelset (garagen), lagde fliser derude, garagen fik nyt tag, og blev malet så den var fin til at modtage og opbevare den lille ny.
Så kom dagen og han skulle til Tyskland og hente den. Han var så nervøs og kunne ikke sove dagen før.
Da han endelig kom hjem med den, var han pavestolt over hans lille ny. Han vaskede den og pudsede den og plejede den. Det gør han stadig.

Altså det er hans BARN. Og fred være med det. Den gør ham glad og lykkelig hver dag, og det synes jeg bare er fedt. Han ved ALT hvad der er at vide om den bil, og for ham er det SLET ikke om at blære sig. Det er kærlighed mellem ham og bilen. Mange synes det er en blærebil, og ja den er også flot. Men det er IKKE derfor Mikkel har købt den. Han ejer den kun for hans egen skyld. Han er ligeglad med hvad andre mener. Ingen har fået lov at køre den (kun mig), selv hans far har kun siddet på passagersædet.

Nå han er så glad for den, så synes jeg egentligt at pengene er godt brugt. Også selv om den var 4 gange så dyr som min HELT NYE bil, og hans var fra 2001 og havde kørt 70.000 km. 

Han taler allerede nu om, at når Kirstine bliver 18 år, så er det næsten en veteran, og så har han nok fået en ny, men så kan hun få den, og køre i skole i den, og vi kan beholde den forevigt, he he he...

Så jo, kender bestemt biler der er pengene værd. Men hvis ejeren er ligeglad, så kunne en billigere end 1 mio helt sikkert også have gjort det. Men hvis ejeren passioneret elsker bilen, så lad dem dog!!!

Knus

NÅÅÅÅÅÅR HVOR CUTE!!!! HAHA... NOK elsker jeg mine biler, meeeeen...

Og bimmerforum - mandens baby.dk FNIS 

Anmeld

14. maj 2009

Moderator

Tina2 skriver:

Der er masser af biler i den prisklasse og dyrere... Min mand siger kronprinsens koster i nabolaget af 2 mio:-)

Min brors firmabil kostede 800.000 kr.

Fuldstændig sindssygt at en bil kan koste så meget!!!! Skulle bestemt ikke ha en bil i den prisklasse, ville sgu da være nødt til at parkere den inde i huset af skræk for der skete den noget....

NU tror jeg næppe kronprinsen har betalt 2 mill for den, for 180% i dk er jo skat af den estimerede værdi af bilen og kronprinsen betaler jo ikke skat  

Og mon ikke det er en gave fra vw i dk? Det er jo god reklame at de kører i den ...

Men jo helt sikkert, den model vil jeg også skyde til at være omkring de 2 kæmpe store...

Anmeld

14. maj 2009

Honningblomst

Jeanne skriver:

Æhh-smiler- og hvad betyder det så??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.