He he, altså min kæreste har en dyr bil (dog slet ikke i 1 mio. klassen) og den har han købt udelukkende fordi at han er dybt og inderligt forelsket i den.Han ELSKER den bil.
Han har adopteret den fra de tidligere ejere. Inden han købte den var han i ca 9 mdr. på bimmerforum.com dagligt (den mandlige version af baby.dk), og læse alt om hvad den kunne, hvordan den skulle fixes hvis den blev syg, hvad den kunne komme til at fejle, hvordan han kunne finde en der var billig, hvilken farve der var den bedste, hvilken forsikring han kunne lokke til at forsikre den, hvilket udstyr der ville være fedt at have, og hvor han kunne købe det henne og hvad der var af den bedste kvalitet (genkender i noget...

)
Inden han hentede den hjem, ryddede han op i børneværelset (garagen), lagde fliser derude, garagen fik nyt tag, og blev malet så den var fin til at modtage og opbevare den lille ny.
Så kom dagen og han skulle til Tyskland og hente den. Han var så nervøs og kunne ikke sove dagen før.
Da han endelig kom hjem med den, var han pavestolt over hans lille ny. Han vaskede den og pudsede den og plejede den. Det gør han stadig.
Altså det er hans BARN. Og fred være med det. Den gør ham glad og lykkelig hver dag, og det synes jeg bare er fedt. Han ved ALT hvad der er at vide om den bil, og for ham er det SLET ikke om at blære sig. Det er kærlighed mellem ham og bilen. Mange synes det er en blærebil, og ja den er også flot. Men det er IKKE derfor Mikkel har købt den. Han ejer den kun for hans egen skyld. Han er ligeglad med hvad andre mener. Ingen har fået lov at køre den (kun mig), selv hans far har kun siddet på passagersædet.
Nå han er så glad for den, så synes jeg egentligt at pengene er godt brugt. Også selv om den var 4 gange så dyr som min HELT NYE bil, og hans var fra 2001 og havde kørt 70.000 km.
Han taler allerede nu om, at når Kirstine bliver 18 år, så er det næsten en veteran, og så har han nok fået en ny, men så kan hun få den, og køre i skole i den, og vi kan beholde den forevigt, he he he...
Så jo, kender bestemt biler der er pengene værd. Men hvis ejeren er ligeglad, så kunne en billigere end 1 mio helt sikkert også have gjort det. Men hvis ejeren passioneret elsker bilen, så lad dem dog!!!
Knus