Eva skriver:
Piger, jeg kan ikke finde ud af om der virkelig er en der har taget pis på mig eller ej....-griner
Jeg var ude og tale med en af Jeppes skolekammeraters far i går og andr fra forældrerådet...er sket nogle meget dumme ting i jeppes klasse..men det er så ikke lige det der er problemet.
Den her mand har en bil....en ww af en slags...grim klodset bil og jeg kommer der i min polo som jeg syntes var købt til en super pris...kontant. Skønt ikke at skylde noget på en bil. Og jeg var jo bare glad...og fortalte om de kommende blomster på den.
Manden sagde så han også havde købt sin kontant...fra ny...hmm, nå...til 1 mill!!!! helt ærligt...det kom hurtigt ud af mig at så havde de sgu da taget røven på ham..for der er da ikke biler der koster en mill, er der vel??
Hvad siger i...er der biler der koster så meget??
Knus Eva..som vidst var til grin eller....bare dum eller??
jo da Eva, det er der da!
Jeg har kørt i en, sammen med en del fra min mødregruppe, da vi skulle til fest på Falster!
så de findes, også her i landet...men vi blev grinende enige om at så lang tid bilen ikke kunne lave kaffe, så var den satme ikke de penge værd...og hvad hed sådan en dyt så lige...ja det kan jeg jo ikke huske...men det kan være IVF eller Grynt, eller Kalija kan huske det...
men de findes, og ja de kan betales kontant...af nogle...men altså, spørgsmålet er om det ikke mest har været blær fra hans side?
desuden er det ham de stjæler bilen fra, da den er så dyr, og ikke dig...så grin hellere af ham!
Anmeld