Blondinedum eller kan det passe?? (biler)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2009

Honningblomst

jsp1984 skriver:

Og jo dyrer er den også i forsikring osv.

Men man må jo regne med at jo dyrere en bil af jo flere penge har den der ejer den...så det bliver vel det samme...
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2009

Honningblomst

Dutte84 skriver:

Man behøver ikke være total dum, fordi man er blondine....

Nej, men man ser bare sådan ud...

Anmeld

15. maj 2009

lonemus

Eva skriver:

Det tror jeg altså ikke....jo dyrere biler jo flere penge ar man jo også til at lave den....vi avde en nabo der pudsede og passede sin bil som en baby og har oplevet flere som ham og der var det ikke prisen men manden den var gal med...griner
Knus Eva..

Disse typer findes også

Men min bror pudser eller nusser ALDRIG om sin bil - og den ligner noget der er løgn indvendig med gammelt slikpapir osv.
Han vasker den altid i bilvask - det vil min far f.eks. ikke sin bil, for han mener børsterne ridser!!

Så jo, der findes altså osse den slags

Anmeld

15. maj 2009

DK

Lige præcis den passion vi der ikke har interesse i biler ikke forstår...men ærligt, så synes jeg også de skal købe det de vil....og det må da være fedt at have så mange penge at man lige sider en mill. kontant og køber en bil....uha, bare jeg var rig...smiler

Uha ja, altså hvis Mikkel havde 1 mio. så havde han købt sådan en audi R8. Den står nummer 1 på hans Lotto-vinder-liste.

Vi var ude og tjekke en ud hos en forhandler, og forhandleren startede den fors os, og ved den der "motorstart" lyd fik han et akut "hø-hø- jeg-er-13-og-har-lige-set-PATTER"-ansigtsudtryk. Det var fantastisk. Ejjj hvor så han bare sød og glad og ja ophidset-men-lader-som-om-jeg-kan-skjule-det-og-se-sej ud. Altså... De mænd og deres biler
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.