Blondinedum eller kan det passe?? (biler)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2009

Honningblomst

Zafir skriver:

Der er FORHOLDSVIS mange biler i danmark der koster en mill fra nye. Og det er faktisk helt almindelige biler

Selv en bimmer stationcar ting, koster på den forkerte side af 700 kilo

Jeg ville ALDRIG give et halvt hus for et køretøj, selv hvis jeg vandt 5 mill i lotto!!!

Jeg ville heller ikke gide have sådan en dyr bil...men mon ikke dem der køber sådan en har en dele flere penge end os andre..-smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2009

Honningblomst

DK skriver:

He he, altså min kæreste har en dyr bil (dog slet ikke i 1 mio. klassen) og den har han købt udelukkende fordi at han er dybt og inderligt forelsket i den.Han ELSKER den bil.
 Han har adopteret den fra de tidligere ejere. Inden han købte den var han i ca 9 mdr. på bimmerforum.com dagligt (den mandlige version af baby.dk), og læse alt om hvad den kunne, hvordan den skulle fixes hvis den blev syg, hvad den kunne komme til at fejle, hvordan han kunne finde en der var billig, hvilken farve der var den bedste, hvilken forsikring han kunne lokke til at forsikre den, hvilket udstyr der ville være fedt at have, og hvor han kunne købe det henne og hvad der var af den bedste kvalitet (genkender i noget...)
Inden han hentede den hjem, ryddede han op i børneværelset (garagen), lagde fliser derude, garagen fik nyt tag, og blev malet så den var fin til at modtage og opbevare den lille ny.
Så kom dagen og han skulle til Tyskland og hente den. Han var så nervøs og kunne ikke sove dagen før.
Da han endelig kom hjem med den, var han pavestolt over hans lille ny. Han vaskede den og pudsede den og plejede den. Det gør han stadig.

Altså det er hans BARN. Og fred være med det. Den gør ham glad og lykkelig hver dag, og det synes jeg bare er fedt. Han ved ALT hvad der er at vide om den bil, og for ham er det SLET ikke om at blære sig. Det er kærlighed mellem ham og bilen. Mange synes det er en blærebil, og ja den er også flot. Men det er IKKE derfor Mikkel har købt den. Han ejer den kun for hans egen skyld. Han er ligeglad med hvad andre mener. Ingen har fået lov at køre den (kun mig), selv hans far har kun siddet på passagersædet.

Nå han er så glad for den, så synes jeg egentligt at pengene er godt brugt. Også selv om den var 4 gange så dyr som min HELT NYE bil, og hans var fra 2001 og havde kørt 70.000 km. 

Han taler allerede nu om, at når Kirstine bliver 18 år, så er det næsten en veteran, og så har han nok fået en ny, men så kan hun få den, og køre i skole i den, og vi kan beholde den forevigt, he he he...

Så jo, kender bestemt biler der er pengene værd. Men hvis ejeren er ligeglad, så kunne en billigere end 1 mio helt sikkert også have gjort det. Men hvis ejeren passioneret elsker bilen, så lad dem dog!!!

Knus

Lige præcis den passion vi der ikke har interesse i biler ikke forstår...men ærligt, så synes jeg også de skal købe det de vil....og det må da være fedt at have så mange penge at man lige sider en mill. kontant og køber en bil....uha, bare jeg var rig...smiler

Anmeld

14. maj 2009

Tina2

Zafir skriver:

NU tror jeg næppe kronprinsen har betalt 2 mill for den, for 180% i dk er jo skat af den estimerede værdi af bilen og kronprinsen betaler jo ikke skat  

Og mon ikke det er en gave fra vw i dk? Det er jo god reklame at de kører i den ...

Men jo helt sikkert, den model vil jeg også skyde til at være omkring de 2 kæmpe store...

Temmelig sikkert ikke, men sku vi andre købe den så kostede den i det nabolag:-) Snakker ikke om hvad han har givet, men hvad vi andre skal give for den hos en forhandler:-)

Kom hos et ægtepar da jeg var i hjemmeplejen og deres søn var et eller andet stort, der gav en viiiiildt høj løn!
Ham og konen ventede næsten et år på en volvo-et-eller-andet de havde bestilt i USA og den kostede 1.5 mio  Ahmen, det er da vanvittigt!!!!!

Anmeld

15. maj 2009

Miamaja

Heidi-Godsk skriver:

Jo, den er go nok.. De er pisse dyre...

Kh Heidi, som jo er udd mekaniker) Så lidt interesse har biler da

hvor er du sej.. blondine mekaniker

Anmeld

15. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Eva skriver:

Æhh-smiler- og hvad betyder det så??

Det er størrelsen og mortorkraft

Anmeld

15. maj 2009

Honningblomst

Jeanne skriver:

Det er størrelsen og mortorkraft

Nå for pokker....troede bare at sådanne biler også skulle se lidt flotte og seje ude, men det er åbenbart ikke tilfældet-smiler
Men tak for info, så blev jeg klogere-smiler

Anmeld

15. maj 2009

AstridM

Nu er jeg jo ganske blond og medlem af mensa... HMM!

Nej jeg hører tit blondiner dumme.. Hvis det er VW´s offroader så koster den kassen. Hvis han har alt udstyr med så ja.. dyr spand og ikke spor miljøvenlig!

Jeg er meget bilglad men jeg tror det er ganske normalt man ikkekan priser på alle mulige biler..

Anmeld

15. maj 2009

Honningblomst

AstridM skriver:

Nu er jeg jo ganske blond og medlem af mensa... HMM!

Nej jeg hører tit blondiner dumme.. Hvis det er VW´s offroader så koster den kassen. Hvis han har alt udstyr med så ja.. dyr spand og ikke spor miljøvenlig!

Jeg er meget bilglad men jeg tror det er ganske normalt man ikkekan priser på alle mulige biler..

Den der med blond og dum, det er jo bare for sjov...jeg mener selv at jeg er ret så intelligent, men synes det er sjovt og interssant når der er noget man ikke ved noget som helst om-smiler-
Men ja, det er sådan en spand han har....far til tre og så køber man en gulpladebil til en million...drengerøv eller??-griner

Anmeld

15. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Eva skriver:

Den der med blond og dum, det er jo bare for sjov...jeg mener selv at jeg er ret så intelligent, men synes det er sjovt og interssant når der er noget man ikke ved noget som helst om-smiler-
Men ja, det er sådan en spand han har....far til tre og så køber man en gulpladebil til en million...drengerøv eller??-griner

Det gjorde min mand sgu også hvis han kunne slippe afsted med det

Anmeld

15. maj 2009

Honningblomst

Jeanne skriver:

Det gjorde min mand sgu også hvis han kunne slippe afsted med det

Men er det ikke også ok?? Altså jeg tror mange har ondt i røven over det hernede især, men det fortæller vel mere om dem selv....jeg synes da det er super fedt at man tjener så meget at man kan købe lige netop det man ønsker sig...men hvorfor er det at andre ikke kan rumme det og så kalder mennesker for arrogante blærerøve, bare fordi de har midlerne til at udleve drømmen....hmm..
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.