Maise86 skriver:
Efter en skilsmisse med en fair bodeling, har jeg ikke rigtig nogle gryder og pander osv. Pengene er små og så er man jo så heldig at blandt andet Bilka kører med Guldmærker, så man kan købe billige gryder.
Jeg har selv optjent 35 mærker, men tænkte at det kunne være dejligt med mere end en ny gryde.
Jeg tænkte derfor at jeg ville lave et opslag i vores lokale "Facebook - køb og salg" og høre om nogle havde nogle mærker de ville af med evt sælge.
Folk vil så have 350 kr for 60 mærker? Er jeg helt galt på den når jeg synes det er MEGET 
Jeg tror bare jeg må leve med mine manglende gryder indtil videre
Ved godt det er meget forkert at gøre det på den måde jeg nu vil foreslå - folk har sagt til mig at det er den ideelle måde at få alle gryderne på, men ved ski ikke rigtig om jeg kan få mig til det.
Nå men, Du skal gå ind i Bilka eller hvor nu og så købe en rigtig dyr ting, så får du jo mærker og et par dage efter bytter du så den ting med f.eks. undskyldningen at du ønskede dig den i gave, men fik 2 eller det er den forkerte (hvis de nu spørger)
Så har du jo sådan set fået gratis guldmærker da du ikke skal aflevere guldmærkerne tilbage når du bytter din vare 
Anmeld