Guldmærker - er jeg helt galt på den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

Fru.Mäes <3

Undskyld hvis jeg kommer med et surt opstød nu!!

Men TIGGE INDLÆG!!

Det vil sige at det indlæg JEG oprettede hvor jeg skrev at HVIS folk lagde inde med mærker de ikke selv skulle bruge, ville jeg gerne tage imod dem.. Ses som TIGGE INDLÆG!!

KÆFT hvor klamt altså!!

Synes jeg bestemt ikke selv det var - men folk er SATME blevet så SNÆVERSYNET herinde!!! 

Baby er fandme ikke som i GODE GAMLE dage!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

Maise86

Fru.Mäes <3 skriver:

Men TIGGE INDLÆG!!

Det vil sige at det indlæg JEG oprettede hvor jeg skrev at HVIS folk lagde inde med mærker de ikke selv skulle bruge, ville jeg gerne tage imod dem.. Ses som TIGGE INDLÆG!!

KÆFT hvor klamt altså!!

Synes jeg bestemt ikke selv det var - men folk er SATME blevet så SNÆVERSYNET herinde!!! 

Hov - undskyld mig lige en gang, håber da ikke du hentyder til noget jeg har skrevet?

For jeg skrev bare at mit indlæg ikke skulle opfattes som et tigge indlæg, men har da ikke skrevet eller hentydet til andre indlæg?

Anmeld

17. august 2012

Stumpen

Fru.Mäes <3 skriver:

Men TIGGE INDLÆG!!

KÆFT hvor klamt altså!!

Du kan da ikke kalde det et tiggeindlæg... TS spørger på intet tidspunkt efter mærker, men nogle brugere tilbyder storsindet at give  hende deres.. Synes ikke dit sure opstød er fair overfor TS..

God weekend  

Anmeld

17. august 2012

Fru.Mäes <3

Nogen af dem som tilbyder dig deres mærker, hentyder til at vi som har efterspurgt disse mærker - har lavet TIGGER INDLÆG!!!

Jeg har ikke opfattet hverken DETTE eller mit eget indlæg som TIGGEN 

Men når man skriver "Du får mine mærker fordi du ikke TIGGER om det" - det gør mig sku lidt mopset!!!!

Anmeld

17. august 2012

Kløver

AalborgPigen skriver:

Det er tilladt at give dem til andre, sælge det står der intet om i brochuren

Okay, Men er lidt forbløffet over nogle er så grådige de vil gøre alt for flå andre, tænk man overhovedet kan få den ide at forlange en masse penge for gratis mærker hvis man ikke skal bruge dem, enten give dem væk, evt modtage porto hvis de skal sendes, hvilket jeg ikke er sikker på jeg ville have, eller lade være med at modtage mærkerne når man handler. Hvordan kommer man på den ide at man skal tjene kassen på den måde :0

Anmeld

18. august 2012

MortilElias2010

Maise86 skriver:

Jeg holder øjne og øre åbne efter pædagogjobs Hvor skal det være henne af?

Tusind tak! Det er virkelig sødt af dig!

Jeg ville selvfølgelig foretrække Vejle området, men er ikke just kræsen med den kamp der er om stillingerne, så fra Tørring og 45min ud i bil i den omkreds 

Jamen det er simpelthen så lidt, og det gør godt at gøre glad 

Anmeld

18. august 2012

Miin'Baby'Mus

Maise86 skriver:

Efter en skilsmisse med en fair bodeling, har jeg ikke rigtig nogle gryder og pander osv. Pengene er små og så er man jo så heldig at blandt andet Bilka kører med Guldmærker, så man kan købe billige gryder.

Jeg har selv optjent 35 mærker, men tænkte at det kunne være dejligt med mere end en ny gryde.

Jeg tænkte derfor at jeg ville lave et opslag i vores lokale "Facebook - køb og salg" og høre om nogle havde nogle mærker de ville af med evt sælge.

Folk vil så have 350 kr for 60 mærker? Er jeg helt galt på den når jeg synes det er MEGET

Jeg tror bare jeg må leve med mine manglende gryder indtil videre

Ved godt det er meget forkert at gøre det på den måde jeg nu vil foreslå - folk har sagt til mig at det er den ideelle måde at få alle gryderne på, men ved ski ikke rigtig om jeg kan få mig til det.

Nå men, Du skal gå ind i Bilka eller hvor nu og så købe en rigtig dyr ting, så får du jo mærker og et par dage efter bytter du så den ting med f.eks. undskyldningen at du ønskede dig den i gave, men fik 2 eller det er den forkerte (hvis de nu spørger)

Så har du jo sådan set fået gratis guldmærker da du ikke skal aflevere guldmærkerne tilbage når du bytter din vare 

Anmeld

18. august 2012

Muffin_girl

Maja84 skriver:

Okay, Men er lidt forbløffet over nogle er så grådige de vil gøre alt for flå andre, tænk man overhovedet kan få den ide at forlange en masse penge for gratis mærker hvis man ikke skal bruge dem, enten give dem væk, evt modtage porto hvis de skal sendes, hvilket jeg ikke er sikker på jeg ville have, eller lade være med at modtage mærkerne når man handler. Hvordan kommer man på den ide at man skal tjene kassen på den måde :0

Ja det forstår jeg sku heller ikke ... !!! Det er noget virkelig mærkeligt noget ... 

Anmeld

18. august 2012

Maise86

Babymamma skriver:

Ved godt det er meget forkert at gøre det på den måde jeg nu vil foreslå - folk har sagt til mig at det er den ideelle måde at få alle gryderne på, men ved ski ikke rigtig om jeg kan få mig til det.

Nå men, Du skal gå ind i Bilka eller hvor nu og så købe en rigtig dyr ting, så får du jo mærker og et par dage efter bytter du så den ting med f.eks. undskyldningen at du ønskede dig den i gave, men fik 2 eller det er den forkerte (hvis de nu spørger)

Så har du jo sådan set fået gratis guldmærker da du ikke skal aflevere guldmærkerne tilbage når du bytter din vare 

Uh det ville jeg aldrig kunne få mig selv til

Anmeld

18. august 2012

Kløver

Maja84 skriver:

Hvad med fredericia, der er lige ombygget en integreret, der hedder arken, som måske kan mangle, og hørt rygter om en børnehave er bygget om, ved østervoldgade, som også skulle mangle noget inden længe, måske der var noget at hente på uopfordret ansøgning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.