Guldmærker - er jeg helt galt på den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

Maise86

Maja84 skriver:

Så sparer man jo intet, men synes nu også det Er lidt snyd at gøre det sådan, er egentlig også i tvivl om det overhovedet er tilladt at sælge dem ? Selv ville jeg gerne have gryderne, da vi næsten lige har fået nye pander, mm der er en i helt lille. Har selv samlet næsten 3 hæfter ved at handle.

Ved der er en tråd herinde, hvor man kan ønske mærkerne mod porto. Får jeg samlet nok, og får flere end jeg skal bruge, skal jeg nok huske på dig

Tusind tak

Jeg tænkte bare at jeg ville prøve at høre om der var nogen, der lå inde med nogen som de ikke skulle bruge. Ville gerne give lidt for dem, da jeg ikke kan li at bede om at få. Det synes jeg heller ikke er fair...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

Maise86

Carl-Emil's mor skriver:

hahahah jeg så også godt opslaget i vores gruppe ( som i øvrigt er lidt underlig &nbsp og er ret sikker på at det er en STOR fejl fra hendes side af at forlange den pris

Var det i øvrigt mit indlæg derinde du synes var mærkeligt ?

Anmeld

17. august 2012

Muffin_girl

Maja84 skriver:

Så sparer man jo intet, men synes nu også det Er lidt snyd at gøre det sådan, er egentlig også i tvivl om det overhovedet er tilladt at sælge dem ? Selv ville jeg gerne have gryderne, da vi næsten lige har fået nye pander, mm der er en i helt lille. Har selv samlet næsten 3 hæfter ved at handle.

Ved der er en tråd herinde, hvor man kan ønske mærkerne mod porto. Får jeg samlet nok, og får flere end jeg skal bruge, skal jeg nok huske på dig

Det er tilladt at give dem til andre, sælge det står der intet om i brochuren

Anmeld

17. august 2012

Kløver

Maise86 skriver:

Tusind tak

Jeg tænkte bare at jeg ville prøve at høre om der var nogen, der lå inde med nogen som de ikke skulle bruge. Ville gerne give lidt for dem, da jeg ikke kan li at bede om at få. Det synes jeg heller ikke er fair...

Jeg synes jo det Er snyd at tage penge, fair man giver til porto, men synes ikke man kan lave det til forretning, er jo vildt at nogle vil have så meget for nogle gratis mærker

Anmeld

17. august 2012

Kløver

AalborgPigen skriver:

Det er tilladt at give dem til andre, sælge det står der intet om i brochuren

Synes det er fint at give dem væk, det Er Det at man sælger til sådanne priser, så sparer man jo ikke noget alligevel

Anmeld

17. august 2012

Muffin_girl

Maja84 skriver:

Synes det er fint at give dem væk, det Er Det at man sælger til sådanne priser, så sparer man jo ikke noget alligevel

Nej det er jo VANVITTIGT !!! 

Anmeld

17. august 2012

B&J

Maise86 skriver:

Håber jeg også!

Men der er folk herind, der er virkelig flinke og har givet mig nogle!

Er helt beæret

ej hvor er det dejligt... håber du får samlet til det hele

Anmeld

17. august 2012

Carl-Emil's mor

Maise86 skriver:

Var det i øvrigt mit indlæg derinde du synes var mærkeligt ?

hahah nej nej det er "vores gruppe" på face at man ikke må skrive op men gerne byd - big deal men skriver du op kan du ryge ud

Anmeld

17. august 2012

Maise86

Carl-Emil's mor skriver:

hahah nej nej det er "vores gruppe" på face at man ikke må skrive op men gerne byd - big deal men skriver du op kan du ryge ud

Ja og tonen derinde fra admin er bare så grim!

Anmeld

17. august 2012

Carl-Emil's mor

Maise86 skriver:

Ja og tonen derinde fra admin er bare så grim!

meget !!

Og måske kan der gå hønsegård i baby.dk en gang i mellem men den gruppe er hønsegård næsten hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.