Guldmærker - er jeg helt galt på den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

K&S

Maise86 skriver:

Efter en skilsmisse med en fair bodeling, har jeg ikke rigtig nogle gryder og pander osv. Pengene er små og så er man jo så heldig at blandt andet Bilka kører med Guldmærker, så man kan købe billige gryder.

Jeg har selv optjent 35 mærker, men tænkte at det kunne være dejligt med mere end en ny gryde.

Jeg tænkte derfor at jeg ville lave et opslag i vores lokale "Facebook - køb og salg" og høre om nogle havde nogle mærker de ville af med evt sælge.

Folk vil så have 350 kr for 60 mærker? Er jeg helt galt på den når jeg synes det er MEGET

Jeg tror bare jeg må leve med mine manglende gryder indtil videre

Jeg har 19 stk. du gerne må få :-) bare send mig din adresse i en PB :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

MomInTheMaking

Maise86 skriver:

Efter en skilsmisse med en fair bodeling, har jeg ikke rigtig nogle gryder og pander osv. Pengene er små og så er man jo så heldig at blandt andet Bilka kører med Guldmærker, så man kan købe billige gryder.

Jeg har selv optjent 35 mærker, men tænkte at det kunne være dejligt med mere end en ny gryde.

Jeg tænkte derfor at jeg ville lave et opslag i vores lokale "Facebook - køb og salg" og høre om nogle havde nogle mærker de ville af med evt sælge.

Folk vil så have 350 kr for 60 mærker? Er jeg helt galt på den når jeg synes det er MEGET

Jeg tror bare jeg må leve med mine manglende gryder indtil videre

Hvis du sender en pb med din adr. Så har jeg omkring 40 mærker jeg vil sende til dig i næste uge. 

I know.. Det var ikke et tigge indlæg, derfor får du mine

Anmeld

17. august 2012

B&J

Hold da op vil de have penge for de mærker de er sku da skøre i hovede det er da nogle man får gratis når man handler du måtte også gerne få mine men gemmer dem så jeg kan få nogle nye pander

men håber du får samlet en masse

Anmeld

17. august 2012

Maise86

Loa skriver:

Hvor er det sindssygt!

Hvem vil dog virkelig være bekendt at kræve så mange penge for mærker som du FÅR fordi du handler i Bilka...

Ej jeg syntes det er helt hovedløst. Folk bliver simpelthen så grådige....

Ja blev også helt chokeret

Anmeld

17. august 2012

Maise86

B&J skriver:

Hold da op vil de have penge for de mærker de er sku da skøre i hovede det er da nogle man får gratis når man handler du måtte også gerne få mine men gemmer dem så jeg kan få nogle nye pander

men håber du får samlet en masse

Håber jeg også!

Men der er folk herind, der er virkelig flinke og har givet mig nogle!

Er helt beæret

Anmeld

17. august 2012

Troldemommi

Det er godt nok dyrt, jeg søgte på dem herinde og der var masser af søde baby.dk brugere der tilbød mig deres :-)

Prøv det samme

Monica

Anmeld

17. august 2012

Maise86

Mom In The Making skriver:

Hvis du sender en pb med din adr. Så har jeg omkring 40 mærker jeg vil sende til dig i næste uge. 

I know.. Det var ikke et tigge indlæg, derfor får du mine

Ej hvor er det sødt af dig

Og det var virkelig ikke et tigge indlæg, men blev virkelig i tvivl om det var mig, der var helt galt på den!

Men vil meget gerne sende dig en pb, med adresse, hvis du virkelig vil af med dine

Anmeld

17. august 2012

Maise86

K&S skriver:

Jeg har 19 stk. du gerne må få :-) bare send mig din adresse i en PB :-) 

Tusind tusind tak

Med alle jeres søde tanker og jeres guldmærker ser det ud som om at jeg kan få mig gryder og pander - hvor er det bare sødt af jer

Anmeld

17. august 2012

Maise86

Carl-Emil's mor skriver:

hahahah jeg så også godt opslaget i vores gruppe ( som i øvrigt er lidt underlig &nbsp og er ret sikker på at det er en STOR fejl fra hendes side af at forlange den pris

Tænkte også at det var lidt vildt, men blev pludselig i tvivl om jeg var helt galt på den! Men vil i hvert fald ikke give 350 kr for dem

Anmeld

17. august 2012

Maise86

MortilElias2010 skriver:

Syntes det er ualmindeligt stygt at ville have penge for dem. Vi kommer indimellem i Bilka, as in sjældent, men får vi mærker med jeg sender jeg dem med glæde fri for Porto. Det skal du heller ikke tænke på. Jeg har lige givet 4 væk, da vi ikke trænger til nye Potter og pander og gryder, men det er der jo som du jo nogen der gør. Man skal da hjælpe hinanden i min optik! Men hvis du skulle se et job som pædagog i mit lokalområde på din vej så vil jeg gerne have det til gengæld  Hé hé. 

Jeg holder øjne og øre åbne efter pædagogjobs Hvor skal det være henne af?

Tusind tak! Det er virkelig sødt af dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.