Guldmærker - er jeg helt galt på den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Stumpen skriver:

Øh nej, jeg er ikke enig med hende i at det er et tiggeindlæg eller at baby.dk skulle være som i gamle dage eller at TS tråd er klam..

Som jeg læser det er det ikke TS hensigt at bede om guldmærker herinde, men spørger efter noget andet ang. De her guldmærker... At nogen så tilbyder hende mærker alligevel er da bare flot!

At man så bliver sur fordi man selv har bedt om guldmærker og nogen har kaldt det tiggeri er da ikke TS skyld..

Hun er forarget over udtrykket "tiggeindlæg". Hun kalder ikke andres indlæg sådan. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

Plysbjørnen

Maise86 skriver:

Tja... Jeg har været så heldig at en masse søde og gavmilde mennesker herinde har foræret mig så jeg kan få

Ja det er du jo...

jeg vil ikke forære dig mine, for selv om jeg ikke skal bruge nye gryder vil jeg bruge dem til at være med i lodtrækningen om de 9 gavekort af 10.000 kr. 

Anmeld

19. august 2012

Stumpen

Mor og meget mere skriver:

Hun er forarget over udtrykket "tiggeindlæg". Hun kalder ikke andres indlæg sådan. 

Ja okay, kan godt se at jeg læste hendes indlæg forkert! Dog vil jeg lige fastslå at jeg ikke skældte ud - skrev at jeg ikke mente det var fair overfor TS.. Men så måtte hun jo have skrevet til mig at jeg misforstod hende istedet for at slette sin profil.. 

Anmeld

19. august 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Stumpen skriver:

Ja okay, kan godt se at jeg læste hendes indlæg forkert! Dog vil jeg lige fastslå at jeg ikke skældte ud - skrev at jeg ikke mente det var fair overfor TS.. Men så måtte hun jo have skrevet til mig at jeg misforstod hende istedet for at slette sin profil.. 

Helt enig i det sidste - det var nu nok heller ikke dig, der fik hende til at fordufte - jeg undrede mig bare meget over dit indlæg. Ikke andet. 

Anmeld

19. august 2012

Stumpen

Mor og meget mere skriver:

Helt enig i det sidste - det var nu nok heller ikke dig, der fik hende til at fordufte - jeg undrede mig bare meget over dit indlæg. Ikke andet. 

Fair nok og fint du spurgte, da jeg jo havde taget fejl af hendes svar til TS - eller andre..

Men tænk engang hvad sådanne mærker får frem i folk

Anmeld

20. august 2012

Lauras mor

Maise86 skriver:

Efter en skilsmisse med en fair bodeling, har jeg ikke rigtig nogle gryder og pander osv. Pengene er små og så er man jo så heldig at blandt andet Bilka kører med Guldmærker, så man kan købe billige gryder.

Jeg har selv optjent 35 mærker, men tænkte at det kunne være dejligt med mere end en ny gryde.

Jeg tænkte derfor at jeg ville lave et opslag i vores lokale "Facebook - køb og salg" og høre om nogle havde nogle mærker de ville af med evt sælge.

Folk vil så have 350 kr for 60 mærker? Er jeg helt galt på den når jeg synes det er MEGET

Jeg tror bare jeg må leve med mine manglende gryder indtil videre

jeg har et fyldt hæfte som du gerne må få skal ikke købe noget for dem, så hvis du kan bruge dem, er de dine bare sig til!

Anmeld

20. august 2012

Maise86

LouiseBP skriver:

jeg har et fyldt hæfte som du gerne må få skal ikke købe noget for dem, så hvis du kan bruge dem, er de dine bare sig til!

Hvor er det sødt af dig!! Må jeg lige vende tilbage? Tror nemlig jeg har fået nok mærker af en masse søde mennesker så jeg har nok.

Anmeld

20. august 2012

Meetoo

Maise86 skriver:

Hvor er det sødt af dig!! Må jeg lige vende tilbage? Tror nemlig jeg har fået nok mærker af en masse søde mennesker så jeg har nok.

EllersEllers vil jeg meget gerne havde dem, samler nemlig nogle til etplejehjem som har brug for nye gryder. 

Anmeld

20. august 2012

Lauras mor

Meetoo skriver:

EllersEllers vil jeg meget gerne havde dem, samler nemlig nogle til etplejehjem som har brug for nye gryder. 

Det må du da meget gerne (:

smid adressen på LouiseBPedersen@hotmail.com, og så skal jeg nok sende dem i morgen (:

Anmeld

20. august 2012

Meetoo

LouiseBP skriver:

Det må du da meget gerne (:

smid adressen på LouiseBPedersen@hotmail.com, og så skal jeg nok sende dem i morgen (:

Tusind tak. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.