Guldmærker - er jeg helt galt på den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

Maise86

morethanperfect skriver:

Syns folk er grådige hvis de vil ha så mange penge for nogle dumme mærker , hvis de ikke selv skal bruge dem 

Hvis jeg havde nogle måtte du med glæde får dem .. Handler bare aldrig i de butikker

Folk mente ikke de var gratis, men i min optik tænker jeg at de er? Man betaler jo hverken mere eller mindre for at få dem med

Ville gerne give lidt for dem, men 350 kr - det er for meget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

Maise86

morethanperfect skriver:

Syns folk er grådige hvis de vil ha så mange penge for nogle dumme mærker , hvis de ikke selv skal bruge dem 

Hvis jeg havde nogle måtte du med glæde får dem .. Handler bare aldrig i de butikker

Og tusind tak

Anmeld

17. august 2012

Maise86

twinny skriver:

Ja det er rigtig høhø.

Jeg skal se hvor mange jeg får. Også skriver jeg til dig.

Tusind tak - det er virkelig sødt af dig

Anmeld

17. august 2012

Maise86

An&Jo skriver:

Jeg opfattede heller ikke du tiggede og lige netop derfor er det DIG der får dem, for du har ikke selv bedt om dem..

Jeg skal nok betale Porto, det er så lidt alligevel..

HVor er det bare sødt af dig

Anmeld

17. august 2012

Missq4

Jeg kan ved Gud ikke forstå at folk kan finde på at tag penge for noget de har fået gratis de havde jo handlet der alligevel så det er jo helt absurt

Anmeld

17. august 2012

morethanperfect

Maise86 skriver:

Folk mente ikke de var gratis, men i min optik tænker jeg at de er? Man betaler jo hverken mere eller mindre for at få dem med

Ville gerne give lidt for dem, men 350 kr - det er for meget!

Selvf. er de gratis Syns det noget underligt noget ..

Anmeld

17. august 2012

Loa

Hvor er det sindssygt!

Hvem vil dog virkelig være bekendt at kræve så mange penge for mærker som du FÅR fordi du handler i Bilka...

Ej jeg syntes det er helt hovedløst. Folk bliver simpelthen så grådige....

Anmeld

17. august 2012

Carl-Emil's mor

Maise86 skriver:

Efter en skilsmisse med en fair bodeling, har jeg ikke rigtig nogle gryder og pander osv. Pengene er små og så er man jo så heldig at blandt andet Bilka kører med Guldmærker, så man kan købe billige gryder.

Jeg har selv optjent 35 mærker, men tænkte at det kunne være dejligt med mere end en ny gryde.

Jeg tænkte derfor at jeg ville lave et opslag i vores lokale "Facebook - køb og salg" og høre om nogle havde nogle mærker de ville af med evt sælge.

Folk vil så have 350 kr for 60 mærker? Er jeg helt galt på den når jeg synes det er MEGET

Jeg tror bare jeg må leve med mine manglende gryder indtil videre

hahahah jeg så også godt opslaget i vores gruppe ( som i øvrigt er lidt underlig &nbsp og er ret sikker på at det er en STOR fejl fra hendes side af at forlange den pris

Anmeld

17. august 2012

MortilElias2010

Syntes det er ualmindeligt stygt at ville have penge for dem. Vi kommer indimellem i Bilka, as in sjældent, men får vi mærker med jeg sender jeg dem med glæde fri for Porto. Det skal du heller ikke tænke på. Jeg har lige givet 4 væk, da vi ikke trænger til nye Potter og pander og gryder, men det er der jo som du jo nogen der gør. Man skal da hjælpe hinanden i min optik! Men hvis du skulle se et job som pædagog i mit lokalområde på din vej så vil jeg gerne have det til gengæld  Hé hé. 

Anmeld

17. august 2012

Kløver

Så sparer man jo intet, men synes nu også det Er lidt snyd at gøre det sådan, er egentlig også i tvivl om det overhovedet er tilladt at sælge dem ? Selv ville jeg gerne have gryderne, da vi næsten lige har fået nye pander, mm der er en i helt lille. Har selv samlet næsten 3 hæfter ved at handle.

Ved der er en tråd herinde, hvor man kan ønske mærkerne mod porto. Får jeg samlet nok, og får flere end jeg skal bruge, skal jeg nok huske på dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.