Guldmærker - er jeg helt galt på den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.061 visninger
71 svar
0 synes godt om
17. august 2012

Maise86

Efter en skilsmisse med en fair bodeling, har jeg ikke rigtig nogle gryder og pander osv. Pengene er små og så er man jo så heldig at blandt andet Bilka kører med Guldmærker, så man kan købe billige gryder.

Jeg har selv optjent 35 mærker, men tænkte at det kunne være dejligt med mere end en ny gryde.

Jeg tænkte derfor at jeg ville lave et opslag i vores lokale "Facebook - køb og salg" og høre om nogle havde nogle mærker de ville af med evt sælge.

Folk vil så have 350 kr for 60 mærker? Er jeg helt galt på den når jeg synes det er MEGET

Jeg tror bare jeg må leve med mine manglende gryder indtil videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

twinny

orhhh ja, det er dyrt. Så kan man lige så godt købe en ny gryde for den pris.

Anmeld

17. august 2012

An&Jo

Maise86 skriver:

Efter en skilsmisse med en fair bodeling, har jeg ikke rigtig nogle gryder og pander osv. Pengene er små og så er man jo så heldig at blandt andet Bilka kører med Guldmærker, så man kan købe billige gryder.

Jeg har selv optjent 35 mærker, men tænkte at det kunne være dejligt med mere end en ny gryde.

Jeg tænkte derfor at jeg ville lave et opslag i vores lokale "Facebook - køb og salg" og høre om nogle havde nogle mærker de ville af med evt sælge.

Folk vil så have 350 kr for 60 mærker? Er jeg helt galt på den når jeg synes det er MEGET

Jeg har 14 som du må FÅ altså guldmærker, smid din adresse i en privat besked og så sender jeg dem på mandag..

Anmeld

17. august 2012

Maise86

twinny skriver:

orhhh ja, det er dyrt. Så kan man lige så godt købe en ny gryde for den pris.

Ja det tænker jeg... Havde i hvert fald ikke lyst til at slå til!

Anmeld

17. august 2012

Maise86

An&Jo skriver:

Jeg har 14 som du må FÅ altså guldmærker, smid din adresse i en privat besked og så sender jeg dem på mandag..

Eeeej hvor er du SØD!

Det var altså ikke et "tigge-mærker-indlæg", men bare et indlæg for at høre om jeg er helt galt på den

Vil meget gerne betale porto eller noget for dem?

Anmeld

17. august 2012

twinny

Maise86 skriver:

Ja det tænker jeg... Havde i hvert fald ikke lyst til at slå til!

Det er helt væk efter min mening. Hvis jeg havde haft nogen måtte du godt få dem. Men handler meget sjældent der, dog ska jeg i bilka i næste uge og handle til dåb. Hvis jeg får nogle, skal du bare betale porto. :D

Anmeld

17. august 2012

Maise86

twinny skriver:

Det er helt væk efter min mening. Hvis jeg havde haft nogen måtte du godt få dem. Men handler meget sjældent der, dog ska jeg i bilka i næste uge og handle til dåb. Hvis jeg får nogle, skal du bare betale porto.

Men de hedder jo selvfølgelig også GULDmærker

Hvis du får nogle i overskud må du da meget gerne tænke på mig. Jeg overfører gerne for dem

Anmeld

17. august 2012

morethanperfect

Maise86 skriver:

Syns folk er grådige hvis de vil ha så mange penge for nogle dumme mærker , hvis de ikke selv skal bruge dem 

Hvis jeg havde nogle måtte du med glæde får dem .. Handler bare aldrig i de butikker

Anmeld

17. august 2012

twinny

Maise86 skriver:

Men de hedder jo selvfølgelig også GULDmærker

Hvis du får nogle i overskud må du da meget gerne tænke på mig. Jeg overfører gerne for dem

Ja det er rigtig høhø.

Jeg skal se hvor mange jeg får. Også skriver jeg til dig.

Anmeld

17. august 2012

An&Jo

Maise86 skriver:

Eeeej hvor er du SØD!

Det var altså ikke et "tigge-mærker-indlæg", men bare et indlæg for at høre om jeg er helt galt på den

Vil meget gerne betale porto eller noget for dem?

Jeg opfattede heller ikke du tiggede og lige netop derfor er det DIG der får dem, for du har ikke selv bedt om dem..

Jeg skal nok betale Porto, det er så lidt alligevel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.