Jok123 skriver:
Jeg søger nogen der gik i stykker under fødslen, og som har haft komplikationer både fysisk og ik mindst pyskisk efterfølgende.
Jeg søger nogen, fordi jeg selv har brug for nogen at snakke med, da jeg føler at jeg går meget alene med det.
Jeg har ik som sådan nogle fysiske gener, men det har jeg så sandelig pyskisk.. det går mig på hver evig eneste dag, at mit underliv ikke er blevet "sig selv" igen.. Uden at gå i detaljer, så har jeg noget nedfald/fremfald som følge af at blæren hænger.
Jeg har knoklet med knibeøvelser, og har gået til læge, fys og gyn, uden at det har haft nogen virkning. Det er 8½ mdr. siden min fødsel, og jeg begynder at tabe modet.
Hvis du har lyst til at lytte til mig, eller hvis du også har brug for en at snakke med, så skriv gerne her, eller send mig en privat besked
Kan man evt. oprette en gruppe eller en fora på en eller anden måde, så ville det være perfekt, men så teknisk er jeg ik lige 
Jeg fik en 3. grads bristning. Fødslen gik fantastisk, jeg pressede helt som jeg skulle. Han stod med hovedet næsten helt ude mellem næstsidste og sidste presseve, hvor jeg overhovedet ikke var bristet. Men den lille smule jeg udvidede mig på sidste presseve, fik mig til at briste så endetarmen røg med.
Jeg snakkede med Danmarks førende fysioterapeut på området efterfølgende, og hun sagde at det ikke altid handler om at presse på de rigtige tidspunkter o.s.v., men at man simpelthen bare kan være uheldig. Nogle muskelfibre der sidder forkert i forhold til babys hoved og så er det sket.
De første 2 måneder efter fødslen var MEGET hårde. Både rent fysisk fordi jeg var sengeliggende og nærmest ikke kunne bære min baby. Men specielt psykisk fordi jeg var SÅ bange for at der skulle gå betændelse i, at jeg ville komme til at blive inkontinent, at arret ville gøre ondt o.s.v.
Jeg havde trænet bækkenbund trofast under hele graviditeten, og det hjalp mig meget. Efter de to måneder var jeg helt ovenpå igen. Eller - næsten. Bækkenbunden føles stadig en anelse anderledes end før fødslen (min dreng er 10 mdr. nu), men det er ikke noget der går mig på som sådan. Jeg havde lidt ondt i arret i cirka 3-4 måneder.
Må jeg spørge hvorfor det er hårdt psykisk? Du siger at det ikke er problematisk fysisk - er det fordi du synes at det er grimt at det går dig på?