Gik du i stykker under fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

Tona

Jok123 skriver:

Er der virkelig slet ingen?? Eller er det bare så meget et tabu at snakke om??

Jeg er måske bare det eneste i hele verden der har det sådan.. så kan jeg da godt forstå at jeg føler mig alene om det

Jeg tror faktisk at du har ret i at det er et tabu-emne og det er faktisk forfærdeligt at det er sådan, for det burde det ikke være. Jeg føler virkelig med dig for det du går igennem.

Selv blev jeg syet efter fødslen, men har ikke de store gener af det i hverdagen. Der er lidt fysisk på den måde at heldigvis virker knibeøvelserne fint, men jeg syntes selv at det hele ser virkelig grimt ud i forhold til før og desuden har jeg fået nogle følelsesløse områder, som også kan gøre ondt både indvendig og udvendig der hvor jeg er syet. Desuden en smule fremfald, men ikke noget der skal gøres noget ved, men ja jeg bekymrer mig da sommetider over det, men skubber det fra mig hvilket jeg jo også kan da det ikke generer mig overhovedet i hverdagen. Men ja, jeg håber da bare at den næste fødsel ikke vil komplicere det yderligere.

Jeg tror at det er tabu og at du måske havde fået mange flere svar hvis du havde haft mulighed for at tillade anonyme svar. Samtidig syntes jeg at det er vildt flot at du skriver det uden at være ano, for hvis vi skal bryde et tabu skal vi jo turde stå frem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

Lady Marion <3

Jok123 skriver:

He he nåå, forstod det heller ik helt    

Ha ha typisk mig , fik lige læst overskriften og næste linie   Juhuu det her svarer jeg da lige på , Ja go morgen

Anmeld

17. august 2012

Jok123

Amandas-mor skriver:

Jeg tror faktisk at du har ret i at det er et tabu-emne og det er faktisk forfærdeligt at det er sådan, for det burde det ikke være. Jeg føler virkelig med dig for det du går igennem.

Selv blev jeg syet efter fødslen, men har ikke de store gener af det i hverdagen. Der er lidt fysisk på den måde at heldigvis virker knibeøvelserne fint, men jeg syntes selv at det hele ser virkelig grimt ud i forhold til før og desuden har jeg fået nogle følelsesløse områder, som også kan gøre ondt både indvendig og udvendig der hvor jeg er syet. Desuden en smule fremfald, men ikke noget der skal gøres noget ved, men ja jeg bekymrer mig da sommetider over det, men skubber det fra mig hvilket jeg jo også kan da det ikke generer mig overhovedet i hverdagen. Men ja, jeg håber da bare at den næste fødsel ikke vil komplicere det yderligere.

Jeg tror at det er tabu og at du måske havde fået mange flere svar hvis du havde haft mulighed for at tillade anonyme svar. Samtidig syntes jeg at det er vildt flot at du skriver det uden at være ano, for hvis vi skal bryde et tabu skal vi jo turde stå frem

Dejligt med et svar Så er jeg alligevel ik den eneste i verden

Ja jeg synes også det er rigtig ærgerligt at det er tabu, for det er jo et eller andet sted helt naturligt.. men okay, det er også tabu at snakke om lort og prutter hjemme ved mig, selvom det også er naturligt.. he he.. Jeg synes ik jeg vil være anonym, da folk gerne må vide hvem jeg er, hvis de har lyst til at åbne sig over for mig

Ang. anonyme svar, var det så noget jeg sku ha gjort sådan at man kunne? For det ved jeg ik lige hvordan man gør

Anmeld

17. august 2012

Tona

Jok123 skriver:

Dejligt med et svar Så er jeg alligevel ik den eneste i verden

Ja jeg synes også det er rigtig ærgerligt at det er tabu, for det er jo et eller andet sted helt naturligt.. men okay, det er også tabu at snakke om lort og prutter hjemme ved mig, selvom det også er naturligt.. he he.. Jeg synes ik jeg vil være anonym, da folk gerne må vide hvem jeg er, hvis de har lyst til at åbne sig over for mig

Ang. anonyme svar, var det så noget jeg sku ha gjort sådan at man kunne? For det ved jeg ik lige hvordan man gør

Du kan kun tillade anonyme svar hvis du er plus bruger

Jeg tror at der er virkelig mange, som i et eller andet omfang har gener efter fødslen, men det er totalt tabu. Jeg syntes i det hele taget at det er så meget tabu at være dårlig under graviditet, fødsel og bagefter. Hvis vi er død syge under graviditeten bliver vi affærdiget med at "det er ikke en sygdom at være gravid" og det forventes ligesom at man skal være frisk og se pissegodt ud straks efter fødslen og kunne overskue det hele. Og selvfølgelig skal man have det perfekte underliv igen bagefter også og har man det ikke så siger man i alt fald ikke noget, for alle de andre har det jo (undtagen alle de andre som heller ikke indrømmer det).

Der var en tråd herinde på et tidspunkt om knibeøvelser, som faktisk var meget ærlig og hvor mange åbnede sig. Der kunne man se at virkelig mange kæmpede med senfølger.

Anmeld

17. august 2012

Jok123

Amandas-mor skriver:

Du kan kun tillade anonyme svar hvis du er plus bruger

Jeg tror at der er virkelig mange, som i et eller andet omfang har gener efter fødslen, men det er totalt tabu. Jeg syntes i det hele taget at det er så meget tabu at være dårlig under graviditet, fødsel og bagefter. Hvis vi er død syge under graviditeten bliver vi affærdiget med at "det er ikke en sygdom at være gravid" og det forventes ligesom at man skal være frisk og se pissegodt ud straks efter fødslen og kunne overskue det hele. Og selvfølgelig skal man have det perfekte underliv igen bagefter også og har man det ikke så siger man i alt fald ikke noget, for alle de andre har det jo (undtagen alle de andre som heller ikke indrømmer det).

Der var en tråd herinde på et tidspunkt om knibeøvelser, som faktisk var meget ærlig og hvor mange åbnede sig. Der kunne man se at virkelig mange kæmpede med senfølger.

Nåå så er det derfor, for folk måtte hellere end gerne være anonyme

Du har bare så evig ret, og jeg aner ik hvorfor det er sådan.. Hvorfor skal det hele være så perfekt.. er ligesom børnene.. de konkurrerer allesammen om at være bedst og hurtigst, få flest tænder på kortest tid, sove igennem fra dag 1 og så ved de det ik engang..

Ligesom når man kommer i mødregruppe og huset er tip top clean, på bordet står nybagte boller og hjemmelavet kanelkage, og en total overskudsmor der åbner døren.. og det første jeg tænkte var "hvordan fanden skal jeg overhovedet nå alt det, inden de kommer hjem til mig om en uge"3..

Kan virkelig ik forstå hvorfor folk ik åbner lidt op, og er ærlige, for vi sidder nogen der har brug for en der kan lytte OG forstå samtidig.. tror sgu ik min kæreste forstår ret meget af det, selvom han gladeligt lytter

Gad ellers godt se om jeg ku finde den tråd, det ku være sjovt at læse

Anmeld

17. august 2012

twinny

Jeg blev syet fra a-z.  Av av. Men min fødsel gik også meget hurtigt.

Jeg bristede bag til. Jeg har stadigvæk ondt i arvævet. Det gør ondt, når jeg går på det lillehus (nummer2)

Jeg har også myoser i underlivet. Så ja, jeg er stadigvæk ikke normal dernede. det er snart 11 måneder siden jeg har født twinse-basserne.

Anmeld

17. august 2012

Jok123

twinny skriver:

Jeg blev syet fra a-z.  Av av. Men min fødsel gik også meget hurtigt.

Jeg bristede bag til. Jeg har stadigvæk ondt i arvævet. Det gør ondt, når jeg går på det lillehus (nummer2)

Jeg har også myoser i underlivet. Så ja, jeg er stadigvæk ikke normal dernede. det er snart 11 måneder siden jeg har født twinse-basserne.

Av for s.... da også Det lyder bestemt ik rart, og det er også lang tid du har gået med det. Har du fået hjælp til det? Og hvordan påvirker det dig psykisk?

Du må gerne svare i en privat besked hvis du har det bedre med det Sender lige en

Anmeld

17. august 2012

twinny

Jok123 skriver:

Av for s.... da også Det lyder bestemt ik rart, og det er også lang tid du har gået med det. Har du fået hjælp til det? Og hvordan påvirker det dig psykisk?

Du må gerne svare i en privat besked hvis du har det bedre med det Sender lige en

Jeg har været til gyn. Og han sagde jeg kunne få noget hjælpe til myoserne. Dog har jeg ikke benyttet det endnu. Da jeg ikke har overskud til at blive rodet i underlivet.

Jamen psykisk synes jeg det er rigtig øv, at min mand og jeg har intet sexliv, da det gør sindsyg ondt. Men det arvæv, tænker jeg bare skal lave lov til at slappe af. Så kommer det lige pludselig.

Men jo, det er ikke sjovt.

Hvad med dig?

Jeg er ikke så sart, så skriver bare her.

Anmeld

17. august 2012

Jok123

Jamen det er netop det med sexlivet der er det værste.. vi kan sagtens have sex (nogle stilliger duer dog ikke), og det gør en lille smule ondt i starten, men så heller ik mere. Det kan føles lidt mærkeligt, og jeg kan også til dels mærke at det ik var så stramt som før.. og det er så det.. men oppe i mit hoved gør det ondt.. Jeg kan virkelig ik lade være med at tænke på at det hele er grimt og ødelagt dernede, at der er blevet presset er hoved ud, om han nu kan mærke forskel og bla bla bla.. alle de der tanker som slet ik hører hjemme i den situation.. og det generer mig, for jeg savner vores gamle sexliv, og jeg er så ufattelig bange for at han en dag bliver fristet af en eller andet flot kvinde, hvis underliv er tip top iorden..

Jeg væmmes ved mit underliv.. kan ik engang røre ved mig selv, fordi jeg synes det er blevet frastødende Og inderst inde ved jeg at det er helt forkert af mig.. for godt nok er mit underliv ik iorden, men jeg har da trods alt ik ondt, og jeg kan holde på vand og afføring, så i princippet fungerer det jo som det skal.

Men jeg lever med det, og det går da fremad med tankerne hver dag. Jeg glæder mig nok bare mest til jeg har fået de børn jeg skal, har overstået den nok nødvendige operation, og hvis underlivet så bliver velfungerende efter det, så kan jeg forhåbentlig lægge det hele bag mig..

Min fødsel gik også hurtig, og han var stor, hvilket jeg ikke er, så det sku jo næsten gå galt.. i starten ku jeg ik lade være med at bebrejde mig selv, min kæreste og ik mindst min søn at det var gået i stykker.. men det har jeg da heldigvis lagt på hylden, for det er jo ik nogens skyld...

Der var så lidt flere detaljer herfra, er heller ik så sart

Synes det er rigtig ærgerligt for dig at du også har fysiske gener ved det, det burde ik være nødvendigt at leve med sådan noget.. det må da også påvirke dit forhold til din mand rigtig meget at I ik kan have et sexliv

Anmeld

17. august 2012

Jok123

twinny skriver:

Jeg har været til gyn. Og han sagde jeg kunne få noget hjælpe til myoserne. Dog har jeg ikke benyttet det endnu. Da jeg ikke har overskud til at blive rodet i underlivet.

Jamen psykisk synes jeg det er rigtig øv, at min mand og jeg har intet sexliv, da det gør sindsyg ondt. Men det arvæv, tænker jeg bare skal lave lov til at slappe af. Så kommer det lige pludselig.

Men jo, det er ikke sjovt.

Hvad med dig?

Jeg er ikke så sart, så skriver bare her.

Hov jeg glemte vidste at citere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.