Gik du i stykker under fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.020 visninger
45 svar
0 synes godt om
17. august 2012

Jok123

Jeg søger nogen der gik i stykker under fødslen, og som har haft komplikationer både fysisk og ik mindst pyskisk efterfølgende.

Jeg søger nogen, fordi jeg selv har brug for nogen at snakke med, da jeg føler at jeg går meget alene med det.

Jeg har ik som sådan nogle fysiske gener, men det har jeg så sandelig pyskisk.. det går mig på hver evig eneste dag, at mit underliv ikke er blevet "sig selv" igen.. Uden at gå i detaljer, så har jeg noget nedfald/fremfald som følge af at blæren hænger.

Jeg har knoklet med knibeøvelser, og har gået til læge, fys og gyn, uden at det har haft nogen virkning. Det er 8½ mdr. siden min fødsel, og jeg begynder at tabe modet.

Hvis du har lyst til at lytte til mig, eller hvis du også har brug for en at snakke med, så skriv gerne her, eller send mig en privat besked Kan man evt. oprette en gruppe eller en fora på en eller anden måde, så ville det være perfekt, men så teknisk er jeg ik lige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

Leneur

Jok123 skriver:

Jeg søger nogen der gik i stykker under fødslen, og som har haft komplikationer både fysisk og ik mindst pyskisk efterfølgende.

Jeg søger nogen, fordi jeg selv har brug for nogen at snakke med, da jeg føler at jeg går meget alene med det.

Jeg har ik som sådan nogle fysiske gener, men det har jeg så sandelig pyskisk.. det går mig på hver evig eneste dag, at mit underliv ikke er blevet "sig selv" igen.. Uden at gå i detaljer, så har jeg noget nedfald/fremfald som følge af at blæren hænger.

Jeg har knoklet med knibeøvelser, og har gået til læge, fys og gyn, uden at det har haft nogen virkning. Det er 8½ mdr. siden min fødsel, og jeg begynder at tabe modet.

Hvis du har lyst til at lytte til mig, eller hvis du også har brug for en at snakke med, så skriv gerne her, eller send mig en privat besked Kan man evt. oprette en gruppe eller en fora på en eller anden måde, så ville det være perfekt, men så teknisk er jeg ik lige

Er da ked af det på dine vegne. Er der ikke mulighed for en operation, så du kan få det hele lidt mere på plads??
Jeg er vist desværre ikke til meget hjælp, for jeg blev da godt nok syet med få sting og endda forkert sammen, så det tog 3 mdr. inden jeg synes det var fedt bare at sidde ned igen og den ene skamlæbe har nærmest en lille fold men jeg har ingen gener i dag.
Håber der er andre der kommer på banen.
Knus

Anmeld

17. august 2012

Jok123

Leneur skriver:

Er da ked af det på dine vegne. Er der ikke mulighed for en operation, så du kan få det hele lidt mere på plads??
Jeg er vist desværre ikke til meget hjælp, for jeg blev da godt nok syet med få sting og endda forkert sammen, så det tog 3 mdr. inden jeg synes det var fedt bare at sidde ned igen og den ene skamlæbe har nærmest en lille fold men jeg har ingen gener i dag.
Håber der er andre der kommer på banen.
Knus

Jo det er der mulighed for, men de vil ik anbefale det før jeg har fået de børn jeg skal, da jeg ellers skal regne med kejsersnit, og en reoperation efter fødslen.. øv øv Men det er bestemt noget jeg overvejer kraftigt.

Anmeld

17. august 2012

Leneur

Jok123 skriver:

Jo det er der mulighed for, men de vil ik anbefale det før jeg har fået de børn jeg skal, da jeg ellers skal regne med kejsersnit, og en reoperation efter fødslen.. øv øv Men det er bestemt noget jeg overvejer kraftigt.

Nå for filen, så må du da vidst igang med baby/børne-lavningen....
Trods alt godt at vide at der kan gøres noget men selvfølgelig træls at det først er på sigt.

Anmeld

17. august 2012

Jok123

Leneur skriver:

Nå for filen, så må du da vidst igang med baby/børne-lavningen....
Trods alt godt at vide at der kan gøres noget men selvfølgelig træls at det først er på sigt.

Ja det er bestemt rart at vide at det ik nødvendigvis behøver at være sådan her for altid Men tanken om at skulle igennem endnu en fødsel og graviditet lige om lidt, og tanken om hvordan underlivet bliver derefter, kan jeg godt nok slet ik overskue Havde regnet med at bettemanden sku være en 3-4 år, før han sku ha en søster eller bror, men så længe synes gynækologen ik jeg sku vente.. øv et træls pres at få lagt på skuldrene

Heldigvis kan jeg da selv bestemme, men det er jo mange år man er nødt til at leve med en psykisk gene, som egentlig fylder en del i hverdagen..

Jeg håber også rigtig meget at der er andre der kan komme på banen, helst en solstrålehistorie

Anmeld

17. august 2012

Jok123

Er der virkelig slet ingen?? Eller er det bare så meget et tabu at snakke om??

Jeg er måske bare det eneste i hele verden der har det sådan.. så kan jeg da godt forstå at jeg føler mig alene om det

Anmeld

17. august 2012

Lady Marion <3

Ja , ved 1 og 3 fødsel , en lille bitte smule som kunne klares med 2 sting  hvis man kan følge jordemoderens anvisninger om ikke at presse før tid er og om at presse når hun siger til og fra så er mulighederne store for at man ikke ender med store bristninger .

Anmeld

17. august 2012

Lady Marion <3

Jok123 skriver:

Ej sorry , fik da ik læst før jeg svarede

Anmeld

17. august 2012

Jok123

Lady Marion <3 skriver:

Ja , ved 1 og 3 fødsel , en lille bitte smule som kunne klares med 2 sting  hvis man kan følge jordemoderens anvisninger om ikke at presse før tid er og om at presse når hun siger til og fra så er mulighederne store for at man ikke ender med store bristninger .

Måske min jordemoder sku ha kommet med nogle flere anvisninger eftersom jeg fik lov til at presse et 4 kg. barn ud på 3 presseveer uden nogle til eller fra instrukser.. og nej det er ik fordi jeg ik kan huske det.. men ingen grund til at bebrejde jordemoderen, som iøvrigt var rigtig sød

Kan ik helt forstå hvor du vil hen med dit indlæg faktisk..

Anmeld

17. august 2012

Jok123

Lady Marion <3 skriver:

Ej sorry , fik da ik læst før jeg svarede

He he nåå, forstod det heller ik helt    

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.