karisima skriver:
Ifølge den undersøgelse jeg henviser til er der ikke så meget at diskutere/forstå forskelligt. Der står som den allerførste sætning/konklusion:
"Increasing frequency of cannabis use was associated with increasing depressive symptoms ( p < 0.001)"
Derefter undersøger de om andre faktorer kan have betydning (så som alder på forsøgspersoner) men det viser kun en lille eller ingen sammenhæng.
Jeg mangler stadig at du tager stilling til resultaterne af denne undersøgelse. Du blev ved med at spørge efter videnskabelige undersøgelser og det har du fået 
Mener du på trods af disse resultater stadig ikke at cannabis kan påvirke psyken negativt? Dermed ikke sagt at tante Olga ikke godt kan ryge sig skæv hver weekend hele sit liv uden det påvirker hende, nogle ryger jo også mange cigaretter hele livet uden at dø af lungekræft.
Rigtig god fødselsdag 
Som skrevet helt kort tidligere, så var jeg ved at få gæster, derfor havde jeg ikke tid til det helt store. Det har jeg nu - lillemanden sover endda.
At jeg stadig ikke ved, hvad tallene betyder, gør, at jeg har svært ved at udtale mig om lige netop dem. Jeg ved ikke hvad tallet 0.24 og 0.32 står for. Er det procenter eller hvad er det?
Noget andet er, at hvis man har et misbrug - enhver slags misbrug - så er jeg helt overbevist om, at man med tiden vil blive deprimeret. Jeg mener, at undersøgelsen ville vise samme resultat, hvis de testede folk der var afhængig af mad, tv, - eller farven lilla for den sags skyld.....
Anmeld