update på "fødsel efter lang latens face???"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.017 visninger
47 svar
0 synes godt om
14. august 2012

Kay

ved 10-11 tiden begynte der at være kortere i mellem... 10-15 minutter...

har dog kunne sove en middagslur selvom jeg vågnede flere gange undervejs...

da manden kom hjem havde jeg brug for at komme ud i verden så vi kørte en lille tur i centeret og handlede til aftensmad... der begynte veerne at gøre mere ondt... og komme med 8-12 i mellem...

sad på fitness bold og skar salat og spiste... og der begynte veerne at gøre noget mere ondt...

aften tur med hunden skulle der også gås inden der kom de unge mødre... og undervejs på turen var det lige som om jeg hele tiden skulle tisse... og det dryppede og løb... men jeg kunne ikke knibe det...

har så lige snakket med fødemodtagelsen... og fortalt hvordan det går og ser ud... og hende jeg snakkede med syntes det lød som om mit vand siver.... men de har MEGET travlt lige nu... så hun ringer tilbage når de lige har styr på hvad og hvordan... så vi venter

farmand nusser lidt rundt og pakker tasken færdig og tømmer opvaskeren og gør klar  og jeg ligger og slapper af på sofaen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Nettemor

Uhh det lyder til at du lige om snart skal møde dit guld.

God fødsel

Anmeld

14. august 2012

MarieMor

Kay skriver:

ved 10-11 tiden begynte der at være kortere i mellem... 10-15 minutter...

har dog kunne sove en middagslur selvom jeg vågnede flere gange undervejs...

da manden kom hjem havde jeg brug for at komme ud i verden så vi kørte en lille tur i centeret og handlede til aftensmad... der begynte veerne at gøre mere ondt... og komme med 8-12 i mellem...

sad på fitness bold og skar salat og spiste... og der begynte veerne at gøre noget mere ondt...

aften tur med hunden skulle der også gås inden der kom de unge mødre... og undervejs på turen var det lige som om jeg hele tiden skulle tisse... og det dryppede og løb... men jeg kunne ikke knibe det...

har så lige snakket med fødemodtagelsen... og fortalt hvordan det går og ser ud... og hende jeg snakkede med syntes det lød som om mit vand siver.... men de har MEGET travlt lige nu... så hun ringer tilbage når de lige har styr på hvad og hvordan... så vi venter

farmand nusser lidt rundt og pakker tasken færdig og tømmer opvaskeren og gør klar  og jeg ligger og slapper af på sofaen

Held og lykke 

Anmeld

14. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ih hvor er det spændene for jer! Håber da at det er vandet, for så må der jo ik gå mere end 24 timer ca, før baby er ude. Så rigtig god fødsel, tør jeg godt sige! Vh stine

Anmeld

14. august 2012

Kay

Nettemor skriver:

Uhh det lyder til at du lige om snart skal møde dit guld.

God fødsel

håber jeg godt nok og jeg ikke bare sjat pisser  hihi

Anmeld

14. august 2012

M (:

God arbejdslyst! Glæder mig til en forhåbentlig snarlig update (og fb og billeder og og og..)..

Anmeld

14. august 2012

Kay

MarieMor skriver:

Held og lykke 

glæder mig godt nok til at høre hvad hun siger når hun ringer tilbage

Anmeld

14. august 2012

Nettemor

Kay skriver:

håber jeg godt nok og jeg ikke bare sjat pisser  hihi

Hehe ja det ville være lidt kedeligt at komme ind på fødegangen og så bare få afvide: Nej det der. Det er bare fordi du er utæt.

Anmeld

14. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Uhh....hvor spændende!!

Anmeld

14. august 2012

Kay

vi køre nu....

de har lige ringet....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.