Jeres bedste opskrift på chokolade kage til fondant kager..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2013

MyLove E

Dot D skriver:

O

Jeg har aldrig nået at fryse den, men jeg tror, jeg ville dele den og filme den med husholdningsfilm, hver bund for sig, inden du fryser den

Ok tak:-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

Mama92

Dot D skriver:

Lige den opskrift er en stor portion, så evt din bradepande, hvis den skal være "almindelig" i et lag evt med glasur. Hvis du skal bruge den til lagkage, så er der til en 30 cm rund form, og den bliver god høj.

Hvis du har almindelige springforme, så er der faktisk til to i den opskrift

Ok tak for svar 

Anmeld

16. marts 2013

o1Mutte

Dot D skriver:

De gør det samme, men det er faktisk ingredienserne, der bestemmer, om det skal være det ene eller det andet...

I denne opskrift er der "sure" produkter - yoghurt og kærnemælk, derfor skal det her være natron

Så fik jeg prøvet at lave muffens af din opskrift og den skuffede IKKE Den var vildt god Vi har haft mange gæster i dag (sjovt som folk kommer til kaffe samme dag ) Og ALLE var vilde med dem

Så mange tak

Anmeld

30. marts 2013

K&S

Dot D skriver:

Du kan sagtens undlade chokolade, men det skal være natron. 

Så er der lige et spørgsmål mere 

Hvis jeg laver muffins og fryser dem ned, så snart de er kølet af, kan jeg så tage dem op torsdag aften/fredag morgen, lade dem tø op i køleskab og pynte dem med frosting fredag og opbevare på køl indtil lørdag? 

Og har du en ligeså god opskrift på lyse muffins? 

Anmeld

30. marts 2013

Dot D

K&S skriver:

Så er der lige et spørgsmål mere 

Hvis jeg laver muffins og fryser dem ned, så snart de er kølet af, kan jeg så tage dem op torsdag aften/fredag morgen, lade dem tø op i køleskab og pynte dem med frosting fredag og opbevare på køl indtil lørdag? 

Og har du en ligeså god opskrift på lyse muffins? 

Det tror jeg sagtens, du kan Jeg har ikke selv forsøgt mig med frysning, der er aldrig nogen tilbage

Lyse muffins....? Jeg har lavet banan muffins - lyse (i bunde har jeg lavet drømmekagebunde, men de bliver nok lidt for bastante til muffins)...

Jeg skal lige tænke over, om jeg evt har en opskrift, der kan bruges

Anmeld

30. marts 2013

K&S

Dot D skriver:

Det tror jeg sagtens, du kan Jeg har ikke selv forsøgt mig med frysning, der er aldrig nogen tilbage

Lyse muffins....? Jeg har lavet banan muffins - lyse (i bunde har jeg lavet drømmekagebunde, men de bliver nok lidt for bastante til muffins)...

Super!  hvor mange bliver der ca. til ud af en portion? (alm. str.)

Og ja tak, du må gerne overveje en lys muffinopskrift 

Anmeld

30. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Dot D skriver:

Jeg har tit brugt din drømmekage opskrift til muffiens, så det ka man sagtens! Også har jeg også prøvet at mose et par bananer i, det fungere også fint!!  Vh stine

Anmeld

30. marts 2013

K&S

StineW79 skriver:

Jeg har tit brugt din drømmekage opskrift til muffiens, så det ka man sagtens! Også har jeg også prøvet at mose et par bananer i, det fungere også fint!!  Vh stine

Tak  Har du evt. prøvet at fryse dem og opbevare dem på køl? 

Anmeld

30. marts 2013

Dot D

K&S skriver:

Har du "min" drømmekageopskrift? Eller skal jeg skrive den her... Når Stine siger, den kan bruges, så kan den det evt med lidt banan i som hun skriver

Anmeld

30. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
K&S skriver:

Jeg har prøvet at fryse den som lagkage bunde, og det var slet ik noget problem, så mon ik det også godt ka gøres som muffiens??!!

Når jeg bager den som muffiens, plejer de alle at blive spist!  Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.