Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ayasmor skriver: Jeg har det heldigvis godt igen. Det var småknubs jeg fik heldigvis
Jeg har det heldigvis godt igen. Det var småknubs jeg fik heldigvis
Dejligt at høre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
wamse skriver: De samme som hvis jeg døde af enhver anden årsag. Hun ville jo nok ryge i en familiepleje indtil amtet afgjorde, hvem hun skulle bo hos.
De samme som hvis jeg døde af enhver anden årsag. Hun ville jo nok ryge i en familiepleje indtil amtet afgjorde, hvem hun skulle bo hos.
Omsorgsgiver skriver: Kan sagtens se din pointe Men hvis du nu og det kan du jo hvis du tager hjelm på viske den af "listen" over de ting der kan minimere leveårerne så er den risiko jo væk ikke?? Og den risiko mindre....
Kan sagtens se din pointe
Men hvis du nu og det kan du jo hvis du tager hjelm på viske den af "listen" over de ting der kan minimere leveårerne så er den risiko jo væk ikke?? Og den risiko mindre....
dorthemus skriver: Men at tage en hjelm på er en lille bitte handling her og nu med en stor effekt på lang sigt...det kræver ikke den store ændring Og der er sgu ingen der lægger mærke til én i trafikken med hjelm på..
Men at tage en hjelm på er en lille bitte handling her og nu med en stor effekt på lang sigt...det kræver ikke den store ændring Og der er sgu ingen der lægger mærke til én i trafikken med hjelm på..
Ayasmor skriver: Jeg husker slet ikke selve ulykken.. Det jeg husker tydeligst er på sygehuset hvor min gode ven som har hentet min datter i børnehaven kommer ind med hende. Der begyndte jeg at ryste og græde fuldstændig uhæmmet. Var simpelthen bare så lettet over at hun ikke sad bagpå som hun ellers plejer at gøre. Men ja, heldigvis gik det ikke værre
Jeg husker slet ikke selve ulykken.. Det jeg husker tydeligst er på sygehuset hvor min gode ven som har hentet min datter i børnehaven kommer ind med hende. Der begyndte jeg at ryste og græde fuldstændig uhæmmet. Var simpelthen bare så lettet over at hun ikke sad bagpå som hun ellers plejer at gøre. Men ja, heldigvis gik det ikke værre
Omsorgsgiver skriver: Puha, ja godt hun ikke var med
Puha, ja godt hun ikke var med
Jeps... Men pointen i dette må vist være: Husk for guds skyld den hjelm, OGSÅ jer forældre. Ja en hjelm ser ikke skide smart ud, men ærlig talt, det gør et smadret kranie nu heller ikke.
dorthemus skriver: Jeg kan faktisk godt huske du skrev om det for et stykke tid siden.Godt du har det godt igen
Jeg kan faktisk godt huske du skrev om det for et stykke tid siden.Godt du har det godt igen
Ja, det var vist en af de oplevelser hvor der lige var lidt behov for at få det ud. Jo tak, det er vist kun småtingene nu der lige skal på plads igen-
Ayasmor skriver: Jeps... Men pointen i dette må vist være: Husk for guds skyld den hjelm, OGSÅ jer forældre. Ja en hjelm ser ikke skide smart ud, men ærlig talt, det gør et smadret kranie nu heller ikke.
Nemmerlig
Alle bruger cykelhjelm her i husstanden. Uden diskussion!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128