Giver du dit barn cykelhjelm på og hvad med dig selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
wamse skriver:

Fordi jeg ikke gider ligne en tegning

Mere klogt er begrundelsen simpelthen ikke

Ok. Det er helt fint at du kommer med din holdning  Men hvad så hvis jeg stiller det sådan her op: Hvad vil du helst?? Ligne en tegning eller blive lam, hjerneskadet eller dø?? Derudover skal dine børn undvære deres mor....  Sorry hvis det lyder hårdt men man kunne jo håbe at du skifter mening  

Dette er ikke et angreb mod dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Ayasmor skriver:

Ja min datter får cykelhjelmen på ALTID! Og det samme gør jeg. For et par mdr. siden blev jeg kørt ned af en bil og røg med ambulance til fuld traumescanning og lå indlagt i 3 dage. Jeg var SÅ glad for at jeg havde hjelmen på, den tog en stor del af faldet, da jeg hamrede hovedet i asfalten.

Puha  Det lyder godt nok som en slem omgang! Håber at du er ok den dag idag!? Godt du havde hjelm på!

Anmeld

13. august 2012

dorthemus

wamse skriver:

Fordi jeg ikke gider ligne en tegning

Mere klogt er begrundelsen simpelthen ikke

Men hvem skal passe på din datter hvis der sker noget med dig??...undskyld, men forstår det simpelthen ikke.

Anmeld

13. august 2012

wamse

Omsorgsgiver skriver:

Ok. Det er helt fint at du kommer med din holdning  Men hvad så hvis jeg stiller det sådan her op: Hvad vil du helst?? Ligne en tegning eller blive lam, hjerneskadet eller dø?? Derudover skal dine børn undvære deres mor....  Sorry hvis det lyder hårdt men man kunne jo håbe at du skifter mening  

Dette er ikke et angreb mod dig!

Jamen hvis vi skulle lege med den teori, så skulle jeg lave mange ting om i mit liv, som fx leve meget sundere end jeg gør, tabe mig mange kilo, da min nuværende vægt er meget skadelig, ikke have røget i 17 år, ikke taget stoffer, ikke drikke så meget alkohol, som jeg gør når jeg går i byen, altid dyrke sikker sex

Så i min verden, så er risikoen for at det lige er et uheld på cykel, der skulle være det afgørende ret lille Sådan bliver min retorik desværre

Men blev det vedtaget ved lov, så gjorde jeg det. Det er ikke fordi jeg ikke har overvejet at købe en hjelm, men det er indtil nu kun blevet ved tanken.

Anmeld

13. august 2012

wamse

dorthemus skriver:

Men hvem skal passe på din datter hvis der sker noget med dig??...undskyld, men forstår det simpelthen ikke.

De samme som hvis jeg døde af enhver anden årsag. Hun ville jo nok ryge i en familiepleje indtil amtet afgjorde, hvem hun skulle bo hos.

Anmeld

13. august 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
wamse skriver:

Jamen hvis vi skulle lege med den teori, så skulle jeg lave mange ting om i mit liv, som fx leve meget sundere end jeg gør, tabe mig mange kilo, da min nuværende vægt er meget skadelig, ikke have røget i 17 år, ikke taget stoffer, ikke drikke så meget alkohol, som jeg gør når jeg går i byen, altid dyrke sikker sex

Så i min verden, så er risikoen for at det lige er et uheld på cykel, der skulle være det afgørende ret lille Sådan bliver min retorik desværre

Men blev det vedtaget ved lov, så gjorde jeg det. Det er ikke fordi jeg ikke har overvejet at købe en hjelm, men det er indtil nu kun blevet ved tanken.

Kan sagtens se din pointe

Men hvis du nu og det kan du jo hvis du tager hjelm på viske den af "listen" over de ting der kan minimere leveårerne så er den risiko jo væk ikke?? Og den risiko mindre....

Anmeld

13. august 2012

Ayasmor

dorthemus skriver:

Uha det er mit værste mareridt Godt der ikke skete mere, trods alt!

Jeg husker slet ikke selve ulykken.. Det jeg husker tydeligst er på sygehuset hvor min gode ven som har hentet min datter i børnehaven kommer ind med hende. Der begyndte jeg at ryste og græde fuldstændig uhæmmet. Var simpelthen bare så lettet over at hun ikke sad bagpå som hun ellers plejer at gøre. Men ja, heldigvis gik det ikke værre

Anmeld

13. august 2012

CS

wamse skriver:

Anmeld

13. august 2012

Ayasmor

Omsorgsgiver skriver:

Puha  Det lyder godt nok som en slem omgang! Håber at du er ok den dag idag!? Godt du havde hjelm på!

Jeg har det heldigvis godt igen. Det var småknubs jeg fik heldigvis

Anmeld

13. august 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Ayasmor skriver:

Jeg husker slet ikke selve ulykken.. Det jeg husker tydeligst er på sygehuset hvor min gode ven som har hentet min datter i børnehaven kommer ind med hende. Der begyndte jeg at ryste og græde fuldstændig uhæmmet. Var simpelthen bare så lettet over at hun ikke sad bagpå som hun ellers plejer at gøre. Men ja, heldigvis gik det ikke værre

Puha, ja godt hun ikke var med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.