mor:) skriver:
puha...tænk hvis manden skulle have dig som psykolog. Det ville da være ganske forfærdeligt.
Det kan godt være du har læst i 3 år men tydeligvis har du ikke forstået særlig meget.
Og du ved ikke noget om hvad jeg har læst og hvad jeg har oplevet.
det gør jeg ikke nej, men det lyder godt nok ikke som om du har megen begreb om hvad der foregår oppe i hovedet på et normelt velfungerende meneske, siden du kan sige at det kan ske for alle, det kan det ikke, kun dem der har for meget kørende deroppe for længe ad gangen.. og ikke kan slippe de grimme tanker, og ikke får søgt hjælp i tide..
en depression er ikke et tegn på svaghed, men et tegn på at man har været alt for stærk, alt for længe.. og meget kunne være undgået hvis sådanne menesker fik den rette hjælp, når de havde brug for den...
det ville da være uhyrre interessant at have ham som klient, så ville jeg jo kunne få en masse fakta, frem for alle de her udtalelser, som man ikke ved om de er sande eller ej
jeg skal nok respektere din mening om at man skal have ondt af sådan en mand, men så skal du altså også respektere alle os som mener at han skal dømmes, hårdt, for uanset om han er sindsyg i gerningsøjeblikket, så har han stadig gjort det .. og man må give et billed til alle om det det ikke er ok, og derfor straffe lige hårdt uanset sindstilstand, ellers bliver det jo bare en glimrende tale for forsvaren hver gang der sker noget som kommer for en domsstol
men nu gider jeg ikke bruger mere tid på denne "debat".. den er odt nok for langt ude efterhånden -...-
Anmeld