Underlig email!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

dorthemus

Becks skriver:

DDeJa, hvis det ikke er underlige opkald jeg får fra Pakistan osv. Så er det underlige mails...

Modtog i nat denne mail fra "Verify By Visa"

Da jeg læste den, synes jeg ordvalget var ret spøjst, men da jeg netop for nogle dage siden har bestil stof over nettet i USA og har betalt igennem PayPal, tænkte jeg den var god nok - Meeeen valgte nu alligevel at ringe op til banken kl 7 i morges, og ganske rigtigt, det er ikke dem eller det originale "Verify By Visa" der har sendt denne mail! Der er én/nogle som smadder gerne vil have fat i mine penge   Heldigvis har jeg ikke trykket på linket som "den" bad mig om!

Andre der har oplevet noget ligende?

Det er simpelthen så klamt Jeg plejer at slette dem eller anmelde dem som spam.

Oversættelsen oser af en meget dårlig Google translation

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Tvillingemor80

Jaaa jeg for den tit

Anmeld

13. august 2012

betina23

Har trykket pp linket :/ men haR ik givet dem noget men det drøn smerterne kan man ik gøre noget ved det

Anmeld

13. august 2012

Becks

dorthemus skriver:

Det er simpelthen så klamt Jeg plejer at slette dem eller anmelde dem som spam.

Oversættelsen oser af en meget dårlig Google translation

Meget, og nogen gange tænker man, hvordan pokker får de fat i min mail henne?

Afsender er blokeret og smidt i spamkurven!

Præcis, vaske ægte google translate

Det var især denne sætning, som virkelig gjorde mig mistænkt: Bemærk: Hvis du tager nogen action fronter 13 juli 2012, vil vi blive tvunget permanent suspendere dit kort med din udstedende bank.

Anmeld

13. august 2012

Karo

Becks skriver:

Ja, hvis det ikke er underlige opkald jeg får fra Pakistan osv. Så er det underlige mails...

Modtog i nat denne mail fra "Verify By Visa"

Da jeg læste den, synes jeg ordvalget var ret spøjst, men da jeg netop for nogle dage siden har bestil stof over nettet i USA og har betalt igennem PayPal, tænkte jeg den var god nok - Meeeen valgte nu alligevel at ringe op til banken kl 7 i morges, og ganske rigtigt, det er ikke dem eller det originale "Verify By Visa" der har sendt denne mail! Der er én/nogle som smadder gerne vil have fat i mine penge   Heldigvis har jeg ikke trykket på linket som "den" bad mig om!

Andre der har oplevet noget ligende?

Jeghare modtaget den på min arbejds mail og kunne derfor gætte at den var falsk.

Anmeld

13. august 2012

Becks

Karo skriver:

Jeghare modtaget den på min arbejds mail og kunne derfor gætte at den var falsk.

Ja, så er der ingen tvivl i hvert fald

Anmeld

13. august 2012

chael

Ja, har fået et par stykker. Sletter dem bare.

Har fået et par underlige. En af dem, stod der jeg skulle aktivere min netbank kode fra mobilen. Ellers ville de lukke den inden for 24 timer.

Problemer var bare jeg havde brugt min netbank på mobilen, og mailen var 3 dage gammel. Så den blev også slettet.

Har ringet til både banken og politiet. Men de ville ikke gøre noget ved det. De sagde jeg bare skulle slette det. Og så blokere jeg også!!

Anmeld

13. august 2012

Becks

chael skriver:

Ja, har fået et par stykker. Sletter dem bare.

Har fået et par underlige. En af dem, stod der jeg skulle aktivere min netbank kode fra mobilen. Ellers ville de lukke den inden for 24 timer.

Problemer var bare jeg havde brugt min netbank på mobilen, og mailen var 3 dage gammel. Så den blev også slettet.

Har ringet til både banken og politiet. Men de ville ikke gøre noget ved det. De sagde jeg bare skulle slette det. Og så blokere jeg også!!

Det var det samme jeg fik at vide i morges

Anmeld

13. august 2012

Mamalou

Jeg har fået en ligende mail to gange. Hvilken mail bruger du? Tænker om det har noget at sige? 

Anmeld

13. august 2012

Becks

Mamalou skriver:

Jeg har fået en ligende mail to gange. Hvilken mail bruger du? Tænker om det har noget at sige? 

Jeg har gmail

Banken sagde, at de sidder på lur når udenlandske handler over nettet, og da jeg betalte på paypal for stoffet i USA, har de været hurtige til at få fat i min mail

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.