Underlig email!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Becks

MarieMor skriver:

Har heldigvis heller ikke oplevet noget i den stil ,, men hvis jeg for mail jeg ikke genkender bliver de slettet med det samme ..

Det plejer jeg også

Utroligt så meget spam der kan komme i løbet af en dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Becks

sabi1979 skriver:

Ja jeg får dem næsten dagligt og har gjort det i flere måneder og de er møg hamrende trælse men jeg sletter bare med det samme , men da de sender fra mange forskellige e-mails kan jeg ikke blokere dem alle

Argh belastende

Det er første gang jeg modtager én som den

Anmeld

13. august 2012

th

Becks skriver:

Trykkede heller ikke på linket igennem mailen.. Troede dog til at starte med den var ægte, indtil jeg fik læst den ordenligt igennem, og så de tydelige fejl..

Banken har faktisk én gang sendt mig en mail lig den.. Men det var da jeg var i USA i 4 uger, og besøge min mor.. De kunne ikke få fat på mig over tlf og jeg svarede af gode grunde ikke på brevene.. Der undrede de sig over det massive beløb fra USA, kunne jo så fortælle dem det var rigitgt nok

ja det er rigtig, vi får besked hvis der bliver hævet mange beløb i andre lande... og så skal vi havde fat i kunden..

Anmeld

13. august 2012

Becks

Dinna88 skriver:

Der er nogle derude der bliver ved med at tro jeg er dum.... Jeg får OFTE mails fra TDC, Viasat og et enkelt andet selskab.... Og det er bare for åndssvagt, jeg har intet med nogle af dem at gøre + det er såååååå dårligt dansk det er skrevet med.

Kæft de dumme - Utroligt de ikke fatter det nogen gange!

Anmeld

13. august 2012

Becks

th skriver:

ja det er rigtig, vi får besked hvis der bliver hævet mange beløb i andre lande... og så skal vi havde fat i kunden..

Det er nu betryggende nok

Anmeld

13. august 2012

Dinna88

Becks skriver:

Kæft de dumme - Utroligt de ikke fatter det nogen gange!

Det er for dumt

her er en:

Hej,

Denne e-mail blev sendt meddele Dem, at vi ikke kunne behandle din betaling seneste faktura.
Dette kunne være en af al eller en af følgende årsager:

• En nylig ændring i dine oplysninger personligt. (F.eks: faktureringsadresse telefon)
  • Indsendelse af urigtige oplysninger i løbet af regningen betalinzg proces.
  • En manglende evne til præhttps://www.baby.dk/Users/Forum/CreateMessage.aspx?ForumTopicID=187551&ForumMessageID=2541172cist at bekræfte din indstilling valg af betaling på grund af en intern fejl i vores.

På grund af dette, for at sikre, at din tjeneste s er n ikke afbrudt, vil vi gerne invitere dig til at bekræfte og opdatere dine faktureringsoplysninger i dag:

>>> Klik her <<<

Denne her fra det samme som dig:
Kære kunde hos Nets,
Vi har for nylig fastslået, at forskellige computere på din Verified by Visa-konto, kodeord og flere fejl var til stede før forbindelsen. Vi har nu brug for dig til at bekræfte dine kontooplysninger Verified by Visa. Hvis dette ikke er afsluttet inden for 48 timer, ville vi være tvunget til at indstille din konto på ubestemt tid, da det kan bruges til svigagtige formål. Tak for din forståelse på denne måde. For at bekræfte din online-konto:

>>> Klik her for at aktivere din konto <<<

:

Det var lige de to jeg har liggende De er FOR dumme!!

Anmeld

13. august 2012

sarahb

Får den tit . Stavefejl osv afslører dem så tit. Og så deres mail adresse.
Virkelig noget lort!

Anmeld

13. august 2012

sabi1979

Becks skriver:

Argh belastende

Det er første gang jeg modtager én som den

Ja det er vildt belastende Hver gang jeg blokerer en så kommer der bare en ny sendt fra en anden e-mail Håber ikke du får flere

Anmeld

13. august 2012

MortilElias2010

Dinna88 skriver:

Det er for dumt

her er en:

Hej,

Denne e-mail blev sendt meddele Dem, at vi ikke kunne behandle din betaling seneste faktura.
Dette kunne være en af al eller en af følgende årsager:

• En nylig ændring i dine oplysninger personligt. (F.eks: faktureringsadresse telefon)
  • Indsendelse af urigtige oplysninger i løbet af regningen betalinzg proces.
  • En manglende evne til præhttps://www.baby.dk/Users/Forum/CreateMessage.aspx?ForumTopicID=187551&ForumMessageID=2541172cist at bekræfte din indstilling valg af betaling på grund af en intern fejl i vores.

På grund af dette, for at sikre, at din tjeneste s er n ikke afbrudt, vil vi gerne invitere dig til at bekræfte og opdatere dine faktureringsoplysninger i dag:

>>> Klik her <<<

Denne her fra det samme som dig:
Kære kunde hos Nets,
Vi har for nylig fastslået, at forskellige computere på din Verified by Visa-konto, kodeord og flere fejl var til stede før forbindelsen. Vi har nu brug for dig til at bekræfte dine kontooplysninger Verified by Visa. Hvis dette ikke er afsluttet inden for 48 timer, ville vi være tvunget til at indstille din konto på ubestemt tid, da det kan bruges til svigagtige formål. Tak for din forståelse på denne måde. For at bekræfte din online-konto:

>>> Klik her for at aktivere din konto <<<

:

Det var lige de to jeg har liggende De er FOR dumme!!

De er da uhyre troværdige! 

Jeg vandt engang 6 millioner jeg skulle bare lige sende mit kontonummer og diverse oplysninger - yeah Right, havde da heldigvis fulgt med på TTV og i nyhederne så googledpåtog svindel og humbug. Et Nigeria brev kaldes de også! Jeg fik endda et på dba - en kvinde ville købe min Brudekjole, men den skulle sendes til Færøerne så den kunne nå hendes datters bryllup indenfor et par dage fordi hun selv stod i Egypten og frøs i sin pels  Det er så meget til grin. 

Anmeld

13. august 2012

DreamChild

Dem har jeg også fået en masse af, og har ikke troet på at de var ægte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.