Underlig email!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Dinna88

MortilElias2010 skriver:

De er da uhyre troværdige! 

Jeg vandt engang 6 millioner jeg skulle bare lige sende mit kontonummer og diverse oplysninger - yeah Right, havde da heldigvis fulgt med på TTV og i nyhederne så googledpåtog svindel og humbug. Et Nigeria brev kaldes de også! Jeg fik endda et på dba - en kvinde ville købe min Brudekjole, men den skulle sendes til Færøerne så den kunne nå hendes datters bryllup indenfor et par dage fordi hun selv stod i Egypten og frøs i sin pels  Det er så meget til grin. 

JA, super meget! Særligt når man tænker på, at jeg intet har med dem at gøre

haha, de tror virkelig at man er dum... 6 millioner ned i lommen - jo tak! Eller.....

Er du vimmer, der er også bare mange svindlere over handel på nettet - private handler! Hold da op. Så det er i tv engang. Men jo, selvfølgelig sendte du da lige din kjole

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Dinna88

Becks skriver:

Kæft de dumme - Utroligt de ikke fatter det nogen gange!

Ja Man skulle tro at de ville blackliste mig, når nu de ingen respons får

Anmeld

13. august 2012

ano14316

Jeg har modtaget den mjail mange mange gange

Anmeld

13. august 2012

Kay

jeps og slettede skidtet med det samme... fik også en mail for en uge siden, fra et sted (kan ik huske navnet) der ville havde opfrisket mine betalings oplysninger... som OM!!  stoler meget lidt på de mails jeg får...

Anmeld

13. august 2012

Mariajny

ja jeg har flere gange modtaget sådan mails lige som dig.. jeg har så også modtaget fra skat og danske bank... danske bank har jeg slet ikke, og kontaktede dem straks, de ville så hav en kopi af det jeg havde fået, og skulle så slette den..
Skat kontaktede jeg også, og de fortalte også at det var en fake mail.. ej hvor er det virkelig bare irriterende, med alle de mails

Anmeld

13. august 2012

Muffinmus

dem har jeg nok fået 100 af indenfor det sidste år...også fra paypal og nordea osv....

Faktum er at banker ALDRIG sneder mails ud til fok om noget som helst økonomisk, hverken koder, aftaler der skal godkendes eller lign.

Anmeld

13. august 2012

Guldimaven

Jeps, den har jeg også fået!

Anmeld

13. august 2012

Becks

Dinna88 skriver:

Det er for dumt

her er en:

Hej,

Denne e-mail blev sendt meddele Dem, at vi ikke kunne behandle din betaling seneste faktura.
Dette kunne være en af al eller en af følgende årsager:

• En nylig ændring i dine oplysninger personligt. (F.eks: faktureringsadresse telefon)
  • Indsendelse af urigtige oplysninger i løbet af regningen betalinzg proces.
  • En manglende evne til præhttps://www.baby.dk/Users/Forum/CreateMessage.aspx?ForumTopicID=187551&ForumMessageID=2541172cist at bekræfte din indstilling valg af betaling på grund af en intern fejl i vores.

På grund af dette, for at sikre, at din tjeneste s er n ikke afbrudt, vil vi gerne invitere dig til at bekræfte og opdatere dine faktureringsoplysninger i dag:

>>> Klik her <<<

Denne her fra det samme som dig:
Kære kunde hos Nets,
Vi har for nylig fastslået, at forskellige computere på din Verified by Visa-konto, kodeord og flere fejl var til stede før forbindelsen. Vi har nu brug for dig til at bekræfte dine kontooplysninger Verified by Visa. Hvis dette ikke er afsluttet inden for 48 timer, ville vi være tvunget til at indstille din konto på ubestemt tid, da det kan bruges til svigagtige formål. Tak for din forståelse på denne måde. For at bekræfte din online-konto:

>>> Klik her for at aktivere din konto <<<

:

Det var lige de to jeg har liggende De er FOR dumme!!

Det er sgu da det rene volapyk mand! Hold nu kæft de ikke for kloge.. Men okay, nogle mennesker stoler blindt på Google Translator

Anmeld

13. august 2012

Dinna88

Becks skriver:

Det er sgu da det rene volapyk mand! Hold nu kæft de ikke for kloge.. Men okay, nogle mennesker stoler blindt på Google Translator

haha, den gode, gamle buddy google translate. Never fails

Anmeld

13. august 2012

Becks

sarahb skriver:

Får den tit . Stavefejl osv afslører dem så tit. Og så deres mail adresse.
Virkelig noget lort!

Præcis, de ikke for kloge nogle af dem der laver de mails der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.