Underlig email!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.302 visninger
57 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. august 2012

Becks

Ja, hvis det ikke er underlige opkald jeg får fra Pakistan osv. Så er det underlige mails...

Modtog i nat denne mail fra "Verify By Visa"

Da jeg læste den, synes jeg ordvalget var ret spøjst, men da jeg netop for nogle dage siden har bestil stof over nettet i USA og har betalt igennem PayPal, tænkte jeg den var god nok - Meeeen valgte nu alligevel at ringe op til banken kl 7 i morges, og ganske rigtigt, det er ikke dem eller det originale "Verify By Visa" der har sendt denne mail! Der er én/nogle som smadder gerne vil have fat i mine penge   Heldigvis har jeg ikke trykket på linket som "den" bad mig om!

Andre der har oplevet noget ligende?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

M&N

Nej heldigvis ikke, men GODT du ikke trykkede på linket, der er så mange emails og reklamer osv, som kun vil nappe ens penge

Anmeld

13. august 2012

Sildefisk

Jeps den har både jeg og manden fået, ligemeget hvor ægte det ser ud er det altid en god ide at tjekke med banken
Min leder ( børnehave) fik en yderst velformuleret og troværdig mail fra skat rettet helt specifikt til hende som leder, hun ringede til skat for at høre om noget i en anden forbindelse og fik til alt held nævnt mailen der er det rene fup

Anmeld

13. august 2012

th

Becks skriver:

Ja, hvis det ikke er underlige opkald jeg får fra Pakistan osv. Så er det underlige mails...

Modtog i nat denne mail fra "Verify By Visa"

Da jeg læste den, synes jeg ordvalget var ret spøjst, men da jeg netop for nogle dage siden har bestil stof over nettet i USA og har betalt igennem PayPal, tænkte jeg den var god nok - Meeeen valgte nu alligevel at ringe op til banken kl 7 i morges, og ganske rigtigt, det er ikke dem eller det originale "Verify By Visa" der har sendt denne mail! Der er én/nogle som smadder gerne vil have fat i mine penge   Heldigvis har jeg ikke trykket på linket som "den" bad mig om!

Andre der har oplevet noget ligende?

jep har fået 16 mail i løbet af en uge, men da jeg arbejder i bank ved jeg den er falsk, og man må endelig ikke åben nogen af dem.

slet dem, banken vil aldrig bede op sådan nogen oplysninger via mail.

Anmeld

13. august 2012

MarieMor

Har heldigvis heller ikke oplevet noget i den stil ,, men hvis jeg for mail jeg ikke genkender bliver de slettet med det samme ..

Anmeld

13. august 2012

Becks

BabyWish2012 <3 skriver:

Nej heldigvis ikke, men GODT du ikke trykkede på linket, der er så mange emails og reklamer osv, som kun vil nappe ens penge

Ja, det er jeg også glad for jeg ikke gjorde.. Især fordi jeg netop har købt igennem USA

Anmeld

13. august 2012

sabi1979

Ja jeg får dem næsten dagligt og har gjort det i flere måneder og de er møg hamrende trælse men jeg sletter bare med det samme , men da de sender fra mange forskellige e-mails kan jeg ikke blokere dem alle

Anmeld

13. august 2012

Dinna88

Der er nogle derude der bliver ved med at tro jeg er dum.... Jeg får OFTE mails fra TDC, Viasat og et enkelt andet selskab.... Og det er bare for åndssvagt, jeg har intet med nogle af dem at gøre + det er såååååå dårligt dansk det er skrevet med.

Anmeld

13. august 2012

Becks

myr81 skriver:

Jeps den har både jeg og manden fået, ligemeget hvor ægte det ser ud er det altid en god ide at tjekke med banken
Min leder ( børnehave) fik en yderst velformuleret og troværdig mail fra skat rettet helt specifikt til hende som leder, hun ringede til skat for at høre om noget i en anden forbindelse og fik til alt held nævnt mailen der er det rene fup

Ja, præcis...

Sgu utroligt hvad de kan finde på

Men det er også tydeligt på denne her, at den er oversat fra google

Anmeld

13. august 2012

Becks

th skriver:

jep har fået 16 mail i løbet af en uge, men da jeg arbejder i bank ved jeg den er falsk, og man må endelig ikke åben nogen af dem.

slet dem, banken vil aldrig bede op sådan nogen oplysninger via mail.

Trykkede heller ikke på linket igennem mailen.. Troede dog til at starte med den var ægte, indtil jeg fik læst den ordenligt igennem, og så de tydelige fejl..

Banken har faktisk én gang sendt mig en mail lig den.. Men det var da jeg var i USA i 4 uger, og besøge min mor.. De kunne ikke få fat på mig over tlf og jeg svarede af gode grunde ikke på brevene.. Der undrede de sig over det massive beløb fra USA, kunne jo så fortælle dem det var rigitgt nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.