Underlig email!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg sletter altid mistænkelig mails. Åbner dem ikke engang da jeg simpelthen er så bange for sådan noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Becks

Kay skriver:

jeps og slettede skidtet med det samme... fik også en mail for en uge siden, fra et sted (kan ik huske navnet) der ville havde opfrisket mine betalings oplysninger... som OM!!  stoler meget lidt på de mails jeg får...

Ja selvfølgelig ville du da lige opfriske dine oplysninger til vildt fremmede  Arhmen come on!

Anmeld

13. august 2012

Becks

MariaE skriver:

dem har jeg nok fået 100 af indenfor det sidste år...også fra paypal og nordea osv....

Faktum er at banker ALDRIG sneder mails ud til fok om noget som helst økonomisk, hverken koder, aftaler der skal godkendes eller lign.

Irriterende du har fået så mange

Ja det ved jeg egentlig godt, men nåede alligevel og tænke om den n u var rigtig nok, netop fordi jeg lige havde bestilt fra USA, men tvivlen var der (heldigvis) alligevel

Anmeld

13. august 2012

Solstrålebørn

Becks skriver:

Ja, hvis det ikke er underlige opkald jeg får fra Pakistan osv. Så er det underlige mails...

Modtog i nat denne mail fra "Verify By Visa"

Da jeg læste den, synes jeg ordvalget var ret spøjst, men da jeg netop for nogle dage siden har bestil stof over nettet i USA og har betalt igennem PayPal, tænkte jeg den var god nok - Meeeen valgte nu alligevel at ringe op til banken kl 7 i morges, og ganske rigtigt, det er ikke dem eller det originale "Verify By Visa" der har sendt denne mail! Der er én/nogle som smadder gerne vil have fat i mine penge   Heldigvis har jeg ikke trykket på linket som "den" bad mig om!

Andre der har oplevet noget ligende?

Modtager jævnligt disse mail og jeg sletter dem med det samme hver gang... 

Anmeld

13. august 2012

Becks

Omsorgsgiver skriver:

Jeg sletter altid mistænkelig mails. Åbner dem ikke engang da jeg simpelthen er så bange for sådan noget

Jeg plejer også bare at slette alle mails jeg ikke ved hvor kommer fra, men lige denne her der var jeg sgu i tvivl

Anmeld

13. august 2012

Becks

Solstrålebørn skriver:

Modtager jævnligt disse mail og jeg sletter dem med det samme hver gang... 

Fornuftigt

Anmeld

13. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Becks skriver:

Jeg plejer også bare at slette alle mails jeg ikke ved hvor kommer fra, men lige denne her der var jeg sgu i tvivl

Godt du ringede og fik at vide at det var en fake mail!

Anmeld

13. august 2012

Becks

Dinna88 skriver:

haha, den gode, gamle buddy google translate. Never fails

Anmeld

13. august 2012

ESV

Becks skriver:

Ja, hvis det ikke er underlige opkald jeg får fra Pakistan osv. Så er det underlige mails...

Modtog i nat denne mail fra "Verify By Visa"

Da jeg læste den, synes jeg ordvalget var ret spøjst, men da jeg netop for nogle dage siden har bestil stof over nettet i USA og har betalt igennem PayPal, tænkte jeg den var god nok - Meeeen valgte nu alligevel at ringe op til banken kl 7 i morges, og ganske rigtigt, det er ikke dem eller det originale "Verify By Visa" der har sendt denne mail! Der er én/nogle som smadder gerne vil have fat i mine penge   Heldigvis har jeg ikke trykket på linket som "den" bad mig om!

Andre der har oplevet noget ligende?

Jeg har også fået den og "kom til" at delete den...... vist meget godt!

Anmeld

13. august 2012

Becks

ESV skriver:

Jeg har også fået den og "kom til" at delete den...... vist meget godt!

Fornuftigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.