Underlig email!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Mamalou

Becks skriver:

Jeg har gmail

Banken sagde, at de sidder på lur når udenlandske handler over nettet, og da jeg betalte på paypal for stoffet i USA, har de været hurtige til at få fat i min mail

Okay så holder min teori ikke Jeg har hotmail og får nemlig så meget andet lårt, så troede det var derfor... Det er så skummelt og lidt utroligt hvis nogen falder i. Jeg ville aldrig betale noget der kom på en mail... 

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Becks

Mamalou skriver:

Okay så holder min teori ikke Jeg har hotmail og får nemlig så meget andet lårt, så troede det var derfor... Det er så skummelt og lidt utroligt hvis nogen falder i. Jeg ville aldrig betale noget der kom på en mail... 

Vh. Louise

Da jeg havde hotmail, fik jeg op i mod 20 spam mails om dagen, så skiftede til gmail i stedet..

Nej det ville jeg heller ikke gøre, det stoler jeg ikke nok på folk til, og betaler kun over nettet, med steder som har sikker betaling certifikat - Det er sgu for risikabelt andet

Anmeld

13. august 2012

Nadia&Daniel

Becks skriver:

Ja, hvis det ikke er underlige opkald jeg får fra Pakistan osv. Så er det underlige mails...

Modtog i nat denne mail fra "Verify By Visa"

Da jeg læste den, synes jeg ordvalget var ret spøjst, men da jeg netop for nogle dage siden har bestil stof over nettet i USA og har betalt igennem PayPal, tænkte jeg den var god nok - Meeeen valgte nu alligevel at ringe op til banken kl 7 i morges, og ganske rigtigt, det er ikke dem eller det originale "Verify By Visa" der har sendt denne mail! Der er én/nogle som smadder gerne vil have fat i mine penge   Heldigvis har jeg ikke trykket på linket som "den" bad mig om!

Andre der har oplevet noget ligende?

Den mail får vi også engang imellem, den ryger ud med det samme..

Anmeld

13. august 2012

Becks

Nadia&Daniel skriver:

Den mail får vi også engang imellem, den ryger ud med det samme..

Fornuftigt

Anmeld

14. august 2012

Clisolka

Becks skriver:

Ja, hvis det ikke er underlige opkald jeg får fra Pakistan osv. Så er det underlige mails...

Da jeg læste den, synes jeg ordvalget var ret spøjst, men da jeg netop for nogle dage siden har bestil stof over nettet i USA og har betalt igennem PayPal, tænkte jeg den var god nok - Meeeen valgte nu alligevel at ringe op til banken kl 7 i morges, og ganske rigtigt, det er ikke dem eller det originale "Verify By Visa" der har sendt denne mail! Der er én/nogle som smadder gerne vil have fat i mine penge   Heldigvis har jeg ikke trykket på linket som "den" bad mig om!

Yes, der er også landet sådanne mails i min indbakke - jeg har kun set overskriften og trykket delete  Jeg får også en del snydemails fra Nordea - de bliver slettet lige så hurtigt som de modtages  Jeg har Hotmail, og har efterhånden overvejet at skifte, for jeg modtager en del junk (har haft kontoen de sidste 5 år) 

Anmeld

14. august 2012

Kay

Becks skriver:

Ja selvfølgelig ville du da lige opfriske dine oplysninger til vildt fremmede  Arhmen come on!

lige netop....

Anmeld

14. august 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Et meget simpekt "trick" til at se om den er ægte eller ej er at se oppe i afsenderfeltet

Her på denne står der den er videresendt igennem et eller andet sted og det er ofte et tegn på det er snyd...

Tjek at afsenderadressen er den som ens bank eller andet bruger som det allerførste

har også selv fået snydemails fra en masse forskellige ting.. og har indtil nu set dte var snyd via afsendermailen faktisk Havde en mail hvor jeg virkelig var i tvivl da den var utrolig meget lig hvad selskabet ville have sendt mig, men så fik jeg lige kigget på afsenderen og kunne se at den emailadresse absolut ikke passede ind og så slettede jeg mailen

Anmeld

14. august 2012

signe.

Becks skriver:

den har jeg også fået et par gange efterhånden, slettede den med det samme Regner med hvis der er problemer med mine kort så ringer banken nu nok til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.