MD scanning idag med blandende følelser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

VNB

NNL skriver:

Ja han når jo nok at vende sig, det var bare Sigurd der var liiidt for stædig, hihi

hehehe jamen den stædighed hører jo med i de gode gener  

så det skulle jo ikke undre nogen om lillebror også arver den.. Viktor har den ihvertfald 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Sildefisk

Kram og tanker herfra. Her var vi selv med vores datter til udvidet hjertescanning i uge 21 pga dårlige tal til NF, der viste sig at være falsk alarm.

Håber det bedste for jer og den lille baby spire

Anmeld

13. august 2012

NNL

VNB skriver:

hehehe jamen den stædighed hører jo med i de gode gener  

så det skulle jo ikke undre nogen om lillebror også arver den.. Viktor har den ihvertfald 

Jaa der er jo noget Nørskov i de små krabbater

Anmeld

13. august 2012

VNB

myr81 skriver:

Kram og tanker herfra. Her var vi selv med vores datter til udvidet hjertescanning i uge 21 pga dårlige tal til NF, der viste sig at være falsk alarm.

Håber det bedste for jer og den lille baby spire

mange tak 

dejligt at jeres lille pige ikke fejlede noget. håber at det også blot er falsk alarm hos os 

Anmeld

13. august 2012

VNB

NNL skriver:

Jaa der er jo noget Nørskov i de små krabbater

heldigvis da  

Anmeld

13. august 2012

Sildefisk

VNB skriver:

mange tak 

dejligt at jeres lille pige ikke fejlede noget. håber at det også blot er falsk alarm hos os 

Jeg krydser for jer giv os endelig en Update

Anmeld

13. august 2012

Viventerjer

Bliver helt rørt over dit indlæg.. Sender en masse gode tanker og krydsede fingre

Anmeld

14. august 2012

MMOGM

VNB skriver:

mange tak 

skal nok skrive en update herinde imorgen. 

HÅber og tror også at han bare lå rigtig dårligt idag, og at lægen imorgen kan få et helt perfekt billede hvor man kan se den lille blodåre 

Det håber jeg også 

Anmeld

14. august 2012

VNB

UPDATE: 

Har idag været afsted til den ekstra scanning - og idag lå vores lille dreng bedre, de måtte dog stadig være 2 til at scanne mig, men heldigvis fandt de den blodåre som de ikke kunne se igår den var meget tydelig og jeg kunne selv se den på skærmen også  

De gennemgik hele hans hjerte igen og ALT ser helt perfekt ud!!  Så nu kan vi ånde lettet op og glæde os til at møde en helt sund og rask lille fyr til december! 

Er bare så glad! 

1000 tak for alle jeres søde støttende beskeder i den trælse ventetid i uvished igår 

Anmeld

14. august 2012

M&N

VNB skriver:

UPDATE: 

Har idag været afsted til den ekstra scanning - og idag lå vores lille dreng bedre, de måtte dog stadig være 2 til at scanne mig, men heldigvis fandt de den blodåre som de ikke kunne se igår den var meget tydelig og jeg kunne selv se den på skærmen også  

De gennemgik hele hans hjerte igen og ALT ser helt perfekt ud!!  Så nu kan vi ånde lettet op og glæde os til at møde en helt sund og rask lille fyr til december! 

Er bare så glad! 

1000 tak for alle jeres søde støttende beskeder i den trælse ventetid i uvished igår 

Ihh hvor dejligt! Er så glad! Selvfølgelig var der ikke noget galt

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.