MD scanning idag med blandende følelser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

VNB

Camillos skriver:

Jo jeg synes godt nok det er vildt?

Ja hvad sker der for det? hehe ... Ej jeg synes 9 uger er lang tid for mig, har det AHT I MIT bækken, bliver ramt af den ene blærebetændelse efter den anden, har problemer bare jeg skal ned af trapperne med skraldespanden efterhånden pga stærke smerter... 

Men jeg kan i det mindste se en endne på det nu...

uha det lyder da ikke særlig sjovt  

men ja heldigvis kan du da efterhånden se enden på det nu! man kan jo håbe på at du føder et par uger før termin så 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Annette A

VNB skriver:

ja nogle gange må man jo sige at man kan blive lidt "unødig" bekymret.. 

men jeg syne at det er rigtig rart at de er så grundige, og følger op på de mindste mistanker 

Det er jo præcis det. Det er jo også dejligt at vide at ens barn er rask og sund derinde, så det er jo det værd. Selvom man bliver bekymret. Det er dejligt når man er nået hertil halvvejs, hvor den lille sparker løs derinde og man kan slappe lidt mere af når scanningerne er overstået.

Anmeld

14. august 2012

VNB

Månsson skriver:

Ha ha ha arh men altså du får da nok at se til Tror os jeg har en af den slags her ved min side

Men hellere en drillepind en en stille mus

hehe ja ikk! det siger jeg også altid.. hellere at de har røven fuld af krudt end at de er dovne 

Anmeld

14. august 2012

Camillos

VNB skriver:

uha det lyder da ikke særlig sjovt  

men ja heldigvis kan du da efterhånden se enden på det nu! man kan jo håbe på at du føder et par uger før termin så 

jo bare sådan 37+0 så er jeg godt tilfreds ... men med mit held går jeg sikkert 14 dage over tid .. hehe.. 

Anmeld

14. august 2012

VNB

Kellie skriver:

Det er jo præcis det. Det er jo også dejligt at vide at ens barn er rask og sund derinde, så det er jo det værd. Selvom man bliver bekymret. Det er dejligt når man er nået hertil halvvejs, hvor den lille sparker løs derinde og man kan slappe lidt mere af når scanningerne er overstået.

det er det helt sikkert! 

Jeg synes det er verdens hyggeligste ting med de spark! blir så glad hver gang jeg mærker ham 

har i været til MD nu også? 

Anmeld

14. august 2012

VNB

Camillos skriver:

jo bare sådan 37+0 så er jeg godt tilfreds ... men med mit held går jeg sikkert 14 dage over tid .. hehe.. 

hehe det kan kun tiden vise jo.. 

jeg fødte Viktor 40+4 og jeg synes at det var de LÆNGSTE 4 dage i hele mit liv... sølle 4 dage! men de føltes som 4 år... 

Anmeld

14. august 2012

Camillos

VNB skriver:

hehe det kan kun tiden vise jo.. 

jeg fødte Viktor 40+4 og jeg synes at det var de LÆNGSTE 4 dage i hele mit liv... sølle 4 dage! men de føltes som 4 år... 

Jeg tror det gerne når man er så tæt på ... uha... er faktisk først nu det sådan rigtig er gået op for mig jeg skal føde et barn.... er godt nok begyndt at være meget nervøs... 

Du har det ellers godt?

Anmeld

14. august 2012

L&V

VNB skriver:

hehe ja ikk! det siger jeg også altid.. hellere at de har røven fuld af krudt end at de er dovne 

Ja lige præcis så er man heller ikke så bange for at der sker dem noget for de virker så robuste når de har så meget krudt.. Tænker meget over det nu her hvor Laura ska starte i dp, hun ska nok klare den for hun kræver selv sin opmærksomhed og ellers finder hun bare på noget ballade, nogle må ha fortalt hende den med hellere negativ omtale end slet ingen

Anmeld

14. august 2012

_-Kathrine-_

Dejlig update, søde!!
Har tænkt sådan på dig idag, så det var dejligt at høre at det hele er ok

Anmeld

14. august 2012

Viventerjer

VNB skriver:

hvor er du sød 

vi har været til den ekstra scanning idag, og heldigvis kunne de idag få øje på blodåren, og for en sikkerheds skyld gennemgik de hele hjertet igen, og alt ser helt normalt ud 

så pyha en slem forskrækkelse vi lige skulle have med på vejen, men DEJLIGT at han er sund og rask! 

Jeg kan se at i er igennem en længere kamp for at få ønske barnet, og jeg vil ønske jer alt muligt held og lykke!!  det skal nok komme til jer! 

Ej hvor skønt at, høre.. Havde selv været lige så ræd for det hvis jeg havde stået i jeres situation

Ja, det er vi .. Men vi fik heldigvis nogle fantastiske nyheder idag til fertilitetskursus .. Vi skal allerede igang med ivf efter næste mens. Dvs. Forhåbenligt midt september.. godt nok "lang behandling" men der lys for enden af tunnelen for os nu

Mange tak og tanker her fra også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.