MD scanning idag med blandende følelser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

NNL

Sender tusind millioner tanker i morgen!! Men jeg er nu sikker på at alt er som det skal være, ellers havde alt det andet sikkert ikke været så fint <3

Men send lige en sms i morgen når du ved noget... Krydser alt hvad jeg kan for en god scanning!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

VNB

Mikkala91 skriver:

Du får lige et stort kram herfra 

Krydser finger for, at han lå på en dum måde så de ikke kunne se det ordentligt! 

Håber på en god opdatering 

mange tak 

skal nok skrive en update herinde imorgen. 

HÅber og tror også at han bare lå rigtig dårligt idag, og at lægen imorgen kan få et helt perfekt billede hvor man kan se den lille blodåre 

Anmeld

13. august 2012

VNB

_-Kathrine-_ skriver:

Ej da...!
Håber at han bare er en lille drillepind og alt ser perfekt ud i morgen
Håber også at du/i er ok!!
Knus herfra

ja det er da lidt en træls forskrækkelse at få.. 

man regner jo med at alt bare er helt iorden... og det er det sikkert også!  tror og håber da at de ikke kunne se åren fordi han lå som han lå... 

det blir rigtig spændende imorgen, og jeg tror ikke at jeg kan slappe ordenlig af før vi får klar besked... 

håber SÅ meget vores lille drengs hjerte er helt tip top! 

har du været afsted?

Anmeld

13. august 2012

VNB

Amandas-mor skriver:

Ja, det er rigtigt. Det er nok bare for at gå med livrem og seler at de scanner igen.

ja det tror jeg. 

De sagde at når det gælder hjertet, så er de altså meget grundig, og den mindste mistanke om et eller andet gør at de er nødt til at kigge nærmere på det.. 

så vi føler os da i gode hænder om ikke andet. 

Anmeld

13. august 2012

M (:

VNB skriver:

tak søde 

jeg tror og håber også at det "bare" var fordi han lå som han lå idag... og at han måske har rykket sig lidt rundt imorgen så lægen spotter blodåren hurtigt

men går jo her og tænker og tænker... også selvom jeg nu tror at alt er okay 

Jeg krydser i hvert fald alt hvad jeg kan, for at alt er ok! 

Og selvfølgelig kan man ikke lade være med at tænke - det er jo helt naturligt at forberede sig på det værste, mens man selvfølgelig håber på det bedste! 

Anmeld

13. august 2012

Tona

VNB skriver:

ja det tror jeg. 

De sagde at når det gælder hjertet, så er de altså meget grundig, og den mindste mistanke om et eller andet gør at de er nødt til at kigge nærmere på det.. 

så vi føler os da i gode hænder om ikke andet. 

Det er også vigtigt at huske, at når det gælder hjertet så er de altså virkelig, virkelig dygtiige. Min venindes datter er født med en hjertefejl og det kunne de fixe uden problemer og hun er helt rask i dag. De kan rigtig meget i den retning nu. Så selv hvis der skulle være noget, så ordner de det

Anmeld

13. august 2012

VNB

Kellie skriver:

Hej og puha ja det er jo det man frygter mest, at noget ikke går som det skal. Kan godt forstå du har det skidt med det. Den uvished indtil I forhåbentlig får af vide intet er galt er rigtig hård.

Følte selv en snert af det da vi var til MD-scanning sidste tirsdag og her gik det fint med det hele, men mængden af væske i nyrene var tæt på kanten for hvad der burde være. I bedste fald går det væk af sig selv undervejs i graviditeten og værste fald er det noget der kræver operation efter fødslen. Dog kun meget sjældent, men nok til at man når at bekymre sig. Så vi skal til kontrolscanning i næste måned igen. Men det er da dejligt de er så grundige trods alt og tager tingene alvorligt og følger hurtigt op på det.

Men håber virkelig at Jeres lille dreng bare ligger og gør det lidt vanskeligt at se for dem. Det sagde vores scanningsjordemoder at hun havde opevet hele den dag. At de små vanskeliggjorde scanningerne ved at ligge akavet mv.

De bedste forhåbninger herfra om at alt er i skønneste orden.

1000 tak 

Jeg håber virkelig også at det hele bare skyldes at han lå så dumt idag... 

Man frygter jo altid at få sådan en besked her...  og det virker ærlig talt lidt syrealistisk... vi var jo helt overbeviste om at vi "bare" lige skulle scannes i ca 20 min ligesom dengang med storebror... 

jeg tror og håber dog at lillebrors hjerte viser sig at være helt normalt imorgen, så vi kan ligge denne lille forskrækkelse bag os og glæde os igen uden den bekymring. 

er rigtig ked af at høre at i også fik lidt "trælse" nyheder.. det er jo bare slet ikke sjovt og man bliver bare så mega bekymret! Håber at i får rigtig gode nyheder til næste scanning 

Anmeld

13. august 2012

VNB

Maja84 skriver:

Sikker på han har det helt fint og alt er som det skal være

Krydser for alt er godt i morgen. Knus

mange tak! 

vi tror også håber også på gode nyheder imorgen. Håber at den lille drillepind finder sig en bedre stilling til imorgen og at lægen kan se en flot lille blodåre! 

Anmeld

13. august 2012

VNB

NNL skriver:

Sender tusind millioner tanker i morgen!! Men jeg er nu sikker på at alt er som det skal være, ellers havde alt det andet sikkert ikke været så fint <3

Men send lige en sms i morgen når du ved noget... Krydser alt hvad jeg kan for en god scanning!

ja vi snakkede også med scannings sygeplejerskerne om at når alt andet ved hjertet så helt perfekt ud, så ville det være underligt hvis det kun lige var den ene blodåre som skulle være misdannet... og det var også derfor at de sagde at de altså regner med at alt er ok, og at de blot ikke kunne se den fordi han lå som han nu lå... 

Så vi håber også tror på gode nyheder imorgen. 

men puha man når da godt nok at tænke 1000 tanker, for man regner jo altid bare med at alt er helt perfekt... 

det er det sikkert også! 

sender dig en sms når jeg er blevet scannet 

Anmeld

13. august 2012

VNB

M (: skriver:

Jeg krydser i hvert fald alt hvad jeg kan, for at alt er ok! 

Og selvfølgelig kan man ikke lade være med at tænke - det er jo helt naturligt at forberede sig på det værste, mens man selvfølgelig håber på det bedste! 

lige præcis.. man tænker jo de værste tanker.. og håber på alt det bedste. 

men altså indtil andet er bevist så er jeg sikker på at alt er som det skal være 

tror bare han er en rigtig bette drillepind akkurat ligesom sin far 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.