MD scanning idag med blandende følelser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

M (:

VNB skriver:

UPDATE: 

Har idag været afsted til den ekstra scanning - og idag lå vores lille dreng bedre, de måtte dog stadig være 2 til at scanne mig, men heldigvis fandt de den blodåre som de ikke kunne se igår den var meget tydelig og jeg kunne selv se den på skærmen også  

De gennemgik hele hans hjerte igen og ALT ser helt perfekt ud!!  Så nu kan vi ånde lettet op og glæde os til at møde en helt sund og rask lille fyr til december! 

Er bare så glad! 

1000 tak for alle jeres søde støttende beskeder i den trælse ventetid i uvished igår 

Ej, hvor dejligt! Stort tillykke med de gode nyheder! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

VIPpigen

VNB skriver:

UPDATE: 

Har idag været afsted til den ekstra scanning - og idag lå vores lille dreng bedre, de måtte dog stadig være 2 til at scanne mig, men heldigvis fandt de den blodåre som de ikke kunne se igår den var meget tydelig og jeg kunne selv se den på skærmen også  

De gennemgik hele hans hjerte igen og ALT ser helt perfekt ud!!  Så nu kan vi ånde lettet op og glæde os til at møde en helt sund og rask lille fyr til december! 

Er bare så glad! 

1000 tak for alle jeres søde støttende beskeder i den trælse ventetid i uvished igår 

Weee... Hvor er det vidunderlige nyheder. Stor stor tillykke med perfekte lillebror... Ventede bare på gode nyheder om hvordan det var gået.

Anmeld

14. august 2012

Muhmi

VNB skriver:

UPDATE: 

Er bare så glad! 

Juhuu!! Dejlig update søde!

Anmeld

14. august 2012

Camillos

VNB skriver:

Vi har idag været til MD scanning. 

Alle mål på hovede, ben, arme, mave var rigtig fine. Den lille bebsi har nogle flotte lange ben ligesom sin storebror  

Nyrene fungerer, maven var fin, hjernen var fin...

og det er stadig en skøn lille dreng  

Så scannede hun hjertet, der var 4 fine kamre, god tyk skillevæg og flotte hjerteklapper som fungerer perfekt, herefter skulle hun så tjekke blodforsyningen fra hjertet til lungerne, og der begynder den lidt trælse del så  

Hun kunne slet ikke se den blodåre som hun skulle se... hun scannede min mave på kryds og tværs.. men bebsi ligger åbenbart så det er svært at se om lige præcis denne vigtige blodåre er der...

Så jeg måtte op og hoppe + gå rundt flere gange, drikke iskoldt vand. Men Han flyttede sig ikke meget, og hun kunne stadig ikke se den... Der bliver kaldt endnu en scannings sygeplejerske ind, og hun kan heller ikke finde den.. 

Efter at jeg nu er blevet scannet i over 2 timer  blir de enige om at overlægen hellere må kigge på det... men han havde desværre slet ikke tid idag...

så Jeg har fået en ny tid imorgen kl 11.15 hvor jeg så skal scannes af ham overlægen... 

Sidder herhjemme nu med meget blandende følelser... det var jo SKØNT at se vores lille baby-dreng igen, og rigtig dejligt at alt det andet ser helt perfekt ud  men tanker omkring hans lille hjerte kører jo lidt rundt i hovedet på mig nu  

jeg spurgte hvad det ville betyde HVIS nu han ikke har den blodåre eller hvis den nu ligger forkert i forhold til hvor den skal ligge.. og til det svarede de at "så er det jo nok ikk så godt desværre..."  

Men de var rigtig rigtig søde ved os, os jeg synes at det er rart at de tager det så seriøst og ikke bare sender os hjem med falske forventninger.. men tanken er dog stadig ikke særlig rar... 

De sagde heldigvis flere gange at de ikke tror der er noget galt med hjertet, men at de jo desværre ikke kunne sige noget med sikkerhed.

der er dog ikke andet at gøre end at vente på scanningen imorgen, og håbe på at det blot skyldes at den lille doven-drille fyr lå på en meget uheldig måde idag  

udover dette, var det fantastisk at se ham igen! Han har tilsyneladende sin mors næse og hage, og han lå hele tiden og suttede på tommelfinger og åbnede og lukkede munden  

jubii hvor er det bare gode nyheder da

Anmeld

14. august 2012

VNB

Viventerdig skriver:

Bliver helt rørt over dit indlæg.. Sender en masse gode tanker og krydsede fingre

hvor er du sød 

vi har været til den ekstra scanning idag, og heldigvis kunne de idag få øje på blodåren, og for en sikkerheds skyld gennemgik de hele hjertet igen, og alt ser helt normalt ud 

så pyha en slem forskrækkelse vi lige skulle have med på vejen, men DEJLIGT at han er sund og rask! 

Jeg kan se at i er igennem en længere kamp for at få ønske barnet, og jeg vil ønske jer alt muligt held og lykke!!  det skal nok komme til jer! 

Anmeld

14. august 2012

VNB

BabyWish2012 <3 skriver:

Ihh hvor dejligt! Er så glad! Selvfølgelig var der ikke noget galt

Held og lykke

mange tak!  det er bare SÅ skønt at vide nu, at alt er helt iorden med  hans hjerte! 

Mine skuldre blev lige 10 kg lettere 

held og lykke med NF på fredag! Det blir da så spænende at se den lille 

Anmeld

14. august 2012

VNB

M (: skriver:

Ej, hvor dejligt! Stort tillykke med de gode nyheder! 

tak søde! det er bare SÅ skønt at vide at alt er helt okay med ham 

Anmeld

14. august 2012

VNB

VIPpigen skriver:

Weee... Hvor er det vidunderlige nyheder. Stor stor tillykke med perfekte lillebror... Ventede bare på gode nyheder om hvordan det var gået.

mange tak søde! 

det er bare virkelig en skøn følelse at vide nu, at alt er helt normalt med ham! 

nu glæder vi os bare HELT vildt til det blir December! 

Anmeld

14. august 2012

VNB

Muhmi skriver:

Juhuu!! Dejlig update søde!

ja ikk! 

det var de allers bedste nyheder vi kunne få! 

så nu ånder vi lettet op og glæder os til at møde den lille drillepind!! 

Anmeld

14. august 2012

VNB

Camillos skriver:

jubii hvor er det bare gode nyheder da

tak søde! Det var jo lige præcis den gode nyhed som vi håbede på! så vi er bare så glade og lettede 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.