MD scanning idag med blandende følelser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

Camillos

VNB skriver:

tak søde! Det var jo lige præcis den gode nyhed som vi håbede på! så vi er bare så glade og lettede 

det kan jeg godt forstå! .. tænk sig du allerede er halvejs   Synes godt nok det går stærkt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

L&V

VNB skriver:

UPDATE: 

Har idag været afsted til den ekstra scanning - og idag lå vores lille dreng bedre, de måtte dog stadig være 2 til at scanne mig, men heldigvis fandt de den blodåre som de ikke kunne se igår den var meget tydelig og jeg kunne selv se den på skærmen også  

De gennemgik hele hans hjerte igen og ALT ser helt perfekt ud!!  Så nu kan vi ånde lettet op og glæde os til at møde en helt sund og rask lille fyr til december! 

Er bare så glad! 

1000 tak for alle jeres søde støttende beskeder i den trælse ventetid i uvished igår 

Havde slet ikke set din tråd før nu.. Hvor er det bare godt og høre der gemmer sig en lækker lille frisk dreng der inde og med et fint

Anmeld

14. august 2012

Annette A

Det var dejligt at høre. Ja de scanninger giver tit anledning til en masse unødige bekymringer.

Skønt han har det fint derinde.

Anmeld

14. august 2012

VNB

Camillos skriver:

det kan jeg godt forstå! .. tænk sig du allerede er halvejs   Synes godt nok det går stærkt!

ja er det ikke bare sindsygt hvor hurtigt tiden går??  jeg fatter det heller ikk.. 

og hvad sket der for at du skal føde om ca 9 uger????! 

Anmeld

14. august 2012

VNB

Månsson skriver:

Havde slet ikke set din tråd før nu.. Hvor er det bare godt og høre der gemmer sig en lækker lille frisk dreng der inde og med et fint

ja det var en slem lille forskrækkelse ham den bette drillepind lige skulle give os.. 

men heldigvis så er alt helt fint!! 

Anmeld

14. august 2012

L&V

VNB skriver:

ja det var en slem lille forskrækkelse ham den bette drillepind lige skulle give os.. 

men heldigvis så er alt helt fint!! 

Ja for pokker.. Uh når han allerede er sådan en bandit nu hvordan ska det så ikke gå når han kommer ud

Anmeld

14. august 2012

VNB

Kellie skriver:

Det var dejligt at høre. Ja de scanninger giver tit anledning til en masse unødige bekymringer.

Skønt han har det fint derinde.

ja nogle gange må man jo sige at man kan blive lidt "unødig" bekymret.. 

men jeg syne at det er rigtig rart at de er så grundige, og følger op på de mindste mistanker 

Anmeld

14. august 2012

VNB

Månsson skriver:

Ja for pokker.. Uh når han allerede er sådan en bandit nu hvordan ska det så ikke gå når han kommer ud

det har vi også snakket om... 

Jeg får helt sikkert hænderne fulde, da hans storebror OG far er på akkurat samme måde 

Anmeld

14. august 2012

Camillos

VNB skriver:

ja er det ikke bare sindsygt hvor hurtigt tiden går??  jeg fatter det heller ikk.. 

og hvad sket der for at du skal føde om ca 9 uger????! 

Jo jeg synes godt nok det er vildt?

Ja hvad sker der for det? hehe ... Ej jeg synes 9 uger er lang tid for mig, har det AHT I MIT bækken, bliver ramt af den ene blærebetændelse efter den anden, har problemer bare jeg skal ned af trapperne med skraldespanden efterhånden pga stærke smerter... 

Men jeg kan i det mindste se en endne på det nu...

Anmeld

14. august 2012

L&V

VNB skriver:

det har vi også snakket om... 

Jeg får helt sikkert hænderne fulde, da hans storebror OG far er på akkurat samme måde 

Ha ha ha arh men altså du får da nok at se til Tror os jeg har en af den slags her ved min side

Men hellere en drillepind en en stille mus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.