Fuck den skide jantelov !!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

crille

Lady Marion <3 skriver:

Jeg er heller ikke så tit på mere , min den mindste er 3 år og oprettede mig da jeg ventede ham   Jeg tror også bare jeg har indset at sådan er vores forhold , man tilpasser sig lidt . Men hendes måde at være på har gjort at jeg trækker mig lidt , fortæller hende aldrig hvis der er sket noget godt nyt eller andet , jeg spørger pænt ind til hendes liv men syntes aldrig rigtigt at hun spørger den anden vej ,, sært man kan få sådan et skævt forhold egentligt   Årh nu vil jeg snart tage på aftenvagt  lidt ærgeligt nu vejret er så godt .

Arbejde.. Godt vejr.. hehe.. 

Jeg harbare en ordentlig slapper dag.. Har lavet INTET i dag andet end at sidde ved skærmen, slappe af og håbe at lillemanden snart giver tegn på at komme ud  

God arbejdslyst  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Lady Marion <3

crille skriver:

Arbejde.. Godt vejr.. hehe.. 

Jeg harbare en ordentlig slapper dag.. Har lavet INTET i dag andet end at sidde ved skærmen, slappe af og håbe at lillemanden snart giver tegn på at komme ud  

God arbejdslyst  

Årh du er heldig  det er sådan en hyggelig tid , er det lige oppe over ?? Hvor skal du føde henne ??  Arhhh skal cykle om 10 min

Anmeld

9. august 2012

crille

Lady Marion <3 skriver:

Årh du er heldig  det er sådan en hyggelig tid , er det lige oppe over ?? Hvor skal du føde henne ??  Arhhh skal cykle om 10 min

Er 37+3 i dag og termin d. 27.. Første barn så det er bare viiildt spændende det hele.. 

Og nyyder tiden, men begynder også at blive utålmodig nu.

Skal føde på Hvidovre og bor næsten lige ved siden af.. Hvor bor du? 

Hvad laver du siden du skal på aftenvagt? 

Anmeld

9. august 2012

Den lykkelige

Lady Marion <3 skriver:

Så må det godt nok også gå hurtigt med dit vægttab når du træner 500 kcal af oveni  Jeg har max trænet et par hundrede hi hi .. må jeg spørge hvorfor du har haft taget på igen ?? Er det i forbindelse med graviditet ?

Ja jeg har tabt næsten 7 kg på 4,5 uge  
Det var + 22 i graviditeten og da jeg fik hormon spiral +7.. så der er lidt at gå igang med

Anmeld

9. august 2012

Kløver

Lady Marion <3 skriver:

vtitilrsisidside

Sikke noget lort og hvor er pco egentligt udbredt i dag   øv altså ..  Du kan tro jeg skal have ny tøj men det bliver jo dyrt da manden har tabt sig ligeså meget

Øv, måske i kan sætte lidt til side, og så ellers ønske tøj til jul måske

Anmeld

10. august 2012

Lady Marion <3

Maja84 skriver:

Øv, måske i kan sætte lidt til side, og så ellers ønske tøj til jul måske

Præcis  Jeg har også fødselsdag i dec så jeg har muligheden for at få rigeligt

Anmeld

10. august 2012

Lady Marion <3

Den lykkelige skriver:

Ja jeg har tabt næsten 7 kg på 4,5 uge  
Det var + 22 i graviditeten og da jeg fik hormon spiral +7.. så der er lidt at gå igang med

Wowwwww  er du wimmer mand hvor er det et flot vægttab , men det tror da pokker   Vild hvad der kan lade sig gøre når man har motivationen .

Anmeld

10. august 2012

Lady Marion <3

crille skriver:

Er 37+3 i dag og termin d. 27.. Første barn så det er bare viiildt spændende det hele.. 

Og nyyder tiden, men begynder også at blive utålmodig nu.

Skal føde på Hvidovre og bor næsten lige ved siden af.. Hvor bor du? 

Hvad laver du siden du skal på aftenvagt? 

Mega spændende    Jamen jeg bor i Hillerød og er i gang med sosu assistent uddannelsen så lige nu er jeg i 4 mdr praktik på Hillerød hospital .. Hvad laver du når ikke du er på barsel ??

Anmeld

10. august 2012

crille

Lady Marion <3 skriver:

Mega spændende   Jamen jeg bor i Hillerød og er i gang med sosu assistent uddannelsen så lige nu er jeg i 4 mdr praktik på Hillerød hospital .. Hvad laver du når ikke du er på barsel ??

Hillerød kender jeg ganske godt.. Er primært vokset op i Allerød. Er du oprindeligt derfra? 

Jeg er pædagog på et fritidshjem og elsker at være pædagog. Overvejer nu meget om jeg skal tilbage efter barsel, men det kan jeg tidsnok mærke efter på. Næste skridt i livet hedder mor og ihh hvor jeg er spændt på det. Har en bonus i forvejen, men det må nu være noget særligt med en man har båret.

Anmeld

10. august 2012

Lady Marion <3

crille skriver:

Hillerød kender jeg ganske godt.. Er primært vokset op i Allerød. Er du oprindeligt derfra? 

Jeg er pædagog på et fritidshjem og elsker at være pædagog. Overvejer nu meget om jeg skal tilbage efter barsel, men det kan jeg tidsnok mærke efter på. Næste skridt i livet hedder mor og ihh hvor jeg er spændt på det. Har en bonus i forvejen, men det må nu være noget særligt med en man har båret.

Født og opvokset i Hillerød og kommet meget i Allerød bla lidt i klub vest hed det    Pædagog det gad jeg også godt , eller skolelærer men har desværre ikke råd til at leve på en su med 3 børn ..  Jeg kan love dig at det er noget helt specielt at bliv mor for 1 gang , man bliver overvældet af følelser man ikke vidste man havde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.