Fuck den skide jantelov !!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

Lady Marion <3

Den lykkelige skriver:

STORT TILLKKE med det! Super flot på kun 3 uger!!
Jeg er selv igang med at tælle kalorier på madlog og motion.. Dejlig at gøre noget godt for sig selv!
Men kun du kan sige hvad vil være passende mht din vægt.. mit mål er 67 kg og jeg er 170 høj ca.. men når du føler dig tilfreds og sund så er tallet jo som sådan lige gyldigt.. Held og lykke med det sidste..

Tak  Det er bare så lækkert at komme i gang og gøre noget der føles sundt og rigtigt og så tilmed blive belønnet .. Jeg har holdt mig på 1300 kcal pr dag og det har gjort at jeg har tabt 5 kg på de 3 uger ... Jeg ser tiden an , måske stopper jeg også før de 65 , men jeg er ret spinkelt bygget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Frk. Himmelblå

Lady Marion <3 skriver:

Jeg har de sidste 3 år skullet tabe 9 kg ca .. Det har bare ikke lykkedes . Nu har manden og jeg brugt vores 3 ugers sommerferie på at tælle kalorier og for pokker hvor det kører ,, Jeg har tabt 5 kg  på at leve sundt og motionere .. Det kan ses tydeligt (da jeg ikke har været rigtig overvægtig) men ingen kommenterer det  Man har lyst til at råbe det ud til verden fordi jeg er stolt ,, Men man tør ikke , jeg har jo en meget overvægtig søster og veninder der ikke kan tabe sig .. Øv det er træls .. Men nu får i den   PIGER JEG ER STOLT   Jeg er 174 høj , Vejer nu 70 kg ligeud , ville gerne ned på 65 som jeg var før graviditet , men hvad syntes i er passende ???

Super sejt!!

En version jeg har brugt for ikke at "støde" overvægtige bekendtskaber er, at jeg er super glad for /og stolt af at være kommet nærmere den krop, jeg ønsker mig.

Og så har jeg tilføjet (netop for ikke at komme i klammeri med jantelov eller folks egne "skygger"), at jeg jo ikke har deciderede vægtproblemer, men blot "mageligheds-problemer".

Så kan de jo sidde og tænke, at de selv har det meget værre, og at det derfor er helt ok, at det er mig, der har præsteret at rette på min krop og mit velvære...

Man må sno sig lidt...

Men godt gået til dig!

Jeg synes, 65 lyder fint, - kommer an på din bygning, - er du spinkel, vil jeg godt mene, du kan komme lidt længere ned...

og 

Anmeld

9. august 2012

chael

Lady Marion <3 skriver:

Ja syntes også 65 var fint dengang   det her har simpelthen været så let og syntes seriøst at jeg har måtte spise en masse (så længe det var de rigtige ting)  Havde jeg fået for meget og overskredet de 1300 kalorier på en dag så gik jeg 5 km ,, Så var jeg på rette kurs igen

Pisse fedt

Anmeld

9. august 2012

Lady Marion <3

Frk. Himmelblå skriver:

Super sejt!!

En version jeg har brugt for ikke at "støde" overvægtige bekendtskaber er, at jeg er super glad for /og stolt af at være kommet nærmere den krop, jeg ønsker mig.

Og så har jeg tilføjet (netop for ikke at komme i klammeri med jantelov eller folks egne "skygger"), at jeg jo ikke har deciderede vægtproblemer, men blot "mageligheds-problemer".

Så kan de jo sidde og tænke, at de selv har det meget værre, og at det derfor er helt ok, at det er mig, der har præsteret at rette på min krop og mit velvære...

Man må sno sig lidt...

Men godt gået til dig!

Jeg synes, 65 lyder fint, - kommer an på din bygning, - er du spinkel, vil jeg godt mene, du kan komme lidt længere ned...

og 

Hi hi hi smart   Det kan være svært for folk at forstå at man gerne vil tabe sig 10 kg når man ikke er meget overvægtig og er inden for sit bmi . Men jeg lignede jo slet ikke mig selv og det gik mig på   jeg er spinkelt bygget og må veje helt ned til 58 mener jeg  ..  Før jeg blev gravid lå jeg på 64-65 kg og det var klædeligt uden at være for tyndt,, Satser på jeg kan ramme de 65 igen

Anmeld

9. august 2012

Den lykkelige

Lady Marion <3 skriver:

Tak  Det er bare så lækkert at komme i gang og gøre noget der føles sundt og rigtigt og så tilmed blive belønnet .. Jeg har holdt mig på 1300 kcal pr dag og det har gjort at jeg har tabt 5 kg på de 3 uger ... Jeg ser tiden an , måske stopper jeg også før de 65 , men jeg er ret spinkelt bygget

Ja du må se tiden an.. jeg har før tabt 25 kg og der var mit mål 60-62 men havde det rigtig godt med mig selv på 65-67 kg så stoppede bare der..
Jeg spiser også 1300 kcal om dagen også træner 500 kcal af daglig..  det giver pote.. og ja det er bare så fedt at være god ved sin krop og se resultater..

Anmeld

9. august 2012

crille

Kan godt forstå dit dilemma i forhold til omverdenen, men det må da være på sin plads at man må glæde sig over når man har succes. Det sig om målet er sat i forhold til vægt, uddannelse eller noget helt andet..

Så et sejt gået og tillykke herfra.. Vil dog sige at vi er nogen der er UTROLIG dårlig til at se når folk omkring os har taget på eller tabt sig. Du er jo meget mere fokuseret på det. Andre ser det måske slet ikke og kommenterer derfor heller ikke på det. Man er sin egen værste kritiker  

Pøj pøj med dine fremtidige mål

Anmeld

9. august 2012

Kløver

SUPER FLOT GÅET

Jeg synes nu vægt 70 kg lyder meget passende, når du er 174, personligt er jeg 168 hvor 65-67 kg er passende, fremfor min oprindelige vægt som engang lå på 60. Tog en masse på takket være medicin fra lægen, kom ned på de 65-67 og i stedet for at tabe yderligere trænede jeg så det strammede lidt op og gav meget sundere resultat desværre taget på igen, og har prøvet alt så skal nu på medicin til hjælp grundet pco. Nå blev længere forklaring.
Glæd dig da endelig, og del din glæde, jeg ville selv ønske mine store anstrengelser gav resultat, men kan sagtens glæde mig på andres vegne

Hvis man altid skal tage hensyn uden glæde for en selv, kan man aldrig glæde sig. Glæde sig over graviditet, sine børn, vægttab, nyt job udd osv. Så vær stolt, det er sgu flot gået, og ville ønske jeg også kunne opnå så flotte resultater

Stort kram og thumbs-up herfra

Anmeld

9. august 2012

Lady Marion <3

Den lykkelige skriver:

Ja du må se tiden an.. jeg har før tabt 25 kg og der var mit mål 60-62 men havde det rigtig godt med mig selv på 65-67 kg så stoppede bare der..
Jeg spiser også 1300 kcal om dagen også træner 500 kcal af daglig..  det giver pote.. og ja det er bare så fedt at være god ved sin krop og se resultater..

Så må det godt nok også gå hurtigt med dit vægttab når du træner 500 kcal af oveni  Jeg har max trænet et par hundrede hi hi .. må jeg spørge hvorfor du har haft taget på igen ?? Er det i forbindelse med graviditet ?

Anmeld

9. august 2012

Lady Marion <3

crille skriver:

Kan godt forstå dit dilemma i forhold til omverdenen, men det må da være på sin plads at man må glæde sig over når man har succes. Det sig om målet er sat i forhold til vægt, uddannelse eller noget helt andet..

Så et sejt gået og tillykke herfra.. Vil dog sige at vi er nogen der er UTROLIG dårlig til at se når folk omkring os har taget på eller tabt sig. Du er jo meget mere fokuseret på det. Andre ser det måske slet ikke og kommenterer derfor heller ikke på det. Man er sin egen værste kritiker  

Pøj pøj med dine fremtidige mål

Tak   ja du har da ret i at man er mere fokuseret på det selv så det kan som sagtens være at ingen kan se det  jeg har jo prøvet at skjule de ekstra tykke lår mave og røv  det er nemlig der alle 9-10 kg har sat sig

Anmeld

9. august 2012

foto på lærred

Tillykke det er flot! Og så under ferie. Det er jo der man normalt tager på, fordi man "hygger" Jeg tænker at det måske ikke er så synligt for andre end for dig selv og det måske er derfor folk ikke kommentere det?

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collage på lærred, wallstiker til børneværelset, dåbs invitationer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.