Fuck den skide jantelov !!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

crille

Lady Marion <3 skriver:

Født og opvokset i Hillerød og kommet meget i Allerød bla lidt i klub vest hed det   Pædagog det gad jeg også godt , eller skolelærer men har desværre ikke råd til at leve på en su med 3 børn ..  Jeg kan love dig at det er noget helt specielt at bliv mor for 1 gang , man bliver overvældet af følelser man ikke vidste man havde

Det sjovt.. haha.. Klub Vest, ja det var der det skete.. Mon vores veje har krydses så.. 

Jeg er også vildt glad for mit fag. Har været lidt omkring, men er slet ikek i tvivl om at jeg har fundet min "hylde".. og så er uddannelsen så bred at man ikke sidder fast, selv hvis man som mig har brug for nye udfordringer fra tid til anden  

Måske skrev du det før, men hvad er det du laver på Hillerød? Det er så dejligt nogen kan, men jeg kan ikke så godt hospitaler længere af gangen. Syntes så ofte det handler om svære situationer (men ikke fødsler selvf  

Ja jeg er meget overrasket over hvor mange følelser man allerede har inden han er kommet ud. 

Tre børn, det lyder lækkert, hvor store er de? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Lady Marion <3

crille skriver:

Det sjovt.. haha.. Klub Vest, ja det var der det skete.. Mon vores veje har krydses så.. 

Jeg er også vildt glad for mit fag. Har været lidt omkring, men er slet ikek i tvivl om at jeg har fundet min "hylde".. og så er uddannelsen så bred at man ikke sidder fast, selv hvis man som mig har brug for nye udfordringer fra tid til anden  

Måske skrev du det før, men hvad er det du laver på Hillerød? Det er så dejligt nogen kan, men jeg kan ikke så godt hospitaler længere af gangen. Syntes så ofte det handler om svære situationer (men ikke fødsler selvf  

Ja jeg er meget overrasket over hvor mange følelser man allerede har inden han er kommet ud. 

Tre børn, det lyder lækkert, hvor store er de? 

Skægt , hvad årgang er det nu du er ? Jeg er 72 er   Jeg er på øre næse hals afd. og jo alle ting er ikke lige sjove   Anede ikke der fandtes tunge og tungerods cancer før jeg havnede der   Jamen jeg har en pige på 19 år og en dreng på 16 år med min ex mand . Med min nye mand har jeg en dreng på 3 år så jeg har rigeligt   Hi hi ,, Så jeg bliver 40 og min datter 20 med 14 dages mellemrum om 6 mdr tid

Anmeld

10. august 2012

crille

Lady Marion <3 skriver:

Skægt , hvad årgang er det nu du er ? Jeg er 72 er   Jeg er på øre næse hals afd. og jo alle ting er ikke lige sjove   Anede ikke der fandtes tunge og tungerods cancer før jeg havnede der   Jamen jeg har en pige på 19 år og en dreng på 16 år med min ex mand . Med min nye mand har jeg en dreng på 3 år så jeg har rigeligt   Hi hi ,, Så jeg bliver 40 og min datter 20 med 14 dages mellemrum om 6 mdr tid

Jeg er 80er.. men gik i byen i Hillerød fra jeg var 14 (Jeg syntes det lyder meget ungt nu, men det syntes jeg ikke dengang

Der er også 20 år mellem min mor og jeg og havde min daværende kæreste været klar dengang, havde jeg også været gravid for 11år siden.. Men det gik ikke anderledes end at jeg måtte vente og nu skal det endelig ske. 

(Den kæreste boede faktisk i Hillerød lige ved siden af hospitalet og hans mor arbejdede derovre. Vi var kærester i 11 år, men var ikke begge klar til at blive forældre og det skal være en fælles beslutning) 

Hov tråden her er da vist lige blevet vores egen.. Måske man skulle sende en besked i stedet.. hihi.. 

Anmeld

10. august 2012

Kløver

Lady Marion <3 skriver:

Præcis  Jeg har også fødselsdag i dec så jeg har muligheden for at få rigeligt

Dejligt med dobbelt op. har selv fødselsdag i dec. Den 25

Anmeld

10. august 2012

Lady Marion <3

Maja84 skriver:

Dejligt med dobbelt op. har selv fødselsdag i dec. Den 25

25 er en skøn dag  det har min søn også.

Anmeld

10. august 2012

Kløver

Lady Marion <3 skriver:

25 er en skøn dag  det har min søn også.

Sikke dog en dejlig dag, julemirakel

Anmeld

10. august 2012

Malene76

Lady Marion <3 skriver:

Jeg har de sidste 3 år skullet tabe 9 kg ca .. Det har bare ikke lykkedes . Nu har manden og jeg brugt vores 3 ugers sommerferie på at tælle kalorier og for pokker hvor det kører ,, Jeg har tabt 5 kg  på at leve sundt og motionere .. Det kan ses tydeligt (da jeg ikke har været rigtig overvægtig) men ingen kommenterer det  Man har lyst til at råbe det ud til verden fordi jeg er stolt ,, Men man tør ikke , jeg har jo en meget overvægtig søster og veninder der ikke kan tabe sig .. Øv det er træls .. Men nu får i den   PIGER JEG ER STOLT   Jeg er 174 høj , Vejer nu 70 kg ligeud , ville gerne ned på 65 som jeg var før graviditet , men hvad syntes i er passende ???

Du er for sej.  

Godt gået. Har I brugt en hjemmeside ala madlog?

KH Malene

Anmeld

10. august 2012

Lady Marion <3

Malene76 skriver:

Du er for sej.  

Godt gået. Har I brugt en hjemmeside ala madlog?

KH Malene

jUHUUU TAK   ja det har vi nemlig og det er så nemt og effektivt.. Den hedder vægttab.nu   ,  super smart 

Anmeld

10. august 2012

Malene76

Lady Marion <3 skriver:

jUHUUU TAK   ja det har vi nemlig og det er så nemt og effektivt.. Den hedder vægttab.nu   ,  super smart 

Det var så lidt.  

KH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.