Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har de sidste 3 år skullet tabe 9 kg ca .. Det har bare ikke lykkedes . Nu har manden og jeg brugt vores 3 ugers sommerferie på at tælle kalorier og for pokker hvor det kører ,, Jeg har tabt 5 kg på at leve sundt og motionere .. Det kan ses tydeligt (da jeg ikke har været rigtig overvægtig) men ingen kommenterer det Man har lyst til at råbe det ud til verden fordi jeg er stolt ,, Men man tør ikke , jeg har jo en meget overvægtig søster og veninder der ikke kan tabe sig .. Øv det er træls .. Men nu får i den PIGER JEG ER STOLT Jeg er 174 høj , Vejer nu 70 kg ligeud , ville gerne ned på 65 som jeg var før graviditet , men hvad syntes i er passende ???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lady Marion <3 skriver: Jeg har de sidste 3 år skullet tabe 9 kg ca .. Det har bare ikke lykkedes . Nu har manden og jeg brugt vores 3 ugers sommerferie på at tælle kalorier og for pokker hvor det kører ,, Jeg har tabt 5 kg på at leve sundt og motionere .. Det kan ses tydeligt (da jeg ikke har været rigtig overvægtig) men ingen kommenterer det Man har lyst til at råbe det ud til verden fordi jeg er stolt ,, Men man tør ikke , jeg har jo en meget overvægtig søster og veninder der ikke kan tabe sig .. Øv det er træls .. Men nu får i den PIGER JEG ER STOLT Jeg er 174 høj , Vejer nu 70 kg ligeud , ville gerne ned på 65 som jeg var før graviditet , men hvad syntes i er passende ???
AalborgPigen skriver:
Yes i really do wehuuu Tak ..
Tillykke med vægttabet
Mht at andre ikke kommentere det. Det kan jo i bund og gtund være ligegyldigt hvad andre syntes, så længe DU SELV er glad for det og det er du jo så mission accomplished
STORT TILLKKE med det! Super flot på kun 3 uger!! Jeg er selv igang med at tælle kalorier på madlog og motion.. Dejlig at gøre noget godt for sig selv!Men kun du kan sige hvad vil være passende mht din vægt.. mit mål er 67 kg og jeg er 170 høj ca.. men når du føler dig tilfreds og sund så er tallet jo som sådan lige gyldigt.. Held og lykke med det sidste..
Isabella_mor skriver: Tillykke med vægttabet Mht at andre ikke kommentere det. Det kan jo i bund og gtund være ligegyldigt hvad andre syntes, så længe DU SELV er glad for det og det er du jo så mission accomplished
Præcis og du har ret Men syntes da det er øv , jeg kommenterer sgu altid hvis jeg kan se folk har tabt sig , fået en flot frisure eller lign . Man bliver da bare så glad
chael skriver: Synes det lyder pisse fedt Jeg er lige så høj som dig og vil gerne ned på det sammeSå det lyder slet ikke urealistisk
Synes det lyder pisse fedt Jeg er lige så høj som dig og vil gerne ned på det sammeSå det lyder slet ikke urealistisk
Ja syntes også 65 var fint dengang det her har simpelthen været så let og syntes seriøst at jeg har måtte spise en masse (så længe det var de rigtige ting) Havde jeg fået for meget og overskredet de 1300 kalorier på en dag så gik jeg 5 km ,, Så var jeg på rette kurs igen
Stéphanie skriver: Det er fandme da også flot, og selvfølgelig skal du have den ros du fortjener!!!!!
Det er fandme da også flot, og selvfølgelig skal du have den ros du fortjener!!!!!
Jaaa Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128