Fuck den skide jantelov !!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

Lady Marion <3

Maja84 skriver:

SUPER FLOT GÅET

Jeg synes nu vægt 70 kg lyder meget passende, når du er 174, personligt er jeg 168 hvor 65-67 kg er passende, fremfor min oprindelige vægt som engang lå på 60. Tog en masse på takket være medicin fra lægen, kom ned på de 65-67 og i stedet for at tabe yderligere trænede jeg så det strammede lidt op og gav meget sundere resultat desværre taget på igen, og har prøvet alt så skal nu på medicin til hjælp grundet pco. Nå blev længere forklaring.
Glæd dig da endelig, og del din glæde, jeg ville selv ønske mine store anstrengelser gav resultat, men kan sagtens glæde mig på andres vegne

Hvis man altid skal tage hensyn uden glæde for en selv, kan man aldrig glæde sig. Glæde sig over graviditet, sine børn, vægttab, nyt job udd osv. Så vær stolt, det er sgu flot gået, og ville ønske jeg også kunne opnå så flotte resultater

Stort kram og thumbs-up herfra

Tak   årh al den skide medicin ,,, Tager selv eltroxin mod for lavt stofskifte og der er også bivirkninger i form af vægt forøgelse efter de lavde noget om ved pillerne , det er træls  Jeg vil gerne lidt længere ned da jeg er meget spinkelt bygget og alle de ekstra kg ikke fordeler sig , de sidder kun på baller lår og mave så det har set fjollet ud   Lækkert at du kan glæde dig på andres vejne og det skal nok lykkedes for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

crille

Lady Marion <3 skriver:

Tak   ja du har da ret i at man er mere fokuseret på det selv så det kan som sagtens være at ingen kan se det  jeg har jo prøvet at skjule de ekstra tykke lår mave og røv  det er nemlig der alle 9-10 kg har sat sig

Ja man gør jo hvad man kan for at fremhæve og skjule.. hehe.. 

Men syntes du er i din fulde ret til selv at bringe det på banen.. Jeg tror bare selv jeg overfor andre der ikke har succes i den kamp, vil fremhæve det som se jeg har sat mig et mål, jeg arbejder for det og det lykkedes mig.. Det kan ingen der holder af dig da andet end at blive stolt af Og det siger jo intet om deres kamp..  

Anmeld

9. august 2012

Lady Marion <3

foto på lærred skriver:

Tillykke det er flot! Og så under ferie. Det er jo der man normalt tager på, fordi man "hygger" Jeg tænker at det måske ikke er så synligt for andre end for dig selv og det måske er derfor folk ikke kommentere det?

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collage på lærred, wallstiker til børneværelset, dåbs invitationer.

Tak   ja og så i ferien   Valgte det skulle være sådan fordi vi var øv over vi ikke havde råd til at rejse i år .. Hi hi så kan du ligeså godt gennemføre den "kedlige" ferie og ende ud med noget godt  og nu syntes jeg jo ferien har været rigtig god , i sundhedens tegn ... Ja tror også det nok har været mere synligt for mig end andre og det har fyldt rigtigt meget i min hjerne

Anmeld

9. august 2012

Lady Marion <3

crille skriver:

Ja man gør jo hvad man kan for at fremhæve og skjule.. hehe.. 

Men syntes du er i din fulde ret til selv at bringe det på banen.. Jeg tror bare selv jeg overfor andre der ikke har succes i den kamp, vil fremhæve det som se jeg har sat mig et mål, jeg arbejder for det og det lykkedes mig.. Det kan ingen der holder af dig da andet end at blive stolt af Og det siger jo intet om deres kamp..  

Du har ret   Men det er ligesom om at det ikke er ligeså lovligt at ønske sig et vægttab når man reelt er i en st 40 . Men for mig var de 10 ekstra kg meget   (og ikke klædeligt)

Anmeld

9. august 2012

Kløver

Lady Marion <3 skriver:

Tak   årh al den skide medicin ,,, Tager selv eltroxin mod for lavt stofskifte og der er også bivirkninger i form af vægt forøgelse efter de lavde noget om ved pillerne , det er træls  Jeg vil gerne lidt længere ned da jeg er meget spinkelt bygget og alle de ekstra kg ikke fordeler sig , de sidder kun på baller lår og mave så det har set fjollet ud   Lækkert at du kan glæde dig på andres vejne og det skal nok lykkedes for dig

Glemte også at skrive at det jo kommer an på kropsbygning, og passer 65 bedre, er det jo det, men stadig super godt gået og er så dejligt når det lykkedes. Jeg har før prøvet, skrap kur gennem motionscenter, levede på ren pulver 1200 kcl med træning, tabte de 2 første uger 2 kg stod derefter stille. Gik på kost igen, samme antal kcl, masser af træning, intet virkede, og måtte opgive og stoppe da jeg blev gravid. Nu er håbet gyn kan hjælpe sikker på du skal få smidt de sidste 5

Folk lægger ikke altid mærke til man taber sig, men de lægger mærke til man ændrer sig, bliver mere glad og får anden udstråling, så vær du kun stolt af dig selv

Anmeld

9. august 2012

Kløver

Lady Marion <3 skriver:

Glemte også at skrive at det jo kommer an på kropsbygning, og passer 65 bedre, er det jo det, men stadig super godt gået og er så dejligt når det lykkedes. Jeg har før prøvet, skrap kur gennem motionscenter, levede på ren pulver 1200 kcl med træning, tabte de 2 første uger 2 kg stod derefter stille. Gik på kost igen, samme antal kcl, masser af træning, intet virkede, og måtte opgive og stoppe da jeg blev gravid. Nu er håbet gyn kan hjælpe sikker på du skal få smidt de sidste 5

Folk lægger ikke altid mærke til man taber sig, men de lægger mærke til man ændrer sig, bliver mere glad og får anden udstråling, så vær du kun stolt af dig selv

Anmeld

9. august 2012

crille

Lady Marion <3 skriver:

Du har ret   Men det er ligesom om at det ikke er ligeså lovligt at ønske sig et vægttab når man reelt er i en st 40 . Men for mig var de 10 ekstra kg meget   (og ikke klædeligt)

Det bliver jeg da helt trist over at læse.. 

Ikke for at ramme alle over en str 36, for man skal se ud og gøre som man vil. Men der må da også være respekt for ens valg, uanset hvilken str. 

Selv har jeg taget ca 25 kg på siden jeg vejde det jeg selv trives bedst med (rygestop først og graviditet nu). Jeg er ikke særlig høj og stiler altså efter en vægt på 55kg næste sommer. 50kg, så står jeg som jeg allerhelst vil og jeg vil da ikke undskylde for nogen, hvis deres mål er højere. Man er bygget forskelligt og har forskellige ønsker. Det må da handle om at vi har det godt med os selv og vores krop.. Når det er sagt, så tænker jeg at man skal passe på med den pokkers vægt og se sig selv i spejlet. Hvornår syntes man selv at man trives bedst  

Tænker at man altid må fremhæve sig selv når man gør noget godt. Man skal bare passe på md at nedgøre andre.. Og når det er sagt, så syntes jeg egentlig at vi danskere nogen gange har lidt for nemt ved at tage andres udtalelser personligt og glemme at vi alle taler ud fra vores eget perspektiv.. 

Anmeld

9. august 2012

Lady Marion <3

Maja84 skriver:

Ej det er da også fuldstændigt vildt at det skal være så svært for dig Håber da gyn. kan hjælpe   Ja man bliver jo rigtigt glad og tilfreds det mærkes tydeligt

Anmeld

9. august 2012

Kløver

Lady Marion <3 skriver:

såpsåsåmånå

Ej det er da også fuldstændigt vildt at det skal være så svært for dig Håber da gyn. kan hjælpe   Ja man bliver jo rigtigt glad og tilfreds det mærkes tydeligt

Det Er desværre pga pco, så hjælper deres midler ikke, går jeg på p-piller en periode når jeg er færdig med at få børn, og prøver igen, da det hjælper med at holde det nede

Det giver helt sikkert noget, og når du er færdig, kan du jo belønne dig selv med noget velfortjent lækkert nyt tøj

Anmeld

9. august 2012

Lady Marion <3

crille skriver:

Det bliver jeg da helt trist over at læse.. 

Ikke for at ramme alle over en str 36, for man skal se ud og gøre som man vil. Men der må da også være respekt for ens valg, uanset hvilken str. 

Selv har jeg taget ca 25 kg på siden jeg vejde det jeg selv trives bedst med (rygestop først og graviditet nu). Jeg er ikke særlig høj og stiler altså efter en vægt på 55kg næste sommer. 50kg, så står jeg som jeg allerhelst vil og jeg vil da ikke undskylde for nogen, hvis deres mål er højere. Man er bygget forskelligt og har forskellige ønsker. Det må da handle om at vi har det godt med os selv og vores krop.. Når det er sagt, så tænker jeg at man skal passe på med den pokkers vægt og se sig selv i spejlet. Hvornår syntes man selv at man trives bedst  

Tænker at man altid må fremhæve sig selv når man gør noget godt. Man skal bare passe på md at nedgøre andre.. Og når det er sagt, så syntes jeg egentlig at vi danskere nogen gange har lidt for nemt ved at tage andres udtalelser personligt og glemme at vi alle taler ud fra vores eget perspektiv.. 

Min søster vejer jo 50 kg for meget så i hendes øjne er jeg jo en mager jagthund som nærmest var undervægtig før  Når jeg har snakket om vægt tab eller at jeg var trist over min nye figur blev hun jo nærmest vred .. Det er så pisse irriterende , for jeg er ikke en forkælet møgunge der råber efter ros og opmærksomhed .. Jeg er en kvinde på snart 40 der har haft et rygestop, født 3 børn og vejer 10 kg for meget ... Så siger folk jamen du er jo heller ikke 20 mere og du har jo fået 3 børn ??  JA ??  og det giver mig ikke ret til at se godt ud mere ??????? Grrrrrrrr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.