Fuck den skide jantelov !!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

Lady Marion <3

Maja84 skriver:

Det Er desværre pga pco, så hjælper deres midler ikke, går jeg på p-piller en periode når jeg er færdig med at få børn, og prøver igen, da det hjælper med at holde det nede

Det giver helt sikkert noget, og når du er færdig, kan du jo belønne dig selv med noget velfortjent lækkert nyt tøj

Sikke noget lort og hvor er pco egentligt udbredt i dag   øv altså ..  Du kan tro jeg skal have ny tøj men det bliver jo dyrt da manden har tabt sig ligeså meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

crille

Lady Marion <3 skriver:

Min søster vejer jo 50 kg for meget så i hendes øjne er jeg jo en mager jagthund som nærmest var undervægtig før  Når jeg har snakket om vægt tab eller at jeg var trist over min nye figur blev hun jo nærmest vred .. Det er så pisse irriterende , for jeg er ikke en forkælet møgunge der råber efter ros og opmærksomhed .. Jeg er en kvinde på snart 40 der har haft et rygestop, født 3 børn og vejer 10 kg for meget ... Så siger folk jamen du er jo heller ikke 20 mere og du har jo fået 3 børn ??  JA ??  og det giver mig ikke ret til at se godt ud mere ??????? Grrrrrrrr

Øv.. Jeg syntes ærligt det er tarveligt.. Forstår ikke følelsen af at blive vred på andre fordi man ikke selv kan opnå sine egne mål. Det kan der være mange årsager til, men du nedgør hende jo på ingen måde ved at ønske noget andet for dig selv. Hun er da din søster og må da elske at det går dig godt. Især da jeg kan høre at det ikke er et mål der er faldet dig nemt. Du tager kampen op og det virker. Det er da for SEJT!!! 

Jeg syntes vi til tider er begyndt at accceptere overvægt lige lidt meget og det kan pludselig blive tabu at ville noget andet. Sørgeligt.

Altså : Fordi man selv ønsker og kæmper for at være slank, er man jo ikke efter dem der ikke ønsker det eller ikke kan opnå det mål.. 

Og lige en ekstra til dig. Hvor er det en fantastisk tanke. Rygestop, børn og alder gør da at kroppen ændrer sig og det skal man da også acceptere, men det har da intet at gøre med hvorvidt man gør dit bedste for at se ud og have det som man vil. 

Anmeld

9. august 2012

Lady Marion <3

crille skriver:

Øv.. Jeg syntes ærligt det er tarveligt.. Forstår ikke følelsen af at blive vred på andre fordi man ikke selv kan opnå sine egne mål. Det kan der være mange årsager til, men du nedgør hende jo på ingen måde ved at ønske noget andet for dig selv. Hun er da din søster og må da elske at det går dig godt. Især da jeg kan høre at det ikke er et mål der er faldet dig nemt. Du tager kampen op og det virker. Det er da for SEJT!!! 

Jeg syntes vi til tider er begyndt at accceptere overvægt lige lidt meget og det kan pludselig blive tabu at ville noget andet. Sørgeligt.

Altså : Fordi man selv ønsker og kæmper for at være slank, er man jo ikke efter dem der ikke ønsker det eller ikke kan opnå det mål.. 

Og lige en ekstra til dig. Hvor er det en fantastisk tanke. Rygestop, børn og alder gør da at kroppen ændrer sig og det skal man da også acceptere, men det har da intet at gøre med hvorvidt man gør dit bedste for at se ud og have det som man vil. 

Jalousi kan være en grim ting   Det må jo være det der trykker ,, Hun har ind i mellem svært ved at glædes på mine vejne .. Ja syntes også tendensen er at det er mere ok at være overvægtig i dag , men der bliver ikke tænkt over det sundhedsskadelige i det , der er jo stor risiko for hjerte kar sygdomme og type 2 diabetes ...

Anmeld

9. august 2012

crille

Lady Marion <3 skriver:

Jalousi kan være en grim ting   Det må jo være det der trykker ,, Hun har ind i mellem svært ved at glædes på mine vejne .. Ja syntes også tendensen er at det er mere ok at være overvægtig i dag , men der bliver ikke tænkt over det sundhedsskadelige i det , der er jo stor risiko for hjerte kar sygdomme og type 2 diabetes ...

Præcis.. så væk med de der pegefingre.. FLOT gået af dig!

Har du prøvet at fortælle hende at det gør dig ked af det at hun ikke roser din succes? 

Anmeld

9. august 2012

Lady Marion <3

crille skriver:

Præcis.. så væk med de der pegefingre.. FLOT gået af dig!

Har du prøvet at fortælle hende at det gør dig ked af det at hun ikke roser din succes? 

Uhaaaa    Hun har selv sagt en gang at hun ind i mellem havde det lidt svært med mig    Jeg har været den heldige og tog de rigtige valg i livet og hun tog de forkerte ,, ,   Jeg har "familielivet" villa volvo og vovhund , fandt den rigtige mand , alt går som smurt (tror hun , man har da altid glæder og sorger i sit liv ) og hun sidder i alment boligbyggeri med 3 børn med forskellige mænd og kæmpe gæld ..  Men hun er jo min søster  og jeg ser da ikke ned på hende på trods af de valg hun tog i livet , villa volvo og vovhund er da ikke et mål i livet og det gør nødvendigvis ikke en mere lykkelig ,, når nu kom jeg da helt ud på et sidespor   min søster er i øvrigt 5 år ældre end mig ..

Anmeld

9. august 2012

crille

Lady Marion <3 skriver:

Uhaaaa   Hun har selv sagt en gang at hun ind i mellem havde det lidt svært med mig    Jeg har været den heldige og tog de rigtige valg i livet og hun tog de forkerte ,, ,   Jeg har "familielivet" villa volvo og vovhund , fandt den rigtige mand , alt går som smurt (tror hun , man har da altid glæder og sorger i sit liv ) og hun sidder i alment boligbyggeri med 3 børn med forskellige mænd og kæmpe gæld ..  Men hun er jo min søster  og jeg ser da ikke ned på hende på trods af de valg hun tog i livet , villa volvo og vovhund er da ikke et mål i livet og det gør nødvendigvis ikke en mere lykkelig ,, når nu kom jeg da helt ud på et sidespor   min søster er i øvrigt 5 år ældre end mig ..

Uhh, lyder til der ligger meget andet bag end det med vægten. Det giver mening.. 

Har også en bror der ikke har haft det lige så nemt som mig, så kender godt de der søskendefølelser der gør det lidt sværere at glædes over succeer.. 

Men jeg tror på at det altid er bedst om at fortælle hvordan man har det. Nogen bliver man tættere med, nogen bliver mere fjern, men det der virkelig betyder noget er da vigtigt at de ved til.. og så kan man øve sig i at sige pyt med resten og elske dem omkring sig i det omfang man kan mødes på midten.. 

Bliver vist lidt diffust det jeg skriver, men måske giver det mening. Det jo pludselig en dyb snak  

Anmeld

9. august 2012

Lady Marion <3

crille skriver:

Uhh, lyder til der ligger meget andet bag end det med vægten. Det giver mening.. 

Har også en bror der ikke har haft det lige så nemt som mig, så kender godt de der søskendefølelser der gør det lidt sværere at glædes over succeer.. 

Men jeg tror på at det altid er bedst om at fortælle hvordan man har det. Nogen bliver man tættere med, nogen bliver mere fjern, men det der virkelig betyder noget er da vigtigt at de ved til.. og så kan man øve sig i at sige pyt med resten og elske dem omkring sig i det omfang man kan mødes på midten.. 

Bliver vist lidt diffust det jeg skriver, men måske giver det mening. Det jo pludselig en dyb snak  

Ha ha ja den blev pludselig dyb og forstår godt hvad du mener   Har engang prøvet at skrive hende en lang mail (jeg er bedre på skrift) Der var opstået noget uenighed mellem vores teenage døtre , det endte ud i at hun blev så tosset og slettede mig og mine børn på facebook Vi snakkede ikke sammen i et år og snakker kun sammen nu fordi jeg tog kontankt igen ,,, Du virker som en skøn person , er du ny herinde ??

Anmeld

9. august 2012

crille

Lady Marion <3 skriver:

Ha ha ja den blev pludselig dyb og forstår godt hvad du mener   Har engang prøvet at skrive hende en lang mail (jeg er bedre på skrift) Der var opstået noget uenighed mellem vores teenage døtre , det endte ud i at hun blev så tosset og slettede mig og mine børn på facebook Vi snakkede ikke sammen i et år og snakker kun sammen nu fordi jeg tog kontankt igen ,,, Du virker som en skøn person , er du ny herinde ??

hehe.. tak for rosende ord Ja det blev pludselig en god snak vi kom ud i der.

Ved ikke hvad ny vil sige, men oprettede mig i starten af graviditeten og er nu ved slutningen, så helt ny er jeg vel ikke og syntes ellers jeg kommer med mange indlæg Men har heller ikke lige set dig før tror jeg. 

Lyder rigtig svært med din søs.. Man vil jo heller ikke miste.. Måske det bare er godt at du kan finde ros på succeer om vægt andre steder

Synd at hun bliver så ramt at hun vælger helt fra.. Synd for dig, men bestemt også for hende. Godt hun tog imod da du tog kontakt igen og flot at du gjorde det.

Havde selv en periode hvor jeg overvejede meget om man skulle sortere, både i familie og vennekreds, da jeg følte mig skuffet og svigtet.. og nogen holdt heller ikke, men flere har jeg nu lært at holde af i det omfang de kan være der. Især at holde kontakten til min far har jeg ikke fortrudt. Han har nogen gange haft svært ved sin rolle, men er et dejligt menneske og vi får det bedre og bedre jo ældre jeg bliver. Lige nu er han helt ekstatisk over at jeg er gravid  

Anmeld

9. august 2012

Lady Marion <3

crille skriver:

Ved ikke hvad ny vil sige, men oprettede mig i starten af graviditeten og er nu ved slutningen, så helt ny er jeg vel ikke og syntes ellers jeg kommer med mange indlæg Men har heller ikke lige set dig før tror jeg. 

Lyder rigtig svært med din søs.. Man vil jo heller ikke miste.. Måske det bare er godt at du kan finde ros på succeer om vægt andre steder

Synd at hun bliver så ramt at hun vælger helt fra.. Synd for dig, men bestemt også for hende. Godt hun tog imod da du tog kontakt igen og flot at du gjorde det.

Havde selv en periode hvor jeg overvejede meget om man skulle sortere, både i familie og vennekreds, da jeg følte mig skuffet og svigtet.. og nogen holdt heller ikke, men flere har jeg nu lært at holde af i det omfang de kan være der. Især at holde kontakten til min far har jeg ikke fortrudt. Han har nogen gange haft svært ved sin rolle, men er et dejligt menneske og vi får det bedre og bedre jo ældre jeg bliver. Lige nu er han helt ekstatisk over at jeg er gravid  

Jeg er heller ikke så tit på mere , min den mindste er 3 år og oprettede mig da jeg ventede ham   Jeg tror også bare jeg har indset at sådan er vores forhold , man tilpasser sig lidt . Men hendes måde at være på har gjort at jeg trækker mig lidt , fortæller hende aldrig hvis der er sket noget godt nyt eller andet , jeg spørger pænt ind til hendes liv men syntes aldrig rigtigt at hun spørger den anden vej ,, sært man kan få sådan et skævt forhold egentligt   Årh nu vil jeg snart tage på aftenvagt  lidt ærgeligt nu vejret er så godt .

Anmeld

9. august 2012

Lady Marion <3

crille skriver:

Fedt for øvrigt at forholdet til din far bliver bedre og bedre ,, Ja man gør jo på et tidspunt op med om det er bedst de er der halvt frem for slet ikke at være der   Ærgeligt det skal være sådan .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.