Lady Marion <3 skriver:
Ha ha ja den blev pludselig dyb og forstår godt hvad du mener
Har engang prøvet at skrive hende en lang mail (jeg er bedre på skrift) Der var opstået noget uenighed mellem vores teenage døtre , det endte ud i at hun blev så tosset og slettede mig og mine børn på facebook
Vi snakkede ikke sammen i et år og snakker kun sammen nu fordi jeg tog kontankt igen ,,, Du virker som en skøn person , er du ny herinde ?? 
hehe.. tak for rosende ord
Ja det blev pludselig en god snak vi kom ud i der.
Ved ikke hvad ny vil sige, men oprettede mig i starten af graviditeten og er nu ved slutningen, så helt ny er jeg vel ikke og syntes ellers jeg kommer med mange indlæg
Men har heller ikke lige set dig før tror jeg.
Lyder rigtig svært med din søs.. Man vil jo heller ikke miste.. Måske det bare er godt at du kan finde ros på succeer om vægt andre steder 
Synd at hun bliver så ramt at hun vælger helt fra.. Synd for dig, men bestemt også for hende. Godt hun tog imod da du tog kontakt igen og flot at du gjorde det.
Havde selv en periode hvor jeg overvejede meget om man skulle sortere, både i familie og vennekreds, da jeg følte mig skuffet og svigtet.. og nogen holdt heller ikke, men flere har jeg nu lært at holde af i det omfang de kan være der. Især at holde kontakten til min far har jeg ikke fortrudt. Han har nogen gange haft svært ved sin rolle, men er et dejligt menneske og vi får det bedre og bedre jo ældre jeg bliver. Lige nu er han helt ekstatisk over at jeg er gravid
Anmeld