hvor mange af jer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
twinny skriver:

dine udtryk.

Det første jeg sagde var: Hvorfor ser hans hoved sådan ud? Det er jo helt langt?

Og min kæreste sagde: Han ligner en chorizopølse. Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

twinny

mor:) skriver:

Det første jeg sagde var: Hvorfor ser hans hoved sådan ud? Det er jo helt langt?

Og min kæreste sagde: Han ligner en chorizopølse. Hehe

igen måtte jeg lige grine.

Anmeld

7. august 2012

aya-zia

Jeg har svært ved at sætte mig ind i det, da jeg selv ikke havde det sådan, men derfor skal du have lov til at føle som du gør

Det er kun dig der ved hvorfor du har det som du har det, og hvis det fungerer for din familie så skal ingen da kritisere dig for det

jeg er overbevist om (har han fortalt) at mine pigers far var OVER lykkelig over han måtte holde dem først...

han havde bare stået der på sidelinjen i 9 måneder og ikke har kunnet andet end og mærke uden på...

men at få barnet i armene før mig... ja det var mere end han turde håbe på...

jeg sage det til dem men den første og da jeg så hvor stolt han blev... valgte jeg at lige meget hvad skulle han ha den oplevelse igen hvis der kom flere børn og det gjorte der jo...

jeg vil ikke bytte den glæde ejg så i hans øjne for noget i verden.

Anmeld

7. august 2012

twinny skriver:

igen måtte jeg lige grine.

Hehe. Vi griner også når vi tænker tilbage på det.

Han havde også helt sort hår og masser af det. Så det sorte fyldige hår sammen med den ekstrem røde hud...ja så lignte han altså lidt af en besat chorizopølse. hihi.

Nu har han gyldenblond hår og en normal hudfarve og et normalt hoved - måske en anelse stort, som farmands

Anmeld

7. august 2012

aya-zia skriver:

jeg er overbevist om (har han fortalt) at mine pigers far var OVER lykkelig over han måtte holde dem først...

han havde bare stået der på sidelinjen i 9 måneder og ikke har kunnet andet end og mærke uden på...

men at få barnet i armene før mig... ja det var mere end han turde håbe på...

jeg sage det til dem men den første og da jeg så hvor stolt han blev... valgte jeg at lige meget hvad skulle han ha den oplevelse igen hvis der kom flere børn og det gjorte der jo...

jeg vil ikke bytte den glæde ejg så i hans øjne for noget i verden.

sød tankegang.

Og du har ret - farmand er meget på sidelinjen

Anmeld

7. august 2012

twinny

Hehe. Vi griner også når vi tænker tilbage på det.

Han havde også helt sort hår og masser af det. Så det sorte fyldige hår sammen med den ekstrem røde hud...ja så lignte han altså lidt af en besat chorizopølse. hihi.

Nu har han gyldenblond hår og en normal hudfarve og et normalt hoved - måske en anelse stort, som farmands

jamen altså.

Det er godt han ser normal ud nu.

Anmeld

7. august 2012

twinny skriver:

jamen altså.

Det er godt han ser normal ud nu.

Jaa

Anmeld

7. august 2012

Clisolka

Carl-Emil's mor skriver:

ville ikke røre ved jeres nyfødte børn?

Sidder lige og ser et af de programmer vi ikke må snakke om ( mener jeg nok&nbsp og kan virkelig ikke forstå at man kan nægte at røre ved sit eget barn

Så af ren nysgerrighed - oplevede nogle af jer andre det også ? og hvorfor hvis I vil fortælle det?

Jeg ville godt røre, men måtte ikke før hun var 2 timer gammel  Jeg fik et AKS, så den stolte fader måtte sidde med tårer i øjnene og holde hende imens jeg blev syet sammen 

Anmeld

7. august 2012

aya-zia

sød tankegang.

Og du har ret - farmand er meget på sidelinjen

manget tak...

nun er han så min x... men han siger stadig tit tak til mig fordi han fik den oplevelse... han ved at han nok aldrig får den igen... så de to gang han fik den er ubeskrivelig siger han...

mine nye kæreste og jeg snakker også om børn... og hvis det sker ja så bliver det også på den måde...

Anmeld

7. august 2012

VIPpigen

Jeg forstår det ikke... Da Lilje blev født og hun kom op både kyssede og krammede jeg hende. Jeg havde hende kun i ganske kort tid... Måske 5-10 sekunder fordi hun knirkede en del... Så da samtlige jordmødre og børnelæger havde tjekket hende røg hun på neo. Jeg håber at kunne få en ny graviditet en dag, og opleve det ordentligt. Håber også jeg må være højgravid en dag, sådan hvor du kommer over 37+... Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.