hvor mange af jer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

Lovely<3

grinny skriver:

For det første synes jeg på ingen måde at du kan sammenligne situationen med at hun fik fjernet sit barn!

Og jeg kan egentlig godt følge hende lidt, hun er jo nærmest i chok over at hun har født - sådan er der vel bare nogen der har det? Det betyder jo ikke at hun ikke elsker sit barn, de følelser der kommer under en fødsel er man vel ikke selv herre over?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
aya-zia skriver:

manget tak...

nun er han så min x... men han siger stadig tit tak til mig fordi han fik den oplevelse... han ved at han nok aldrig får den igen... så de to gang han fik den er ubeskrivelig siger han...

mine nye kæreste og jeg snakker også om børn... og hvis det sker ja så bliver det også på den måde...

men vil du ikke også gerne selv have den oplevelse?

Anmeld

7. august 2012

aya-zia

mor:) skriver:

men vil du ikke også gerne selv have den oplevelse?

nej endelig ikke...

jeg har de 9 måneder og resten af deres liv...

at jeg skal overlade en oplevelse til fædrene ja det skader mig ikke...

og ja så får jeg lige lov til og komme til en smule kræfter... det er jo ikke sådan jeg SLET ik vil se eller røre dem... jeg vil bare ik holde dem de første 10 min...

Anmeld

7. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
aya-zia skriver:

nej endelig ikke...

jeg har de 9 måneder og resten af deres liv...

at jeg skal overlade en oplevelse til fædrene ja det skader mig ikke...

og ja så får jeg lige lov til og komme til en smule kræfter... det er jo ikke sådan jeg SLET ik vil se eller røre dem... jeg vil bare ik holde dem de første 10 min...

forstår egentlig godt hvad du skriver.

men tror nu jeg personligt...desværre...ikke kan give afkald på dette og derfor må min kæreste nøjes med at skære i navlesnoren

Anmeld

7. august 2012

aya-zia

mor:) skriver:

forstår egentlig godt hvad du skriver.

men tror nu jeg personligt...desværre...ikke kan give afkald på dette og derfor må min kæreste nøjes med at skære i navlesnoren

hehe

jamen jeg kan da også godt forstå alle jer som ikke vil give afkald på oplevelsen...

tror også man skal være MEGET underlig for ikke og ha noget imod ikke og opleve det hehe (lige som mig)

men jeg fortryder ik et sekundt.

Anmeld

7. august 2012

MorAnna.

Jeg har holdt mine lige efter fødslen, undtagen mine tvillinger. Tvilling A nåede vi ikke at holde i live. Tvilling B holdte vi for første gang da han var 2 måneder.

Der findes intet mere fantastisk end små nyfødte bebser

Anmeld

7. august 2012

Mother-love

Ja det er ganske forfærdeligt at man kan have det sådan over for sit nyfødte barn. Jeg så det da det var nye afsnit. Jeg var virkelig ved at brække mig over at hun kunne være sådan.

Jeg kunne slet ikke holde fingrene fra isabella. Jrg fik pks, først kom hun over til far, og så fik jeg noget morfin som jeg ikke kunne tåle. Så da hun blev lagt op til mig skulle jeg brække mig fordi jeg blev så dårlig af morfinen. Så far måtte tage hende igen og jeg kastede mavesyre op. Men så kom hun også ned til mig igen. Og siden har jeg kun haft mere og mere lyst til at kysse og kramme hende.

Anmeld

8. august 2012

Nadia&Daniel

Pga Laura kom til verden ved planlagt kejsersnit, kunne jeg selvfølgelig ikke få hende op til mig. Det gjorde Daniel derimod (da hun var blevet undersøgt og gjort rent).. Jeg vil ikke undværer det syn, at se manden i mit liv sidde med vores datter  det lyste ud af ham, og han havde glædeståre i øjene

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. august 2012

Den lykkelige

Jeg så også de der afsnit omkring det.. Jeg har aldrig set de unge mødre før.. men har set de der programmer som lige har været og jeg synes altså hun er for meget hvis jeg må sige min ærlige mening.. ved godt at man reagere forskelligt osv inden, under og efter fødslen.. men stadig.. synes sku det lidt for meget!

Anmeld

13. august 2012

Gittemor09

Kay skriver:

hvornår er det egentlig de nye afsnit starter??

de starter imorgen d. 14.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.