hvor mange af jer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

Carl-Emil's mor

kicha skriver:

Nej gjorde jeg ik - nåede jeg slet ik  så sagde det først da han lå der

okay

er rart med lidt forklaring bag

så tak for at du gerne ville stå frem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Tona

Carl-Emil's mor skriver:

ville ikke røre ved jeres nyfødte børn?

Sidder lige og ser et af de programmer vi ikke må snakke om ( mener jeg nok&nbsp og kan virkelig ikke forstå at man kan nægte at røre ved sit eget barn

Så af ren nysgerrighed - oplevede nogle af jer andre det også ? og hvorfor hvis I vil fortælle det?

Nu ved jeg ikke lige hvad det er for en sag i snakker om (men er nysgerrig?)

Men jeg tænker at ved nogle former for efterfødselsreaktioner er det der en normal del af mønsteret at ikke kunne håndtere sit barn. Det er jo vildt tragisk når det sker for den stakkels lille familie, men ikke noget man kan klandre den kvinde for som blive ramt af det, for det er jo en sygdom

Anmeld

7. august 2012

bobbles

Carl-Emil's mor skriver:

Sidder lige og ser et af de programmer vi ikke må snakke om ( mener jeg nok&nbsp og kan virkelig ikke forstå at man kan nægte at røre ved sit eget barn

Så af ren nysgerrighed - oplevede nogle af jer andre det også ? og hvorfor hvis I vil fortælle det?

det havde jeg intet imod overhovedet! ved min første fødsel var det akut kejsersnit hun var tæt på at dø, og lå med en masse slanger og i respirater så der gik derværre 4 dage før jeg fik hende op på min mave

anden gang var det også akut kejsersnit fødte 19.06 og blev derefter ført til overvågningsstuen og kom ind til min nyfødte datter og kæreste kl ca 21 også lå jeg med hende i over en time, hun lå bare på min mave mens jeg nussede hende, vi nød det begge meget!

Anmeld

7. august 2012

morethanperfect

Carl-Emil's mor skriver:

dejligt at læse

Jamen jeg forstår bare ikke hvorfor

hun spørg jo flere gange om han ikke kan blive taget væk

Ja 

Forstår det virkelig slet heller ikke . Men sådan er der åbenbart nogle der har det .. 

Anmeld

7. august 2012

Princesspigen

Carl-Emil's mor skriver:

se det giver jo også klar mening i min verden men det med at man ikke kan lide sit barn fordi det ligner sin far

vor herre på jomfru marias ***** hvad regnede du med sveske?

At han lignede brad pit?

men dejligt I alligvel fik en god oplevelse

hvis man kikker på nogle af de "senere" programmer at samme pige, så er hun vildt meget forelsket i drengens far som bor i tyrkiet.. måske det er savnet til denne der gør hun græder over han liger sin far ? ?

bare min tanke

Anmeld

7. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

jeg kan huske hvor underligt jeg synes det hele var, men jeg ville godt holde min lille dreng, der havde et helt aflangt hoved og var rød som en chorizopølse (Det rettede sig heldigvis hehe)

Men det er jo forskelligt hvordan folk reagerer efter sådan en fødsel, hvilket kan være for meget for nogen. Det at hun viste sig for ikke at være super egnet som mor har intet med hendes kærlighed til sit barn at gøre eller til hendes fødselsreaktion.

Anmeld

7. august 2012

aya-zia

Carl-Emil's mor skriver:

nu bliver jeg nok hakket på men...

JEG RØRTE IKKE MIT BARN...INGEN AF DEM...

jeg ville ganske enkel ikke.... jeg havde brug for 10 min hvor jeg bare var mig....

så de kom direkte over til deres far... ikke noget med at skulle op til mig... nej tak....

og sådan bliver det også ved de næste når den tid kommer....

Anmeld

7. august 2012

twinny

mor:) skriver:

jeg kan huske hvor underligt jeg synes det hele var, men jeg ville godt holde min lille dreng, der havde et helt aflangt hoved og var rød som en chorizopølse (Det rettede sig heldigvis hehe)

Men det er jo forskelligt hvordan folk reagerer efter sådan en fødsel, hvilket kan være for meget for nogen. Det at hun viste sig for ikke at være super egnet som mor har intet med hendes kærlighed til sit barn at gøre eller til hendes fødselsreaktion.

dine udtryk.

Anmeld

7. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
aya-zia skriver:

nu bliver jeg nok hakket på men...

JEG RØRTE IKKE MIT BARN...INGEN AF DEM...

jeg ville ganske enkel ikke.... jeg havde brug for 10 min hvor jeg bare var mig....

så de kom direkte over til deres far... ikke noget med at skulle op til mig... nej tak....

og sådan bliver det også ved de næste når den tid kommer....

Jeg har svært ved at sætte mig ind i det, da jeg selv ikke havde det sådan, men derfor skal du have lov til at føle som du gør

Det er kun dig der ved hvorfor du har det som du har det, og hvis det fungerer for din familie så skal ingen da kritisere dig for det

Anmeld

7. august 2012

Solstrålebørn

twinny skriver:

en eller anden må lige skriv i PB, hvem vi snakker om?

Jeg kunne slet ikke lade vær med at nusse og putte, kysse og kramme da de var nyfødte. Men det kan jeg stadigvæk ikke.

Det samme her 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.