hvor mange af jer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

twinny

det er natacha nikita fra de unge mødre..

nååå tak for svaret.

Ja, det synes jeg lyder underligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

An&Jo

Carl-Emil's mor skriver:

heheh nåh ok turde bare ikke skrive med navn

Men dejligt at læse

Kan simpelthen bare ikke forstå sådan noget

nej jeg forstår det heller ikke..

jeg værnede over ham som en høg og ikke hvem som helst fik lov at røre ham.. han skulle bare være ved mig..

Anmeld

7. august 2012

Janni.

Min eneste tanke var at få ham vendt om, så jeg kunne se hans ansigt istedet for hans numse.. hihi... 

Anmeld

7. august 2012

Kay

hvornår er det egentlig de nye afsnit starter??

Anmeld

7. august 2012

Carl-Emil's mor

Janni. skriver:

Min eneste tanke var at få ham vendt om, så jeg kunne se hans ansigt istedet for hans numse.. hihi... 

Jeg havde også bare behov for at få ham vendt fordi at jeg have set ham så mange gange i 3D at jeg jo vidste hvordan at han så ud og derfor skulle jeg bare se ham rigtigt jo

Anmeld

7. august 2012

MyLove E

Jeg ville meget gerne men fik i første omgang desværre ikke til det i mere end 10 sek. Så tog de ham og gav ham ilt og tog ham med på børne afdeling :-(

Han var heldigvis hurtig fin og frisk:-):-):-)

Men nu bliver jeg nysgerrig. Hvilket program snakker du om:-)

Anmeld

7. august 2012

B&J

Carl-Emil's mor skriver:

dejligt at læse søde

Sådan har jeg det også og jeg nyder at carl-emil er verdens bedste kysser og at han nyder at møsse med sin mor

Men i det program der - der var armene ude fra kroppen og hænderne ville slet ikke røre ved barnet og der blev flere gange spurgt om barnet ikke kunne blive taget væk

sidder bare og tænker at ja wonderwhy man fik fjernet barnet i sidste ende

jeg tror aldrig jeg ville få det sådan det lyder ikke særligt godt da

hihhihihi daniel siger nogle gange addd mor og tørre sig om munden men så kaster jeg mig over ham og kysser ham i hele hovede også griner han hihihihih

åhhh dejligt du rigtigt kan få sådan nogle gode kysser det er også dejligt

Anmeld

7. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Janni. skriver:

Hé Hé hvor sødt!! Vh stine

Anmeld

7. august 2012

grinny

For det første synes jeg på ingen måde at du kan sammenligne situationen med at hun fik fjernet sit barn!

Og jeg kan egentlig godt følge hende lidt, hun er jo nærmest i chok over at hun har født - sådan er der vel bare nogen der har det? Det betyder jo ikke at hun ikke elsker sit barn, de følelser der kommer under en fødsel er man vel ikke selv herre over?

Anmeld

7. august 2012

Carl-Emil's mor

hvor er det dog dejligt at læse om jeres oplevelser og at I havde det godt

Men håber lidt der måske er en som ikke havde det sådan der tør komme på banen med hvorfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.