hvor mange af jer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

Janni.

Carl-Emil's mor skriver:

Jeg havde også bare behov for at få ham vendt fordi at jeg have set ham så mange gange i 3D at jeg jo vidste hvordan at han så ud og derfor skulle jeg bare se ham rigtigt jo

Jeg skulle også se om han lignede ham fra 3D skanningen.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Janni.

StineW79 skriver:

Hé Hé hvor sødt!! Vh stine

Jamen jeg skulle se om han lignede ham fra 3D skanningen. 

Anmeld

7. august 2012

PernilleogLouis

Jeg bad dem faktisk om at fjerne min dreng da de lagde ham op - havde mange smerter og da hun begyndte at trykke mig på maven blev det være så jeg var bange for at jeg ville tabe ham - så nej ville faktisk ik ha ham m det samme 

Anmeld

7. august 2012

Carl-Emil's mor

grinny skriver:

For det første synes jeg på ingen måde at du kan sammenligne situationen med at hun fik fjernet sit barn!

Og jeg kan egentlig godt følge hende lidt, hun er jo nærmest i chok over at hun har født - sådan er der vel bare nogen der har det? Det betyder jo ikke at hun ikke elsker sit barn, de følelser der kommer under en fødsel er man vel ikke selv herre over?

det gør jeg heller IKKE!

Men for mig viser det noget om hendes person - især den " hvornår må jeg få min halve smøg" mens hun er ved at blive ordnet og stadigvæk dårligt nok rør ved barnet skriger ALARM...

men det er en anden debat denne her går på om der er nogle som ikke ville og hvorfor de ikke ville.

Anmeld

7. august 2012

Emily2012<3

Carl-Emil's mor skriver:

ville ikke røre ved jeres nyfødte børn?

Sidder lige og ser et af de programmer vi ikke må snakke om ( mener jeg nok&nbsp og kan virkelig ikke forstå at man kan nægte at røre ved sit eget barn

Så af ren nysgerrighed - oplevede nogle af jer andre det også ? og hvorfor hvis I vil fortælle det?

Nogen har jo en fødsels depression, og derfor vil de ikke holde eller røre deres barn..

Jeg kunne slet ikke få nok.. Jeg ville jo slet ikke give hende fra mig, og kyssede hende da også lige efter hun var kommet ud.. Jeg var ligeglad med foster fedt osv.. Jeg kunne vaskes..

Men det er bare det BEDSTE at holde sit barn.. Vil ALDRIG undvære det..

Hun skal krammes til hun bliver flov.. 

Anmeld

7. august 2012

Carl-Emil's mor

kicha skriver:

Jeg bad dem faktisk om at fjerne min dreng da de lagde ham op - havde mange smerter og da hun begyndte at trykke mig på maven blev det være så jeg var bange for at jeg ville tabe ham - så nej ville faktisk ik ha ham m det samme 

se det var et brugbart svar

Ikke fordi at de andre ikke var det

men du sagde det jo ikke før han var kommet op vel?

Anmeld

7. august 2012

PernilleogLouis

Carl-Emil's mor skriver:

se det var et brugbart svar

Ikke fordi at de andre ikke var det

men du sagde det jo ikke før han var kommet op vel?

Nej gjorde jeg ik - nåede jeg slet ik  så sagde det først da han lå der

Anmeld

7. august 2012

Schonert

jeg ville grebe tilstå og sige jeg ville ikke holde min søn da han kom ud, historien bag er ; fødte i vand og vi skulle bare HURTIG ud a af vandet da han kom ud og jeg var bange få at tabe ham få skulle op a et trin og ned a to og jeg rystet helt vildt.    

men da jeg fik ham i mine aarme var det noget helt andet. 

Anmeld

7. august 2012

grinny

Carl-Emil's mor skriver:

det gør jeg heller IKKE!

Men for mig viser det noget om hendes person - især den " hvornår må jeg få min halve smøg" mens hun er ved at blive ordnet og stadigvæk dårligt nok rør ved barnet skriger ALARM...

men det er en anden debat denne her går på om der er nogle som ikke ville og hvorfor de ikke ville.

Du skrev "sidder bare og tænker at ja wonderwhy man fik fjernet barnet i sidste ende"  - det er da at sætte de to situationer op mod hinanden? Men det kan så også være lige meget.

Og jeg svarede også på spørgsmålet ved at skrive hvad jeg tror grunden var

Anmeld

7. august 2012

Carl-Emil's mor

Schonert skriver:

jeg ville grebe tilstå og sige jeg ville ikke holde min søn da han kom ud, historien bag er ; fødte i vand og vi skulle bare HURTIG ud a af vandet da han kom ud og jeg var bange få at tabe ham få skulle op a et trin og ned a to og jeg rystet helt vildt.    

men da jeg fik ham i mine aarme var det noget helt andet. 

se det giver jo også klar mening i min verden men det med at man ikke kan lide sit barn fordi det ligner sin far

vor herre på jomfru marias ***** hvad regnede du med sveske?

At han lignede brad pit?

men dejligt I alligvel fik en god oplevelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.