MorDk skriver:
Jeg håber at de pædagoer tager problemet seriøst! Det er ikke ok at bide. MEN man skal ikke glemme at vuggestuebørn der bider ikke gør det for at være onde! De gør det af afmagt.
Har selv en søn som har bidt rigtig meget. Et knus kunne hurtigt udvikle sig til et bid. Og jeg ville da være ked af at han fik HØVL for at bide da dette langt fra er det han ville.... Han får af vide at man ikke må bide... men ligefrem at blive slået igen.... det giver ingen mening!
Det er IKKE kun barnet der bliver bidt det er synd for ...det er også barnet der bider. Og begge børn skal der ydes omsorg for.
Beklager meget, men har meget svært ved at syntes det er synd for det barn der har bidt min datter.
Er det synd for ham at han ikke har lært at snakke (dansk) og derfor bider hende, fordi han mener han har krav på det legetøj hun leger med?
Isabella snakker langt fra perfekt, eller helt og ordenligt, men jeg har aldrig fået af vide at hun har bidt.
Og hvis hun slår eller bider os, for hun bestemt af vide at det ikke er ok, vi hverken bider eller slår hende. Men et barn der bider min datter, skal altså ikke have omsorg, han må sgu godt få af vide at det bestemt ikke er i orden!
Anmeld